PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema bart en ylona: Miami - Miami



bart en ylona
31-08-08, 00:38
hier onze globale reisschema van 27-10 t/m 13-11
dag 1 miami
dag 2 orlando
dag 3 orlando
dag 4 st augustine
dag 5 ocala
dag 6 cedar key
dag 7 cristal river
dag 8 tampa
dag 9 ??
dag10 ??
dag11 ??
dag12 everglades
dag13 everglades
dag14 key largo
dag15 key west
dag16 key west
dag17 miami
dag18 miami
dag19 aankomst nederland

remon
31-08-08, 02:05
2 dagen Everglades lijkt mij wat overdreven , dat heb je na 1 dag wel gezien

HenkR
31-08-08, 11:13
Jullie hebben dagen zat en ik zou (maar wie ben ik:-k) meer dagen in Orlando doorbrengen. Dan kun je meer dan 1 park gaan bekijken.
Tevens zjin 2 dagen Everglades niet nodig.
Blijf lekker een dag langer aan het strand, want ik zie een aantal dagen dat jullie alleen uit je koffer leven. Elke dag ergens anders is niet nodig gezien de makkelijk te maken ritjes.

bart en ylona
31-08-08, 21:31
dit is nog niet onze definitieve reisschema we gaan ws nog schuiven, daarom heb ik hem in het forum gezet zodat ik tips van jullie kan krijgen.
we hebben ook alleen onze tickets en autohuur geboekt

maar 1 dag everglades zou genoeg zijn? wat ik gelezen heb is de everglades zo groot en je kan er veel doen dacht ik????

de parken in orlando trekken ons niet echt zoals de disney parken, wel gaan we naar seaworld, misschien kunnen we dan wel naar orlando zelf

dus het is allemaal wel aan te rijden? want ik had zelf het idee dat we dagen te kort zouden komen??

gr ylona

HenkR
01-09-08, 18:48
Tuurlijk kom je dagen te kort :-D.
Maar je kunt beter wat rust inbouw en genieten van wat je dan wel ziet. Tevens als je centrale punten inbouwt kun je vandaar uit (halve) dagtochten maken.
Everglades is heel groot en ook hier weer kun je bv vanuit Ft Myers of ??Napels indien dat in je schema zit makkelijk op weg naar de Key's uren zoet brengen in de Everglades.
Maar het blijft jullie schema en jullie moeten je er lekker bij voelen. Dus een fout schema bestaat niet.