PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: HelenKokshoorn



HelenKokshoorn
08-09-08, 11:48
Ik ben in augustus voor het eerst met man en zoon naar Florida geweest en idd: ik wil niet anders meer. We zaten in St. Pete's Beach, vlakbij John's Pass wat ik een ieder aanraad om te bezoeken. Verder kwamen wij midden in de orkaan Fay aan op Florida, maar desalniettemin hebben we er geweldig van genoten. Ben nu alweer op zoek naar betaalbare tickets voor de laatste 3 weken van augustus en een leuk betaalbaar motel voor met zijn drietjes. Dus wie wat leuks weet .... wel met zwembad. Nadeel van ons vorige hotel was dat we een kamer hadden zonder balkon, dus geen mogelijkheid om even lekker buiten te zitten savonds. Niet echt een nadeel hoor, maar qua eten kennen ze daar niet echt culinaire hoogstandjes, maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen. Verder prima gegeten hoor en met de dollarkoers goed betaalbaar voor ons zuinige Hollanders ...

Syllvia
08-09-08, 16:02
Welkom hier, en wat leuk dat jullie een fijne vakantie gehad hebben.

Qua eten...........tis maar wat je gewend bent, maar ik vind het eten in restaurant the Outback errug lekker :) ook Olive Garden vind ik prima:)

groetjes Sylvia

Yvet
08-09-08, 17:24
Welkom op dit leuke forum.

Heerlijk dat je het zo leuk hebt gehad dat je je vanaf nu ook floridaverslaafde mag noemen....

Njit
08-09-08, 18:12
Welkom. Misschien dat je hier nog wat lekkers kunt vinden: Tips voor goede restaurants in Orlando? (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1334)