PDA

Bekijk Volledige Versie : Prijs van parfums en alcohol



nounou
18-11-06, 17:26
Hallo ,ik zou graag eens weten in welke winkel je het voordeligst likeuren koopt? Vorig jaar hebben we er lang naar gezocht ! :?
Maar in de publix verkopen ze geen sterke dranken.
Wij zochten zoiets als amarreto,baileys,pisang, en safari.
Weet iemand ook lekkere drankjes van uit amerika die ongeveer zo als een van deze smaken ,want dat zal ook wel goedkoper zijn !
Dank u bij voorbaat.:razz:

bono
18-11-06, 17:29
Staat dat niet in de Topic wat is jouw lievings drankje op vakantie

Gr. Monique

nounou
19-11-06, 07:42
ik vond het nergens terug ????

Michael66
19-11-06, 08:35
Sterke drank koop je voordelig bij ABC Fine Wine & Spirits (http://orlando-fl.addresses.com/cities/liquor-stores/orlando-fl-1083.html), o.a. te vinden op de 192 (http://maps.citysearch.com/map/view/2849434) en op International Drive (7611) (http://orlandocitybeat.metromix.com/mqinterconnect/cgi-bin/mqinterconnect?screen=proxmap&POI1pid=orlnatent&fa=7611+International+Drive&fc=Orlando&fs=FL&fz=32819&mw=380&mh=300&icontitles=yes).
http://img329.imageshack.us/img329/9616/logoabc41db08dxp2.png

nounou
19-11-06, 10:56
;) dank u zal het eens proberen santé

Ralphy
01-08-08, 18:48
Kan iemand vertellen hoe de prijzen van alcohol liggen in Amerika?

Kan je bijv. beter rum in NL op het vliegveld kopen of is dit goedkoper in Amerika?

Ik lees op internet dat bier en wijn in amerika duurder zijn?

Kan je bij een walmart supercenter gewoon alcohol kopen of moet je hiervoor bij een liquor store zijn?

Ta2 Gerrit
01-08-08, 19:00
Afgezienvan de logistieke problemen (overpakken in POE) is i.h.a. de sterke alcohol in de US goedkoper dan hier.
Althans, die wij nuttigen zowiezo, wodka, whiskey, en af en toe rum. Die moet je dan wel bij de Liqour store kopen (ABC bijv.) die vaak naast of bij de supermakten zitten.

Bij de Walmart aan de US192 zit er één in het pand, maar met de ingang aan de buitenzijde (links naast de rechterhoofdingang).
Bij de supermarkten (dus ook Walmart) kun je wel de zwakalcoholische dranken (bier en wijn) kopen, maar of die nou duurder zijn dan hier, geen idee.

En daar maak ik me ook niet zo druk om, ik koop toch wel wat ik lekker vindt, MGD, of als compromis Budweiser :-). Die zijn hier ook te koop, tegen de hoofdprijs, en dat weerhoudt ons ook niet.

Het enige dat je op Schiphol zou kunnen kopen is de typisch Nederlandse spiritualia, ik denk aan Berenburg, Vieux en Jenever. Die vindt je daar echt (bijna) nooit.

yviera24
24-08-08, 21:41
Hey Hey !!!

Nog maar 40 daagjes \\:D/ en dan gaan we naar the sunshine state, even wat vraagjes voor jullie ...

Zijn luchtjes goedkoper in amerika of lekker hier op Schiphol kopen. En waar kan je deze het beste kopen, hebben ze dat bij de wallmart of gewoon ook tax free op the airport ?

Verder vinden wij een lekker borreltje in de avond heerlijk. Is de drank daar goedkoper, denk dan aan barcardi en malibu etc ?

Ohhh jha verkopen ze er gewoon rose?

well, hoop dat ieand hier iets meer over weet ....

Groetjes yviera

yvonne
25-08-08, 00:18
Ik heb vorig jaar luchtjes gekocht van C.k.
Was een stuk goodkoper als op het vliegveld.
Ze noemden het de Vlooienmarkt waar wij ze gekocht hebben.
Allemaal de echte merken.
En als je niets kan vinden dan moet je ze op Amerikaanse vliegvelden kopen .Is een stuk goedkoper als op Shipholheb ik gezien.
Yvonne

Ebelix
25-08-08, 10:11
Amerikaanse merken zijn in Amerika goedkoper dan op Schiphol. Voor Europeese merken is het andersom. Verder moet je altijd kijken naar het aantal ml. Op Schiphol is de verpakking vaak 100 ml en in de winkels 50 ml. Goed vergelijken loont.

Qua drank is Amerika veel duurder dan Nederland. Of er rose verkocht wordt weet ik niet.

Let er wel op dat je de gekochte vloeistoffen bij aankomst in Amerika direct in je bagage stopt want anders raak je ze kwijt bij de security check.

yvonne
25-08-08, 10:27
De flesjes die ik gekocht heb waren ook 100ml.En we hadden verschillende merken.
En het schilde enorm veel in prijs.

yviera24
25-08-08, 21:25
Thnx voor jullie reacties, hier kan ik zeker wel wat mee. De geurtjes gaan we mooi daar kopen en de drank tja misschien vanaf schiphol iets meenemen !!!

Hoop dat iemand me nog kan vertellen of ze rose hebben in amerika ?

Groetjes yviera

Michael66
25-08-08, 21:43
Bier en wijn zijn behoorlijk prijzig, sterke drank daarentegen redelijk goedkoop. Kijk maar eens op de website van ABC Fine Wine & Spirits (redelijk veel winkels in Florida).

yviera24
25-08-08, 21:47
Aiiiii ik zie het, jeetje wat een hoop geld voor een flesje rose zeg! Ik kijk wel even in de lokale dranken winkel of er iets is anders gaan we lekker aan de amaretto en malibu !!!

FrankS
25-08-08, 22:23
Een lekkere rosé in de USA is de "White Zinfandel" (ook wel "white zin"), de op 2 na populairste wijn in de USA.

NormanP
03-09-08, 02:53
In de Prime Outlet vlakbij Universal zit een parfurmerie stunter, je 2e flesje krijg je met soms wel 60% korting. 2x 110 ml. eau de toilette gekocht voor een spotprijs \\:D/

mikey
04-09-08, 10:56
@ Norman P hoi weet je ook hoe die stunter heet bij de prime outlets ga ik zaterdag effe kijken

Michael66
04-09-08, 13:41
Er zitten er zelfs twee: Perfumania en de Fragrance Outlet. Kijk maar eens op de Store Locator van de website van Prime (http://www.primeoutlets.com/cntrdefault.asp?cntrid=1077).

mikey
04-09-08, 18:57
:DJa Perfumania ken ik wel wist alleen niet dat ze die actie hadden , maar goed ik ga zateradg wel effe kijken en anders ga ik wel langs de fleamarket daar zyn de luchtjes ook voordelig :D

corrus
04-09-08, 20:03
Ik ga altijd naar Perfume Land (I-Drive)

yviera24
08-09-08, 13:32
Jhaaa heb de 2 winkels al gezien op de site van prime outlet, thnx, daar ga ik zeker even geurtjes inslaan !!