PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: W1ck3D



W1ck3D
26-08-08, 22:02
Aloha,

Dirk is de naam maar mijn alter-ego W1ck3D is op het wereldwijde web wellicht iets bekender. Als autofanaat stond ik aan de wieg van ondermeer het GTspirit.com forum en vaak te vinden op andere auto fora.

De reiskriebels kreeg ik na mijn studies in 2001.
Ik stelde me tot doel voor mijn 30ste (dat is 07/08/2008) alle continenten, met uitz. van Antarctica te bezoeken en slaagde hier wonderwel in.
Het bracht me in Vietnam, Mexico, Nieuw-Zeeland, Zuid-West USA, Egypte, Patagonië (Argentinië & Chili) om uiteindelijk weer in de USA te belanden. Deze keer met de klemtoon op de Oostkust.

Vandaar ook dat ik de laatste dagen een regelmatige bezoeker van dit forum geworden ben. Zo veel mogelijk ideeën opdoen hé.

Uiteraard verzorg ik een reisverslag met foto's achteraf :sun:

C U @ the Forum!

Dirk aka W1ck3D

MoWi
31-08-08, 12:04
Ik kijk uit naar het verslag en de foto's Dirk.
Hou ons op de hoogte, have fun...

W1ck3D
31-08-08, 23:18
Absoluut! Ikzelf ben een hobby fotograaf, neem mijn fototoestel overal naartoe. Je mag je dus verwachten aan een uitgebreid verslag!

Voor de kenners:
Camera: Canon EOS 350D
Lenzen: Canon EF-S 18-55 mm, Tamron 70-300 mm & Canon EF 50mm (F/1.8II)
Flits: Canon Speedlight 430 EXII

Het forum bevalt me enorm, hoewel ikzelf zeker niet de gemakkelijkste vragen stel. Een week of twee geleden beslisten we hals-over-kop (vandaar het topic) om naar de US te gaan. De helft brengen we door in het Noorden (New-York, Niagara Falls, Washington DC) en de andere helft in Florida. Ik heb me de ANWB gids 'Verenigde Staten - Oost' aangekocht alsook de Capitool Reisgids 'USA' en Capitool Compact Reisgids 'New York'.
Van daaruit ben ik aan de slag gegaan en heb al brainstormend een mogelijke route op het forum geplaatst. Al snel bleek dat die veel te druk was, waardoor ik keer op keer de route aangepast heb. Eerlijk is eerlijk, zo op korte tijd een route opstellen is niet gemakkelijk. Daarom ook dat ik de feedback op dit forum enorm waardeer. (understatement).

Het uiteindelijke doel is uiteraard een route samen te stellen die me enerzijds in staat stelt om zoveel mogelijk te zien / ervaringen op te doen zonder anderzijds de vakantie te druk te maken (waardoor ik verander in een Japanse toerist).

Niet gemakkelijk maar met jullie feedback geraak ik er zeker! \\:D/

Mijn topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7491