PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: hgommers



hgommers
03-09-08, 20:04
hallo, ik ben Hilda, 46 jaar en ga volgend jaar april met mijn hele gezin op ontdekkingstocht in Florida. Ben dus benieuwd naar jullie verhalen en hoop veel leuke tips te vinden om ons verblijf daar zo bijzonder mogelijk te maken. Ik heb drie kinderen die dan 18, 17 en 15 jaar zijn en die voor ons de keuze gemaakt hebben.... We willen naar Amerika! Dat gaan we dus doen en ondertussen orienteren we ons. We hebben er nu al zin in!

Lyne
04-09-08, 23:27
Hoi Hilda,

Nou voor tips ben je hier aan het juiste adres hoor!!!!
Hoe lang willen jullie blijven?

chantalm88
06-09-08, 15:46
Hoi Hilda,

Leuk zeg dat de kinderen beslissen!!! Haha, wij hebben ook de beslissing gemaakt! Maar ook samen met de ouders.. we hebben er erg veel zin in!!!

Veel plezier (en hopelijk ook veel leesplezier voor ons!!!)

gr. Chantal

hgommers
07-09-08, 16:58
we hebben helaas maar 15 dagen, want we hebben de meivakantie. Ik heb er zelf ook echt al wel zin in, al hebben de kinderen beslist!!!? We zijn ons nu verder aan het orienteren en denken er over om 1 stopover in New york te doen, toch ook wel leuk. Heb vandaag geinformeerd naar de mogelijkheden. Dus nu lekker in de reisboeken gedoken....

Yvet
07-09-08, 20:41
Allereerst welkom hier.

Lees lekker wat reisverslagen door dan kom je alvast in de stemming en je haalt er ook nog eens veel tips uit.
Heb je vragen gebruik de zoekfunctie eerst en als er daar geen antwoord te vinden is stel hem dan gerust.

Meiu is een megapopulaire periode om te gaan, ik zou dan ook eerst goed naar de vluchten, vluchttijden en vluchtprijs kijken voordat je boekt.
Ik neem aan dat je bij een reisburo bent geweest, het is een tip om misschien rond te kijken bij de verschillende internetreisaanbieders volop genoemd op dit forum voor wat prijsvergelijkingen.

Suc6.