PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rick & Mandy



Sunshine State
22-08-08, 22:48
Hallo wij zijn Rick & Mandy en ...raken verliefd op Florida .

Jaren geleden ( 1996 ) hebben we samen geproefd hoe leuk Orlando kan zijn.
We zaten in The Doubletree Castle Hotel aan Int drive.
Toen hadden we besloten om dit later over te doen wanneer onze zoon 16 werd en zou slagen voor school. 16 jaar worden was gelukt en slagen ook.
Alleen hadden we al geboekt in de hoop dat hij ook zou slagen :-$ .

Met de hulp van een collega met veel ervaring mbt Orlando, O.a Vliegtickets gekocht en de Auto een Fullsize (Alamo Gold ) geboekt.
We hadden 14 nachten Hampton Inn uitgekozen als uitvals basis .
De 4 DisneyParken, Universal en Seaworld tickets gekocht.
Kennedy Space , Clearwater-Beach en Daytona-speedway + beach bezocht. Was pittig maar ozo leuk.

Deze reis is inmiddels alweer twee weken voorbij.
En het was ...... ONWIJS GAAF .

Na terug komst spraken we alleen nog maar over The Sunshine State .
Dus.... hebben voor 2009 zomer een Villa uitgezocht \\:D/. De villa hebben we inmiddels geboekt ... en de rest van de tickets ( Vlieg en entree ) e.d zullen volgen .

We hebben in ieder geval wat om naar uit te kijken.
Ook vinden wij het ook leuk de reisverslagen te lezen op dit forum.
Zeker als je plekken zelf hebt bezocht is het vaak iets van herkenning wat het nog leuker maakt !!
Daarbij halen we zeer veel info uit dit forum waarvoor dank !!.

Mickey99
23-08-08, 12:24
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Het lijkt of jullie ook besmet zijn met het zeer beruchte virus ;) Veel plezier hier op het forum!

Sunshine State
23-08-08, 21:04
Ja het smaakt direct naar meer, terwijl we nog maar net weer thuis zijn ;-)
Er is ook zoveel te doen en .... te zien.
We kunnen niet wachten tot volgend jaar :roll: zucht .

Mickey99
23-08-08, 22:48
Je kunt hier in ieder geval meegenieten met leuke verslagen en mooie foto's. Zo kun je toch een beetje in de vakantiesfeer blijven :D

Dit forum is trouwens bijna net zo verslavend als Florida zelf ;)

MoWi
24-08-08, 01:21
Ha Rick & Mandy,

Leuk om te horen dat het jullie zo goed bevallen is. Wij gaan dit jaar voor het eerst naar de Sunshine State (zijn wel vaker in de USA geweest).
Wat waren jullie leukste ervaringen daar, waarom willen jullie speciaal terug naar Florida?

Willem

Sunshine State
24-08-08, 12:21
Dag Willem ,

Vanuit Orlando kun je veel kanten op en zeer veel doen.
Een dagje strand clearwater beach bijvoorbeeld , een heerlijke break vonden wij dat . Prachtig witte stranden zeewater waar je zo inloopt zonder door te komen.

Wat wij daar volgend- jaar gaan doen is ..met de Screamer mee bij clearwater beach .
Je hebt dan bijna 100% kans op dolfijnen.:!:
Cocoa beach staat in onze agenda.

Wat zeer leuk is dat iedereen zeer beleefd is en welwillend.
De shopping malls zijn geweldig , Supertarget , Wallmart.
De pretparken , waar Seaworld voor Mandy en mijzelf iets heeft, vind mijn zoon Universal gaaf .Maar alles werkelijk alles is natuurlijk anders als thuis.

Binnen een dag ben je los van je werk!!!
Meestal duurt dat bij mij een paar dagen.

Als je mee gaat met de flow van Couponsbooks begin je ook dat leuk te vinden.
Gewoon korting geven doen ze meestal niet maar op al afgeprijsde artikelen een Coupon inleveren is heel normaal :D.

Je hebt een gevoel van vrijheid ook doordat je een auto tot je beschikking hebt in een land waar je ook overall kan parkeren en ..op grote plekken.
Waar rijden heerlijk is ook rondom Orlando .

Het weer is heerlijk , de restaurants zijn doorgaans goed , het eten is zeer betaalbaar. Wat ik je kan aanraden haal in ieder geval eens een hamburger bij Five Guys !! Ook Outback , TGI zijn zeer goed enz enz .

Wij gingen vaak smorgens om 9:30 op weg om pas om 22:00 weer terug te komen , wat ook kan met een zoon van 16 die houd dat wel vol.
Volgend jaar doen we het rustiger aan vandaar dat we langer gaan 25 nachten en nu in een Villa.

Op het Universal terrein kan ik je de Blueman group aanraden.
Je zit harstikke dichtbij , de zaal is niet al te groot en de show is fantastisch dus ... die 70 dollar per persoon wel waard .

Eigenlijk als je er bent vind je het heel normaal .
Totdat je thuis komt.... dan lijkt het op te vallen hoe smerig alles is.
Dat verkeer heel anders is .
En .... hoe graag eh nee nog grager ( nieuw woord ) je weer terug wilt.

Het hele pakket met Disney , Seaworld , Universal , Kennedy , Daytona was leuk. Eigenlijk is dat het punt alles is leuk tot zeer leuk.
Ik zou er niet één ding uit kunnen uit halen.

Voor volgend jaar willen we de discovery Ultimate tickets kopen met Bushgarden etc.

Ik kan me al helemaal verkneuteren aan het uitzoeken van de auto bij Alamo en mijn gezin zo te zien genieten van alles wat Florida bied.
En ik heb het niet alleen, mijn vrouw dus ook :-P die vind het ook te gek.

Hoop dat je hier wat mee kan :?:.