PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maurice1



Maurice1
01-09-08, 20:20
Hello,

Even voorstellen : Mijn naam is Maurice en ben al meerdere keren in Amerika geweest. Afgelopen jaar hebben we een rondreis gemaakt aan de Oostkust van Amerika. Van New York naar Niagara Falls en daarna helemaal zuidwaarts naar Miami, alwaar we genoten hebben van een cruise naar de Bahama's. Deze reis hebben we gemaakt met ons dochtertje van 2 jaar. Ze vond het echt geweldig.
Daarom hebben we besloten begin volgend jaar nog eens te gaan.
Graag willen we naar Orlando en daarna een cruise maken door de Caribbean.
Graag willen we rechtstreeks naar Orlando vliegen, dit uiteraard gezien de vliegtijd met zo'n kleine. Op internet kan ik echter geen rechtstreekse vluchten vinden. Kan ons iemand hiermee helpen of hebben jullie tips ?

Al dit niet mogelijk is, willen we vanaf Miami vertrekken. Heeft er iemand nog leuke tips om een aantal dagen in Miami door te brengen ?
We zijn in het verleden al 2 keer in Miami geweest en zijn dus op zoek naar nieuwe dingen.

Alvast bedankt voor jullie moeite !

Michael66
02-09-08, 04:27
Vanuit NL gaan er helaas geen rechtstreekse vluchten meer naar Orlando MCO. Het meest "rechtstreekse" dat je kunt krijgen is via Duitsland of met BA via London.

In Miami is best veel te doen. Wat er allemaaal te doen is .... dat hangt heel erg af van wat je leuk vindt. Misschien kun je het beste een georganiseerde dagtocht met een bus en boot door Miami doen om van alles te bekijken en aan de hand daarvan bezien wat jij leuk vindt om verder te "onderzoeken. Er is gewoon zo ontzettend veel te doen/zien!!

Susie One
02-09-08, 15:12
Hoi,

Welkom op het forum.

Heel veel plezier met de reis voorbereiding van jullie reis:sun:

Susie One

rob gertsen
06-09-08, 17:05
Hoi Maurice,

Voor zover ik het nu allemaal heb kunnen ontdekken in de wereld van de vluchtaanbieders kun je vanaf Frankfurt met Lufthansa rechtstreeks naar Orlando vliegen. Iedere dag vetrek om 14.15 uur. Tickets rond de 1000 euri pp. Verder volgens mij geen rechtstreekse vluchten in Duitsland.

Ik twijfel zelf ook of ik dan maar van Frankfurt rechtstreeks ga vliegen of dat ik wacht tot er weer een maatschappij komt die vanaf Amsterdam in het "gat van Martinair" duikt ( heb nog even bedenktijd omdat ik pas zomer 2009 weg wil).

Naar mijn idee zit er veel voordeel aan rechtstreeks vliegen omdat je dan geen last hebt van te missen aansluitingen. De ervaren Florida gangers op het Forum denken daar beslist anders over.

De grote vraag voor mij dus: Rechtstreeks, ook als dat duurder is, of via een tussenstop omdat je dan veel meer te kiezen hebt?