PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis / Villa / Condo gezocht: Cape Coral



sjefke
25-08-08, 21:23
cape coral wordt ook wel genoemd t venetie van florida en heeft erg veel kanalen en meren die deels aangesloten zijn op de rivier en mexicaanse golf. ik heb er in juni ee huis gekocht met zo,n direkte toegang tot de mexicaanse golf . je kan er zo naar sanibel en andere eilanden varen schitterend en als je vragen hebt kun je die stellen

nbh
18-03-09, 11:02
Ik heb een aantal mooie villas gezien in Cape Coral zonder de bekende "kooi". Weet iemand of het verstandig is om daar een "openluchtzwembad" te hebben?

Michael66
18-03-09, 11:14
Voor Cape Coral gelden dezelfde omgevingsfactoren als in de rest van Florida. Niets meer, niets minder.

De kooi heeft als eerste doel het buitenhouden van ongedierte (vliegend, zwemmend, lopend, kruipend en al dan niet met scherpe tanden). Dus zonder "kooi" heb je een grotere kans dat dat ongedierte je zwembad en/of je patio gaat bevolken. Met een kooi is die kans er ook altijd nog, want er zodra de kooi niet volledig dicht is (gaten, kieren, scheuren) lukt het altijd wel een beest om binnen te komen.
Ik laat mijn zoon ook altijd voordat hij mag ggaan zwemmen even door het raam kijken of hij iets ziet, dan een rondje door de kooi te maken, mij even te melden dat er niets is en dan pas het water in te duiken. Better safe then sorry!

Als tweede / extra "voordeel": het houdt een klein beetje de zonnestralen buiten. Een klein beetje, dus het maakt met onze (mijn en mijn zoons) zeer blanke huidje vaak net het verschil tussen een lekker zonnetje met dito kleurtje, danwel de vergelijking aangaan met de geserveerde kreeften bij Red Lobster .....

Ikzelf ga dus liever voor een villa mét kooi. Het is helemaal aan jezelf om te bepalen wat jij belangrijk vindt. Of vraag de eigenaar / verhuurder van de villa eens wat de reden is van de afwezigheid van de kooi. Misschien hebben ze een hele goede reden.

Anderzijds: bij alle hotels en appartementencomplexen zie je bij de gemeenschappelijke pools nooit een kooi. Wel vaak een hek(je) eromheen om de grootste maat ongewenste gasten (menselijk en dierlijk) buiten te houden.

nbh
18-03-09, 11:21
Om precies dezelfde redenen die jij aangeeft heeft een kooi voor mij ook de voorkeur maar deze villa,s zien er zo mooi uit, en zonder kooi lijkt het vrijer en opener.

Michael66
18-03-09, 11:24
Wij huren al jaren villa's met kooi en heb me er nog nooit minder vrij door gevoeld. Wel wat veiliger, zeker aangezien ik een kind heb.

Maar zoals ik al zei: jij kunt het best beslissen wat te doen, op basis van wat jij ervan denkt en voelt. 't Is gewoon voor iedereen weer anders.

Succes!

i.westdijk
27-05-09, 00:06
Wat ook prettig is, `s avonds in het volle licht je boek lezen, zonder last te hebben van muggen, nachtuiltjes ed.
Wij vonden het ideaal. Zagen een gat in de markt voor Nederland, alle tuintjes met horgaas afzetten.

sonja
27-05-09, 22:01
Wij hebben net in een villa in Cape Coral gezeten, ik denk dat je daar echt een kooi wil. Er is erg veel water, Mangroves e.d. zelfs in de kooi hadden we 's avonds last van muggen.
De villa had een bootdeck en daar kon je echt niet vertoeven na zonsondergang. Overigens komen in Cape Coral slangen voor, heb ik gehoord, de villa waar wij zaten had een leguaan in de tuin, de eigenaren waren daar dolblij mee want die houdt de slangen weg.

nbh
28-05-09, 01:02
Ik heb ondertussen een villa met kooi gehuurd in cape coral. Gelukkig maar na het lezen van bovenstaand bericht. muggen, slangen, leguanen..... lang leve de kooi!:-\"

koenkamphuys
30-05-09, 15:55
Voor Cape Coral kan ik niet spreken, maar in veel counties (ook waar ik mijn huis heb) is een screen cage of een omheining om het zwembad verplicht en voorwaarde om een homeowners insurance (die ook liability dekt) te krijgen. Er is geen lol aan om door de muskieten aangevallen te worden terwijl je lekker naast je zwembad ligt te genieten van de zon. Ze zijn inderdaad niet vreselijk mooi, maar geef mij maar een gescreend zwembad.

sonja
31-05-09, 20:40
http://florida2009sonray.web-log.nl/florida/images/2009/05/20/003.jpg (http://florida2009sonray.web-log.nl/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2009/05/20/003.jpg)
Deze leuke jongen zat gelukkig aan de buitenkant van de kooi in de villa in Cape Coral.

Lea
01-07-09, 20:12
Zie het al helemaal voor me met al die beesten die op bezoek kunnen komen.
Mijn jongste komt dan geheid niet meer naar buiten, zeg ook nu maar niet dat er slangen en zo aanwezig zijn dadelijk wilt die niet meer.
Maar wel een geruststelling zo'n "kooi" erom heen.

PENPE
02-07-09, 14:01
Hoi,

Ondanks de kooi hebben wij vorig jaar evengoed "last" gehad van slangen dus 100%
garantie is er niet :

http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1c_8oAI/AAAAAAAAAlo/J9oOa6uxZ5o/s1600-h/07-04+DSC_0044.JPG (http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1c_8oAI/AAAAAAAAAlo/J9oOa6uxZ5o/s1600-h/07-04+DSC_0044.JPG)

http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1M_8n_I/AAAAAAAAAlg/WDqlIaEzFQI/s1600-h/07-04+DSC_0039.JPG (http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1M_8n_I/AAAAAAAAAlg/WDqlIaEzFQI/s1600-h/07-04+DSC_0039.JPG)

en toen wij een aantal maanden later wederom in een villa zaten troffen wij smorgens weer een slang aan binnen onze kooi.

Een aantal weken geleden wederom een slang gesignaleerd, deze keer gelukkig aan
de goede kant van de kooi...

Groetjes,
Pieter & Petra

marcoroberto
25-04-10, 21:25
Ik wilde graag weten wie er ervaringen heeft met de huur van een Vila in Cape Coral. Het is vila Cape Coral aangeboden via een eigen website van florida-usa.nl.

Op dit moment heb ik namelijk een slechte ervaring, men wil de aanbetaling niet terug betalen en weerlegt de zaak.

Er is onderling strijd tussen de twee eigenaars/verhuurders

Gaarne reacties.

corrus
25-04-10, 22:06
De meeste particuliere villa verhuurders hanteren dezelfde voorwaarden:
Aanbetaling is niet refundable..

Teleton
25-04-10, 23:03
De meeste particuliere villa verhuurders hanteren dezelfde voorwaarden:
Aanbetaling is niet refundable..

Zo is dat Corrus. En dus lijkt er eigenlijk niets te melden voor een ontevreden klant. Helaas, pindakaas.

@ Marcoroberto: Niet de reactie waar je op had gehoopt maar ik vind het niet charmant om een verhuurder hier op een goed gelezen forum in discrediet te brengen. Je voert immers geen enkel argument aan op grond waarvan je je gelijk aantoont. Tenzij je je punt alsnog helder weet te maken, zou ik er maar over ophouden. Je bent zonder argumenten kansloos.

Ik heb overigens de algemene voorwaarden van deze verhuurder van zijn site geplukt en die zijn glashelder. Hij legt alle voorwaarden individueel vast in een overeenkomst. In het Nederlands, dus er is geen woord Spaans bij! Maar misschien heb jij een overeenkomst waarin de verhuurder afziet van deze clausule. Alles kan, maar kom er mee voor de draad. Verder heb je geen individueel contract nodig om te weten hoe de haasjes huppen, ook op de site is hij duidelijk:

Een voorschot van 30% te betalen binnen één week na reservering, waarna de reservering definitief is

Je hebt misschien en hele vervelende reden waarom je moet afzien van de overeenkomst. Mocht je als huurder aanbetaald hebben en je reis moeten annuleren, dan kan jij in zo'n geval bij de annuleringsverzekering terecht. Maar ook dan gelden bepalingen.

Tot slot het goede nieuws: De verhuurder is hier bij tenminste een forumlid bekend. Deze heeft er een uitstekende vakantie genoten. Prima, prima verzorgd. Gelukkig hebben we de blogs waarin deze ervaringen te lezen zijn.

Njit
25-04-10, 23:40
Het staat er misschien een beetje cryptisch maar het staat er wel..





Betaling:
Een voorschot van 30% te betalen binnen één week na reservering, waarna de reservering definitief is
Het resterend bedrag dient 6 weken voor vertrek betaald te zijn inclusief waarborgsom
De waarborgsom zal worden terugbetaald 1 week nadat u de villa verlaten heeft.
Annuleren: Een annulering dient schriftelijk te gebeuren.
tot 45 dagen voor aankomst 30% van de huursom.
44-30 dagen voor aankomst 40% van de huursom.
29-22 dagen voor aankomst 75% van de huursom.
minder dan 21 dagen voor aankomst 90% van de huursom.

Jason01
04-07-10, 13:59
MarcoRoberto,
Mogelijk heb ik nieuws voor je. Bij toeval zag ik dit forum terwijl ik zelf al een forum had ingesteld. Scheelt weer een hoop geregel. Er komt een reeks van berichten van verschillende huurders met soortgelijke klachten. Ik ben deze nu aan het verzamelen. Je hoort (leest) heel snel veel meer over deze man die met naam en adres zal worden genoemd om toekomstige slachtoffers te waarschuwen. En TELETON als je niet weet waar je over praat op een forum moet je je reacties maar achterwege laten. Typisch weer een bemoeizieke reactie van iemand die geen ervaringen heeft maar wel probeert te manipuleren.

Michael66
04-07-10, 16:07
Jason,
Mag ik je verzoeken enigzins in te dammen?

Als je iets te melden hebt met argumenten, bewijzen of een eigen mening ben je geheel en al vrij om deze te uiten op het forum, zolang je je aan de huisregels houdt.
Wat je nu meldt bevat echter niets van dit alles, alleen een aankondiging dat dit er wel eens kan gaan komen. Tja, afwachten dus en t.z.t. graag melden.

Ten slotte raakt het geen kant of wal om een ander forumlid te betichten van manipulatie of wat dan ook, terwijl degene alleen maar wat werk heeft verricht met het uitzoeken van de voorwaarden en de gevolgen voor de topicstarter.

Nogmaals: Als je een inhoudelijke toevoeging hebt aan dit onderwerp ben je van harte welkom om dat te melden. Heel graag zelfs, want dit forum is er om andere forumleden van (gefundeerde) informatie te voorzien, en zonodig te waarschiuwen voor praktijken die je als Florida-ganger beter kunt mijden.

r.teeuwsen
04-07-10, 17:37
@Jason01,

Misschien is het handiger om je eerst een voor te stellen op dit Forum, zonder meteen mensen die al jaren een vruchtbare bijdrage leveren aan dit forum meteen helemaal af te zeiken!! Ik heb de berichten allemaal gelezen die je vandaag geplaatst had voordat ze werden samengevoegd, maar sorry hoor, stel je eerst eens voor.
Je begint uit het niets ineens te blazen....

Remco

corrus
04-07-10, 17:48
Typisch weer een bemoeizieke reactie van iemand die geen ervaringen heeft maar wel probeert te manipuleren.

Welkom bij het Florida Forum...
Met mensen die anderen beledigen, zijn we snel klaar mee...

Bovendien manipuleren??
Diegene waarvan jij vindt dat ie manipuleert is anders één van de meest betrouwbare mensen die dit forum op regelmatige basis bezoeken.

Anders is het met mensen die "even" binnenwippen, met modder gaan gooien en willekeurig om hun heen gaan slaan...

En jij durft te praten over manipuleren??...

Jij komt binnen en probeert een soort haatcampanje te beginnen tegen één of andere huiseigenaar...

Dus niets meer over een ander zeggen...
En stel jezelf ook eens even voor... is wél zo netjes...

Michael66
04-07-10, 18:33
Zeemeeuwen-taktiek!

Met heel veel kabaal aan komen vliegen, de hele boel onderschijten en er dan weer snel vandoor gaan ..... :lol:

http://img31.imageshack.us/img31/7748/meeuw2.jpg

http://img718.imageshack.us/img718/7927/22625844794c6fd2db1f.jpg

weimar
04-07-10, 18:48
deze man die met naam en adres zal worden genoemd

Wat een loos geblaat.. Op zijn website vermeldt hij zelf al naam en adres... :roll:

sonja
04-07-10, 20:42
MarcoRoberto,
En TELETON als je niet weet waar je over praat op een forum moet je je reacties maar achterwege laten. Typisch weer een bemoeizieke reactie van iemand die geen ervaringen heeft maar wel probeert te manipuleren.

Wij zijn vorig jaar mei en oktober in deze villa geweest en hebben toen een uitstekende vakantie gehad. Daar hebben we uitgebreid over geschreven op onze weblogs. Echter... de situatie is eind 2009 volledig uit de hand gelopen waar de huurders op een onvoorstelbare wijze de dupe van zijn geworden. Het was een prima villa, wij hadden een goede vakantie en op basis van onze weblogs heeft Teleton hierop gereageerd. Hij kon niet weten dat de situatie nu echter geheel anders is.

Teleton is een zeer gewaardeerd lid van dit forum en staat altijd klaar om forummers te adviseren, jouw reactie is niet erg netjes. Komop wees sportief en verontschuldig je voor je primaire reactie.

Teleton
05-07-10, 13:20
als je niet weet waar je over praat op een forum moet je je reacties maar achterwege laten..

Dus je weet het wel, waarom doe je het dan niet....?

Andere forumleden en moderatoren zijn al zo vriendelijk geweest je er fijntjes op te wijzen dat je met beledigingen en ongenuanceerde beschuldigingen op het Floridaforum niet weg komt. Met persoonlijke berichtjes, die inhoudelijk ook niet meer tekst bevatten dan dat ik mijn mond moet houden, maak je op mij ook al geen indruk.

Tip van Ton: Lever ook eens een positieve bijdrage aan dit vrolijke vakantieforum voor verwende en vredelievende Floridaliefhebbers. Kom met relevante informatie waar anderen werkelijk iets aan hebben. Dat is overigens precies dezelfde vraag die ik aan de topicstarter heb gesteld, maar die vond het ook te veel moeite.......#-o

GOLFV
06-07-10, 14:37
Jason01, Het lijkt erop dat je vreselijk gefrustreerd bent over jouw eigen geschil met de eigenaar van de bewuste villa. Het is misschien logisch voor jou dat jij dan iedereen die ook maar enige positiviteit schrijft over de eigenaar, gelijk in een verkeerde hoek gaat drukken, maar zo werkt dat niet op een forum. Vertel gewoon je verhaal en kom met feiten. Dat werkt beter dan boos geblaat waar niemand mee verder kan. Als het echt zo is dat deze man onbetrouwbaar is dan is het belangrijk dat de informatie die jij lijkt te hebben cruciaal is voor mensen die willen boeken bij deze man.

Echter zolang jij geen openheid van zaken geeft is hetgeen Teleton (gezien zijn enthousiasme over Florida op dit forum alleen maar goedwillend in mijn optiek) verteld gewoon waar. De voorwaarden staan op de site van deze man en zijn helder. Meer zegt Teleton ook niet. Dus respect voor Teleton is op zijn plaats.

De problemen waar ik mee ben geconfronteerd (geen terugbetaling van de borg terwijl hij dit meerdere malen heeft beloofd) zijn mogelijk niet zo groot als die van jou, gezien je felle reactie, maar wel hinderlijk en eigenlijk voorspelbaar als je de reactie leest van Sonja, die wel prima vakanties daar heeft gehad en toen nog zonder problemen. Had ik dit forum eerder bezocht had ik misschien een andere villa gehuurd, maar dat is achteraf. Het is mogelijk dat deze man onbetrouwbaar lijkt, maar dat moet eerst worden bewezen. Ik denk eerder dat hij gewoon slordig is. Tenminste dat hoop ik maar. Ik heb deze man ontmoet en hij lijkt mij erg enthousiast over zijn droom die hij wil verwezenlijken. Daar schiet hij misschien wat mee door maar onbetrouwbaarheid is iets anders. Vooralsnog ga ik er vanuit dat hij mijn borg gewoon terugbetaald. Overigens staat dat ook in de voorwaarden dei Tlelton heeft opgesomd. Terugbetaling 1 week na verlaten van de villa. Het is voor mij nu 4 weken verder. Een overschrijding van 300% in tijd. Toch krijgt de man nog steeds het voordeel van de twijfel. Mocht het anders blijken te zijn, zal ik de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven

**edit:
Nou Jason01. Mijn oordeel over de eigenaar van de bedoelde villa is niet gewijzigd. Toevallig kreeg ik vanmorgen de bijstorting en met excuses.
Dus betrouwbaar ja. Hij heeft problemen met een ex die hem van alle kanten het leven zuur maakt tot aan blokkeringen van zijn rekeningen.
Dus mijn advies: Niet zo hoog van de toren blazen voortaan en contact opnemen met deze man. O ja en een excuus aan TELETON lijkt mij zeker op zijn plaats. Gezien jouw teksten denk ik persoonlijk dat je je schaamt om nog te reageren maar doe het gewoon. Een forum is om leuke ervaringen te delen maar ook minder leuke maar onder alle omstandigheden met respect voor elkaar.

Teleton
30-07-10, 10:06
@ Marcoroberto: Niet de reactie waar je op had gehoopt maar ik vind het niet charmant om een verhuurder hier op een goed gelezen forum in discrediet te brengen. Je voert immers geen enkel argument aan op grond waarvan je je gelijk aantoont. Tenzij je je punt alsnog helder weet te maken, zou ik er maar over ophouden. Je bent zonder argumenten kansloos.



Naar aanleiding van deze vraag aan Marcoroberto ontving ik gisteren een PB. Omdat ik de vraag op het forum heb gesteld (zeg maar tot nut van het algemeen...) en omdat ik vind dat deze discussie op en niet buiten het forum om gevoerd hoort te worden, spijt mij dit bijzonder. Ik vind het niet netjes om de tekst van het PB openbaar te maken, een openbare reactie vind ik wel op zijn plaats.
Topicstarter, die overigens gelukkig vriendelijk en correct reageert, geeft in de PB aan: Dit ga ik allemaal niet op het forum zetten. Ik vroeg alleen maar naar reacties zonder iemand in discrediet te brengen.

Zoals ik al eerder schreef: Tenzij je je punt alsnog helder weet te maken, zou ik er maar over ophouden. Ik doe hierbij een beroep op Marcoroberto om alsnog in het openbaar te reageren. PB's over dit topic stel ik namelijk niet op prijs. Volgende PB's over dit onderwerp zullen dan ook door mij op het forum worden geplaatst. Dit is een forum en geen chatsite.

marcoroberto
30-07-10, 12:50
Allereerst Teleton zal ik openbaar in het kort schrijven wat er ons is overkomen. Ik zal dat proberen samen te vatten. Ik had een contract afgesloten met de eigenaren. Alles prima en zoals afgesproken de aanbetaling gedaan. Vervolgens heb ik van mijn zijde gevraagd de vakantie in te korten van 3 naar 2 weken. Toen contact gezocht met de eigenaar. Ik kreeg te horen van alle problemen tussen de twee mensen die de woning samen verhuurden en ben bij de ene eigenaar op bezoek geweest. Daar een heel goed gesprek gehad. Ik kreeg een nieuw contract toegestuurd en was uiteraard bereid de ene week annulering waar ik zelf om verzocht had te betalen. Waar het toen om ging was de restantbetaling die normaal 6 weken voor vertrek betaald moest worden. Ik heb in het gesprek met de eigenaar aangegeven dat ik het voorstel had om het restant te betalen op de dag van aankomst, waarbij ik een stukje zekerheid had, omdat er allerlei zaken speelden tussen de eigenaren. Er zou zomaar beslag op de woning gelegd kunnen worden en dan zou ik misschien mijn restantbetaling en aanbetaling kwijt kunnen zijn. De eigenaar verzekerde mij dat ik hem kon vertrouwen en dat ik gewoon van de woning gebruik kon maken. Ik heb toen de eigenaar verzocht om het mondeling overeengekomene van de restantbetaling terplaatse te voldoen ook in het nieuwe aangeboden contract te zetten. Er ontstond toen een discussie die ik hier niet kan neerschrijven. Van de zijde van de verhuurder kwamen reacties die niet te beschrijven waren. Ik heb de eigenaar toen gezegd dat ik in ieder geval zijn handelswijze bekend ging maken via het web. Er hebben zich al advokaten over de zaak gebogen en de eigenaar blijft stellig dat ik geannulleerd zou hebben. Ik heb gelukkig de bewijzen in handen dat het eerste contract van de zijde van de verhuurder is geannulleerd en het tweede aangeboden contract geen doorgang heeft gevonden daar die niet helemaal compleet was omdat de mondelingen afspraken er niet in werden opgenomen. Dus de verhuurder heeft geannuleerd en zou dus moeten terugbetalen. Dreizen en Micazu heeft de woning al van hun site gehaald. Er is inmiddels een uitspraak van de voorzieningenrechter dat de verhuurder de huurders moet toelaten in de woning. Het gaat in dit geval niet om 1 huurder maar ongeveer 10. Dit zegt toch allemaal genoeg. Van mijn zijde gaat er in ieder geval een rechterlijke uitspraak afgedwongen worden om mijn 1080 euro terug te krijgen.

Teleton
30-07-10, 18:47
Allereerst wil ik laten weten dat ik het bijzonder sportief vind dat er een openbare reactie op het forum is gekomen. Op deze manier komt er toch iets meer duidelijkheid over deze kwestie en wordt er, hoewel we er even op moesten wachten, een punt gemaakt.

Het is bijzonder sneu als je in zo'n toestand terecht komt en persoonlijk denk ik dat het goed is dat alle villahuurders die op deze manier zaken doen, zich realiseren dat ze ongewild in dezelfde situatie terecht zouden kunnen komen. Hoewel er gelukkig weinig meldingen zijn over dergelijke geschillen, kan het zo maar vaker voorkomen. Dat het dan niet gemakkelijk is om je gelijk te hhalen, moge duidelijk zijn.

Voor marcoroberto en de andere gedupeerden hoop ik dat zij hun geld terugkrijgen. Misschien krijgen we de (hopelijk) goede afloop nog eens te horen. Voor alle andere forumleden hoop ik dat hen zulke nare zaken bespaard blijven.

cindy74
03-08-10, 23:11
Is hier iemand al geweest ?
Het huis staat op home&away dus ik denk dat het wel veilig is .
http://www.villa-aquaventura.com/

Harryintheusa
02-09-10, 20:30
Beste allemaal. Ik heb de berichtgeving gelezen nadat ik de vakantie in deze villa had geboekt. Ik had ook al de aanbetaling gedaan en werd onbedoeld in het conflict tussen beide verhuurders betrokken. Ik kan gelukkig vertellen dat onze vakantie doorgang kan vinden en dat dit door beide eigenaren is bevestigd. In september gaan we richting Cape Coral en ik heb er vertrouwen in.

marcoroberto
10-09-10, 12:02
Er is een voorzieningenrechter bezig geweest voor het conflict tussen de verhuurders onderling, dat ging ook over oude contracten. Verder zijn er in de USA zaken geregeld dat de woning niet meer met nieuwe contracten verhuurd mag worden. Welke ingangsdatum dat heeft weet ik niet, maar het blijkt dat de verhuur toch weer gewoon door gaat. Let op wat u doet. Er zijn vele mensen die nog geld moeten terug krijgen, waaronder ik.

sonja
10-09-10, 12:12
@Marcoroberto: interessant, is er ergens een link/site waar je die info hebt kunnen vinden?

marcoroberto
16-09-10, 23:48
Nee, dat zijn mijn eigen ervaringen en de ervaringen van medegedupeerden

[verwijderd]
17-09-10, 00:36
Ook mede door de economische crisis zal je vaker te maken hebben met problemen met de huizen die rechtstreeks bij de eigenaren worden gehuurd. Ik hoorde vandaag al van een andere florummer dat er hele mooie verhuur parken gesloten waren omdat de eigenaren en de HOA met elkaar overhoop lagen en daardoor de huizen niet verhuurd kunnen/mogen worden.

Ook zijn er verhalen geweest ik meen ook op dit forum van mensen die dachten een mooi huis gehuurd te hebben maar op het laatst op zoek moesten naar een ander huis omdat het huis verkocht moest worden of verkocht was.

Ondanks dat ik zelf ook vaak rechtstreeks boek heb ik voor komend jaar besloten dit via een erkende organisatie te doen in mijn woonplaats die gespecialiseerd is in Florida reizen. En de prijzen die ik voorgeschoteld krijg zijn gewoon goed. Ik heb ook niet echt goedkopere prijzen via internet gevonden voor dezelfde condo's.

Dit geeft toch meer zekerheid en de organisatie is lid van de SGR.

sonja
17-09-10, 15:04
Het verhaal van 'Villa Cape Coral' is wel bijzonder. Het was eerst een apart topic genaamd: 'ervaringen met Villa Cape Coral via Florida-Usa'.
Om redenen die ik niet ken is dit onderwerp echter ineens in het topic "Villa gezocht: Cape Coral" ondergebracht. Jammer want het bestaande topic richtte zich uitsluitend op dit onderwerp.
Deze villa wordt nu kennelijk niet meer verhuurd, er zijn echter nog wel bestaande contracten die forummers hebben afgesloten en die nog moeten vertrekken. Het is interessant de afloop daarvan te horen.

annabel
17-09-10, 17:38
Informatie nodig over villa Cape Coral? Ik hoor het graag.

Harryintheusa
29-09-10, 04:10
Beste forummers,

Hierbij een bericht vanuit Villa Cape Coral. Ik ben blij te kunnen berichten dat wij op dit moment van een fijne vakantie genieten. Hetgeen ons is beloofd hebben we ook aangetroffen.

Harryintheusa
22-10-10, 22:11
Beste allemaal,

Bij deze de laatste ervaringen m.b.t. deze locatie. Uiteindelijk hebben we geen last ondervonden van het geschil tussen de betrokkenen. We hebben heerlijk genoten van onze vakantie. Het was de investering meer dan waard. Een prachtig huis met alle speeltjes erop en eraan en een prima service.

Hanz
24-05-14, 18:37
We zijn aan het kijken naar een villa + pool aan de west kust van Florida ergens bij Cape Coral of Fort Meyers. We willen daar in december naartoe nadat we twee keer eerder in de omgeving van Orlando zijn geweest.
Heeft iemand positieve ervaringen daar?

76-er
24-05-14, 20:29
In Rotonda/Englewood vind je veel mooie villa's met eigen zwembad. Ideale plek voor rustzoekers, een stukje ten noorden van Cape Coral.

hannie
25-05-14, 08:40
Wij zijn 2x in een villa in Cape Coral geweest en 1x in een appartement op Fort Myers Beach. Zie mijn blog voor meer info.