PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Comfort Suites Maingate East, Kissimmee



juud76
04-09-08, 00:23
Wij gaan in januari 9dgn naar Orlando \\:D/ en veblijven in dit hotel. Het ziet er allemaal goed uit zo te zien en heb ook goed recenties gelezen op Americaanse sites.Maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit met dit hotel?

http://www.comfortsuitesfl.com/

Groetjes Judith

Syllvia
03-10-08, 03:56
Hoi hoi, we zitten in de comfort suites, in kissemee, maar niet naast old town, maar 10 km verder op.

Ik snap er nog steeds niets van, had de andere geboekt, krijg de vouchers binnen, er staat op , comfort suites kissimee, maingate. Bronson memorial highway.

Nu blijkt dus dat er 2 zijn.

Bronson memorial highway, en florida boulevard.
mja, zitten nu hier, best wel goed hoor, maarja had liever in old town gezeten.

dus Juud, nu weet je het nog niet, haha

Het hotel waar je het over had ziet er prachtig uit, ik ben even in de lobby wezen kijken, ziet er leuk uit:)
volgend jaar gaan we daar eens kijken, ik hoor dan wel van jou hoe het daar was. haha

groetjes sylvia

Syllvia
29-11-08, 21:40
Iemand anders al in dit hotel geweest? comfort suites near Old Town?

groetjes Sylvia

Syllvia
19-02-09, 15:39
Wij gaan in januari 9dgn naar Orlando \\:D/ en veblijven in dit hotel. Het ziet er allemaal goed uit zo te zien en heb ook goed recenties gelezen op Americaanse sites.Maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit met dit hotel?

http://www.comfortsuitesfl.com/

Groetjes Judith

Hallo Juud hoe was het hotel?

zier
22-02-09, 14:42
Hallo Sylvia,

Twee jaar geleden hebben wij (2.pers.) 2 nachten doorgebracht in het hotel. Mooie, grote kamers, geen balkon, ramen kunnen niet open. Hotel is rustig gelegen tegenover een of andere kermis (Old Town?). Het hotel heeft een zwembad met poolbar waar je wat te drinken en te eten kunt krijgen. Tijdens ons bezoek, februari, was het erg rustig. Hoe het ontbijt was kan ik mij niet meer herinneren. Ik zou er overigens wel weer opnieuw overnachten. Wij waren overigens eerst langs een paar andere motels geweest, gelegen aan de 192. Eerst gevraagd of we in de kamers mochten kijken, deze motels, ik weet niet meer welke, vielen behoorlijk tegen. Dit hotel heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gr.
Z.

Syllvia
12-03-09, 17:24
Bedankt, ik ga er boeken voor een paar nachten :)

ringosteer
23-09-09, 12:50
Net geboekt via booking.com . Nog geen 70 dollar per nacht met z'n viertjes :lol: