PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: lesley

West
03-09-08, 10:46
goedeavond ,
ik ben dus lesley ,
ik ben 21 jaar.ben tot nu toe 1 keer in turkije geweest en voor de rest niets bijzonders eigenlijk maar :
nu ik ga 22 december voor 2 weken naar orlando (florida) met een vriend ,
wat MOET ik echt zien ...?
waar MOET ik op letten ?
als er iemand tips heeft om een vakantie te beleven die ik niet meer zal vergeten dan zijn ze alle welkom

* is het forum aan het doorspitten *

Alvast bedankt en excuses voor de slordige tekstopmaak.

Njit
03-09-08, 11:41
Allereerst van harte welkom. En waar je op moet letten in Orlando? Vooral dat je tijd genoeg neemt. Er is daar genoeg vertier om twee weken door te brengen. Je gaat in een drukke periode dus plan je dagen goed.

ps, waar je ook een beetje op mag letten is de opmaak van je berichten. Zie Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3931)

West
03-09-08, 22:04
Ik heb het verbeterd en heeft er iemand tips ?

Njit
03-09-08, 22:07
Voordat we je gericht tips kunnen geven kun jij ons misschien eerst vertellen wat je zoekt in een vakantie?

Een algemene tip: lees veel reisverslagen door.

West
03-09-08, 22:09
ja ik zou het eerlijk gezegd niet weten ,
ik heb niet veel ervaring .
maar denk dat ik zoveel mogelijk wil zien/ doen / foto's maken .
en ik ga de reisverslagen ook nog wel doorlezen

corrus
03-09-08, 22:12
Beginnen we bij het begin...

Heb je al vluchten?

West
03-09-08, 22:26
morgen zal ik alles opvragen bij die vriend dan is het zoiezo wat duidelijker :) ook voor mij :D

West
05-09-08, 10:11
het weekend ga ik alles uitzoeken en dan zal ik het posten, mvg lesley

West
26-11-08, 11:49
ik weet nu al een gedeelte, het is geboekt bij astar, de tickets bij cheaptickets.nl en we vliegen met united airlines op 23 dec om 12 uur ongeveer , dan overstappen in washington en dan komen we 8 uur lokale tijd aan dan moeten we naar het silver lake resort welcome center , dan zijn we 6 nachten in orlando florida, dan 3 nachten in daytona en een auto gehuurd bij dollar rental, en klasse compact international, wat moet k nog meer vertellen? K ga met een vriend, zijn ma en zusje,

West
26-11-08, 22:14
ik heb trouwens wel al wat reis verslagen gelezen maar wat vinden jullie de ideale planning ...?

Michael66
26-11-08, 22:30
Die bestaat niet! Die is namelijk voor iedereen anders, en het mooie is die ook helemaal anders kan zijn, daar heeft Florida namelijk zo ontzettend veel voor te bieden.

Dus: Zoek de dingen uit die jullie leuk vinden en ga die doen. Da's de perfecte planning!

West
27-11-08, 11:13
ok dan bedankt,

Njit
27-11-08, 11:38
DE ideale planning bestaat niet behalve die je zelf hebt gemaakt :)

ietie
30-11-08, 19:51
wij plannen eigenlijk nooit iets we kijken per dag wat we gaan doen.

West
17-12-08, 09:29
nog 6 dagen dan ga ik, iemand nog tips qua site's , malls, restaurants

Teleton
17-12-08, 11:58
Hey Wesley,

spannend hoor, nog even geduld! Heb je al een schema gemaakt van wat er op jullie programma staat? Dan is het voor forumleden veel gemakkelijker om tips en adviezen te geven.

In zijn algemeenheid kan je zeggen dat je voorbereid moet zijn op grote drukte in de malls, parken, hotels en restaurants. Alleen daarom is een plannetje wel handig. Voor de reis zou ik zeggen, volg de weerberichten in de VS zodat je weet of er grote vertragingen te verwachten zijn. Zorg voor een beetje cash geld, zodat je iets te drinken en te eten kunt kopen. Neem een opblaaskussentje mee en zorg dat je je warm kunt aankleden.

Lees de instructie voor het invullen van de benodigde formulieren nog eens na. Kijk op de site van United hoe je je vooraf kunt inchecken en zoek, zo dat nog niet is gebeurd, naar een rijtje stoelen zodat jullie met de hele club bij elkaar kunnen zitten. Ik weet niet wie van jullie club de hoofdbestuurder is, maar lees de gang van zaken bij het ophalen van de auto nog eens na. Ga met z'n tweetjes de auto ophalen, twee weten immers meer dan één? Ze zullen zeker proberen jullie een upgrade naar een grotere auto te verkopen. Beleefd weigeren en vriendelijk lachen. Tot slot kan het handig zijn om de route naar het resort en de verkeersregels vooraf te bestuderen. Gaan jullie naar de parken? Dan zou ik de tickets voor Seaworld en Universal nog even snel hier bestellen als je ze nog niet hebt.

De malls en de restaurants, daar zou ik me geen zorgen over maken! Je kunt ze nauwelijks missen! Zoals al eens eerder gezegd op dit Forum, tijdens de feestdagen zal je niet gemakkelijk zonder reservering in de restaurants terecht kunnen. Goeie reis en veel plezier!