meeuwtje
9 mei 2005, 12:27
Hallo allemaal!
Even voorstellen: ik ben Wil, 29 jr en woonachtig in Voorburg.
Komende zomer gaan mijn vriend en ik naar de USA.
We starten eind juli in New York, waar we 5 dagen blijven. Vanaf New York vliegen we door naar Atlanta waar we vrienden gaan bezoeken die daar wonen. Vanaf Atlanta willen we een auto huren en richting Florida rijden. We vliegen eind augustus vanuit Miami terug naar NL.
We wilden graag later het jaar richting USA, maar aangezien we onze vakantie in de zomerperiode hebben moeten plannen, wordt het dus de maand augustus..
Voor mij is het de 1e x Florida. Mijn vriend is al meerdere keren in Florida geweest (Miami en Orlando)
Ik heb inmiddels op het forum al veel tips en interessante zaken gevonden over Florida.
Wellicht dat iemand nog tips kan geven op de volgende vragen?
Hotel - thuis boeken of bonnefooi?
Auto huren - welke verhuurmaatschappij?
Everglades - te doen in de hete zomermaanden?
Cape Canaveral - aanrader?
Alle do's en dont's zijn uiteraard welkom!
Groeten
Even voorstellen: ik ben Wil, 29 jr en woonachtig in Voorburg.
Komende zomer gaan mijn vriend en ik naar de USA.
We starten eind juli in New York, waar we 5 dagen blijven. Vanaf New York vliegen we door naar Atlanta waar we vrienden gaan bezoeken die daar wonen. Vanaf Atlanta willen we een auto huren en richting Florida rijden. We vliegen eind augustus vanuit Miami terug naar NL.
We wilden graag later het jaar richting USA, maar aangezien we onze vakantie in de zomerperiode hebben moeten plannen, wordt het dus de maand augustus..
Voor mij is het de 1e x Florida. Mijn vriend is al meerdere keren in Florida geweest (Miami en Orlando)
Ik heb inmiddels op het forum al veel tips en interessante zaken gevonden over Florida.
Wellicht dat iemand nog tips kan geven op de volgende vragen?
Hotel - thuis boeken of bonnefooi?
Auto huren - welke verhuurmaatschappij?
Everglades - te doen in de hete zomermaanden?
Cape Canaveral - aanrader?
Alle do's en dont's zijn uiteraard welkom!
Groeten