PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: floridaanita



floridaanita
07-09-08, 09:30
Hallo allemaal,

Ik ben Anita en ik ben blij dat dit forum heb gevonden, er staan zoveel tips en ideeen in, geweldig.

Wij gaan van 18 december t/m 2 januari naar Florida, dan voornamelijk Orlando, dit ter gelegenheid van ons 12.5 jarig huwelijk.

Wij zoeken nog wel een goed hotel of appartement midden klasse, er zijn er zoveel. Keuze is moeilijk te maken een gezin bestaande uit 5 is soms lastig.

Tips zijn welkom :-D

mc.kunst
09-09-08, 17:02
Hallo Anita,

Leuk! Wij gaan 3 dagen eerder, van 15 t/m 29 december. Ook ter gelegenheid van ons 12,5 jarig huwelijk! Wij hebben gekozen voor een villa, omdat we denken dat dat iets meer rust geeft dan van hotel naar hotel reizen. Wel willen we nog een kleine rondreis maken van 4 dagen (3 overnachtingen). We hebben hier op het forum al heel wat tips opgedaan, waardoor ons reisschema al aardig vorm krijgt. Onze kinderen zijn 10 en 8, dus er zullen ook wat pretparken aangedaan worden.

Weten jullie al een beetje wat je wil gaan doen/bekijken? Veel plezier met de voorbereidingen. Door alle reisverslagen te lezen, kom ik al aardig in de vakantiestemming. Helaas duurt het nog even...:-(

Groeten, Claudia

chantalm88
09-09-08, 20:31
kijk is op onze website, wij gaan met 6 personen (wel allemaal iets ouder). Ook wij hebben verschillende hotels genomen in een middenklasse, bij is ons is het voornamlijk voor het slapen en douche!! Dus bedenk goed wat je wil en tripadvisor kan je ook een aardige indruk geven van de hotels.

gr. Chantal