PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Renske



renske1
27-08-08, 22:03
Hallo Florida fans:-D

Ook ik stel me even voor. Mijn naam is Renske en ben 28 jaar. Ik ga samen met mn vriend Anton, 15 dagen naar Florida. Hij heeft daar in november een congres van zijn werk en daar plakken we een vakantie aan vast!! Helemaal niet vervelend :wink:. Dit word de eerste keer voor ons naar Amerika dus wel spannend. Onze reis zal van 21nov t/m 6dec zijn. Ik ben hier lekker aan het snuffelen naar info. Hele lange reisverhalen aan het lezen...Erg leuk!

Groetjes Renske

Njit
27-08-08, 22:05
Veel plezier met lezen. En erg vervelend dat je mee moet :)

renske1
27-08-08, 22:10
Ja dank je. Hoe meer ik lees hoe meer zin ik krijg in die vakantie!!! Het is toch wel een erg leuke plek om naar toe te gaan.

Njit
27-08-08, 22:16
'The happiest place on Earth'

:)

fatma30
29-08-08, 14:39
Je zult versteld staan van de staat Florida. ruim van opzet, brede wegen, geen parkeer probleem. (Huren jullie een auto? Neem aan van wel anders heb je een probleemtje) veel restaurants, veel parken en lekker weer. (Niet altijd zon en af en toe regen maar nooit koud) vriendelijke mensen. Zelf kom ik al jaren via mijn werk naar Orlando voor een congres, cursus e.d. daarnaast ga we als familie ook op vakantie naar Florida. Meestal nemen we Orlando als "thuis basis". Geniet ervan!!
Fatma

MoWi
31-08-08, 01:36
Leuke combinatie Renske, werk en vakantie.
Misschien komen wij elkaar nog tegen, wij zijn er in ongeveer dezelfde tijd.
Maak er iets moois van.

renske1
31-08-08, 22:41
Ja we huren een auto. We waren vandaag de route aan het bekijken wat we willen doen maar komen nu al dagen te kort... We starten bij Clearwater Beach en Busch Gardens, we willen de Everglades graag zien, misschien naar Sanibel 1en snorkelen bij Key Largo. Maar ja we zijn bang dat we het niet redden als we ook nog zo'n 7 dagen naar Orlando willen. Misschien wordt de optie..ooit komen we nog terug?? We zijn nog aan het puzzelen..