PDA

Bekijk Volledige Versie : Kluisjes



tamaralemmens
31-08-08, 20:38
In sixflags magic mountain had je bij heel veel attracties kluisjes, omdat je daar geen spullen in de attracties mag meenemen. In eurodisney moet je weer wel al je spullen meenemen in de attracties. Hoe zit dat in Florida bij de pretparken? Zowel disney, universal als seaworld. Ik had al ergens gelezen dat er bij de ingang kluisjes zijn, maar dat vindt ik geen optie. Alvast bedankt.

Marjol
31-08-08, 20:43
Geen nood, bij alle attracties waarbij je je spullen niet mee mag nemen (vnl. in Universal en Busch Gardens) zijn kluisjes beschikbaar. Bij Universal zijn ze het eerste (half?) uur gratis. Als je in een drukkere periode gaat, zul je dus wel wat moeten betalen om je spullen daar op te bergen. Bij Busch Gardens moesten we sowieso voor al die kluisjes betalen, 50 cent geloof ik.

In Disney mag je je tas overal meenemen, in Seaworld zijn bij Kraken en Journey to Atlantis volgens mij ook kluisjes, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

Michael66
31-08-08, 20:53
Info op de website van Universal:
Lockers are available within each of the theme parks for guest rental for $8.00 per day, with family size lockers available at Universal Studios Florida for $10.00 per day. Guests have unlimited access to these lockers during the course of the day. Additional lockers are available at Islands of Adventure for $2.00 per hour, with a $14.00 per day maximum.
These lockers are available at the entrance of the following attractions:

- Incredible Hulk Coaster®
- Dueling Dragons®
- Jurassic Park River Adventure®
- Revenge of the Mummy®
- Men in Black®

NOTE: The lockers at the Incredible Hulk Coaster and Dueling Dragons are free for at least the first 45 minutes (time may vary - check with the individual attractions for specific length of time).De Disneyparken hebben alleen lockers bij de entree, de Disney-waterparken bij de kleedruimtes.

SeaWorld:
Lockers are located inside the Main Entrance of the park behind Shamu's Emporium for a rental fee $6.00 for a small lockers or $8.00 for a large locker. Lockers are also available near Journey to Atlantis and Kraken for a rental fee of $.50. All lockers are one time use rentals.

Minervi
31-08-08, 21:57
De meeste Disney attracties hebben bij de zitjes een soort hangende stoffen zak, meestal aan de voeten of aan de rugleuning van het bankje voor jou, waar je je tas veilig in kan bergen tijdens de rit. Zo'n beetje als de zakken achteraan de voorstoelen van een auto. Alles meenemen dus, en fototoestellen e.d. worden dus niet rondgeslingerd.

tamaralemmens
01-09-08, 21:08
Super bedankt voor jullie reacties!!

JKG
02-09-08, 12:12
Bij Seaworld Journey to Atlantis en Kraken heb je kluisjes ja, $0.50 voor zover ik het me herinner. Niet gratis in elk geval.

NormanP
03-09-08, 00:35
In Aquatica kan je kluisjes huren, 10 dollar voor een kleine en 15 dollar voor een grote (voor de hele dag). je krijgt 5 dollar terug bij inleveren van je sleutel.

In Islands of Adventure kan je bij diverse atracties kluisjes huren en de prijs is afhankelijk van de tijd die je instelt, begint bij een paar dollar als ik me goed herinner.

tomenvalesca
13-09-08, 12:27
als je in een disneyresort verblijft moet je ook goed zoeken naar de kluis in je kamer , wij hadden deze toevallig gevonden op 1 van de laatste dagen , voor de mensen die toevallig naar Caribbean beach resort gaan , in het gedeelte waar je je tanden kan poetsen , je kan wassen staat langs de wastafel een strijklplank. ga naast de strijkplank staan , draai je met je gezicht naar de muur (waar een gordijn hangt) trek het gordijn opzij , en je ziet een vertsopte kluis!

FrankS
13-09-08, 14:54
Nou, zo verstopt zitten die kluisjes niet hoor.