PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kristabram: NY-Miami



kristabram
09-09-08, 17:20
Hallo,

Wij vertrekken 31/10 voor een 9-daagse reis naar NY en Florida.
Vorig jaar zijn we ook geweest met de kids (Miami, Orlando) maar dit jaar gaan we samen.
Graag hoor ik van andere gebruikers of dit een beetje te doen is want we hebben nog geen hotels geboekt.

vrijdag 31/10 Aankomst New York 11.55 uur
zat 1/11 NY
zon 2/11 NY
ma 3/11 aankomst Miami 11.20 uur, door naar Key West
din 4/11 Key West
woe 5/11 's morgens vroeg vertrek naar Miami (sightseeing)
do 6/11 's morgens vroeg vertrek naar Orlando (shoppen)
vrij 7/11 Orlando (Sea World)
zat 8/11 's morgens vroeg vertrek naar Miami
zon 9/11 14.45 vliegen Miami - Atlanta 16.50 , om 17.30 overstap naar Adam (is dat haalbaar?? volgens reisbureau wel..) 08.10 (ma 10/11) aankomst Adam.

We hebben dan 3x overnachting NY, 2x overnachting KW, 1x overnachting Miami, 2x overnachting Orlando en dan weer 1x overnachting Miami.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Krista

Michael66
09-09-08, 17:28
Waarom weer helemaal naar Miami op 8-11? Da's weer minstens 4-5 uur rijden vanaf Orlando. Als je nog wat in Miami wilt gaan zien kun je beter je verblijf daar aan het begin iets verlengen. Als je er alleen maar heen rijdt om van daaruit naar huis te vliegen, dan kun je m.i. beter "gewoon" vanuit Orlando vliegen, dat bespaart je een hoop reistijd. Of vanuit Tampa, en de dag voor vertrek daar heen rijden voor een dagje strand (Clearwater Beach, St. Pete Beach o.i.d.).

Als jullie reisburo je heeft geadviseerd om vanaf Miami terug te vliegen, dan vind ik dat erg vreemd. Zeker met een relatief korte reis als die van jullie zou je verwachten dat ze het meest economische traject voor jullie uitzoeken.

kristabram
09-09-08, 17:54
Hi,

Was eigenlijk niet de bedoeling dat we ook nog naar Orlando zouden gaan maar ik wil toch nog een xtje naar Sea World dus vandaar wat minder Miami... :(. En we willen absoluut naar Key West omdat we vorig jaar niet verder als Key Largo zijn gekomen (ook ivm tijdgebrek haha)
De tickets zijn echter al geboekt...dus tja... of ik moet Sea World laten vallen voor Miami??

Michael66
09-09-08, 18:03
Nee, als je daar echt graag heen wilt moet je dat zeker doen, anders krijg je er misschien spijt van. Maar je zou het reisburo wel kunnen vragen of de tickets nog (kosteloos) kunnen worden omgeboekt naar Orlando of Tampa. Nee heb je, ja kun je krijgen .... :razz: