PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke sporten in welke periode?



sleepwalker
03-05-05, 18:34
Hey,

Heeft iemand een overzichtje welke sporten in welke periode bekeken kunnen worden. Wij gaan in juni naar Florida en kunnen dan volgens mij alleen honkbal gaan bekijken.

gr

Ralf

Michael66
03-05-05, 20:02
Juni is inderdaad de "warme, rustige zomer" en buiten het honkbal een weinig inspirerende maand voor de sportliefhebber. Maar wat wil je nog meer, er is toch honkbal .....

Een overzichtje:

In Disney's Wide World of Sports is deze zomer weer de voorbereiding op het seizoen van de Tempa Bay Buccaneers, de kampioen van 2003. Toegang is "gratis: je betaalt alleen de normale toegansprijs van WWoS. Kijk maar eens op de site van WWoS (http://disneyworldsports.disney.go.com/dwws/en_US/spectators/detail?name=SpectatorsTampaBayBuccaneersTrainingCa mpSpectatorsDetailPage) of op de site van de Buccaneers (http://disneyworldsports.disney.go.com/dwws/en_US/spectators/detail?name=SpectatorsTampaBayBuccaneersTrainingCa mpSpectatorsDetailPage) voor specifieke data.

Of er seizoensvoorbereidingen van andere teams in Florida zijn weet ik niet, heb ik geen echte ervaringen mee en kun je misschien opzoeken via de site van de NFL (www.nfl.com) of zo.

Ijshockey en Basketball hebben hun spelers dan vrijgegeven, die vind je dan hooguit languit ergens op een strand of zo. Leuk uitje in Miami: bekende spelers "spotten"....

Jai Alai is ook wel leuk. Kijk maar eens bij het topic dat ik daarvoor heb aangemaakt.

En had ik al aangegeven dat honkbal ook erg leuk is om naartoe te gaan .... Op een regenachtige dag naar St. Petersburg, en dan in het heerlijk overdekte Tropicana Field een wedstrijdje van de Devil Rays ondergaan, onder het genot van een heerlijk koel drankje en natuurlijk ook een heerlijk hapje .... ? Wat een straf!!

superclint
16-06-07, 17:53
Kan iemand ons vertellen welke sportwedstrijden we zouden kunnen bezoeken in Januari? We hebben al ontdekt dat het voor baseball buiten het seizoen valt (jammer!). Basketbal misschien? Het maakt niet uit waar.

Michael66
16-06-07, 18:22
Kan iemand ons vertellen welke sportwedstrijden we zouden kunnen bezoeken in Januari? We hebben al ontdekt dat het voor baseball buiten het seizoen valt (jammer!). Basketbal misschien? Het maakt niet uit waar.Basketball (Miami Orlando), ijshockey (Tampa Miami), American Football (Jacksonville, Miami, Tampa).

Voldoene keuze. Even Google gebruiken met als steekwoorden "NFL" (american football), "NBA" (basketball) en "NHL" (ijshockey).

debtje
16-06-07, 20:58
Hartelijk dank Michael66!

funtick
05-06-09, 23:28
Hoi,
Het lijkt ons leuk om naar de family fun day van de Rays tegen de Toronto blue jays) te gaan op 20 september in st petersburgh.
Ik heb zojuist een bestelling vanuit NL proberen te doen ( via ticketmaster.com) , maar kom er niet geheel uit.
Ik krijg deze tekst:

For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport.

Will Call? Betekent dit dat we ze ergens af moeten halen? Is dat dan in het tropicana stadion?
Ik hoop dat iemand me kan helpen want het lijkt me echt supergaaf als het gaat lukken!\\:D/

Groet,

Ta2 Gerrit
05-06-09, 23:37
Je had het al ergens op het forum kunnen vinden, want het is al vaker voorbij gekomen, maar Will Call houdt in dat je de bestelde kaarten bij een speciaal loket aan het stadion kunt afhalen.

Dat kan voorafgaand aan de wedstrijd (hoelang tevoren staat vaak op de website bij de betreffende wedstrijd vermeld) tot zeker een uur na aanvang.
Wij, en vele medeforummers, hebben dat al vaker gedaan, en het werkt goed.

Hama61
03-01-10, 23:23
Hallo,

Tijdens onze vakantie in Florida willen wij met de kinderen naar een sportevenement.

Is er iemand die kan vertellen of er in de periode van zondag 18/7/10 tot vrijdag 6/8/10 een American football wedstrijd In Orlando of Tampa wordt gespeeld?

Harry

A.Hofman
03-01-10, 23:48
De NFL competitie loopt van september to februari(superbowl) dus dat zal niet lukken.
Misschien een pre-season wedstrijd ?

Hama61
04-01-10, 00:10
Hallo,

Ik zag dat de Tampa Buccaneers 15/8/09 de eerste voorwedstrijd hadden. Had gehoopt dat dit misschien in 2010 eerder zou plaatsvinden

Harry

Michael66
04-01-10, 05:28
In de zomerperiode is de enige major-sport die je kunt bezoeken: honkbal. MLB-baseball kun je zien in St. Petersburg (Tampa) en Miami. Kijk voor data op www.mlb.com (http://www.mlb.com)

ChantalP
18-02-10, 20:16
Ook wij willen graag naar een american football wedstrijd, weten jullie wanneer de nfl de data's van nieuwe wedstrijden bekend maken, wij zijn er van 30aug tot 17sept.

liekie79
05-07-10, 02:17
Ik ga in januari en februari. Zijn er dan toevalling ergens honkbal wedstrijden dat iemand weet? wil daar echt supergraag naar toe!

Ebelix
05-07-10, 11:53
Eind februari beginnen de teams met trainen en zijn er diverse wedstrijden in Florida en Arizona. Het seizoen zelf begint eind maart. In januari wordt in de VS niet gehonkbald door de profteams.

nati
06-07-10, 23:02
Onze zoon wil Lacrosse gaan spelen en zou graag op onze vakantie een wedstrijd gaan bekijken . Weet er iemand namen en /of adressen van clubs of college ploegen in Florida die in augustus spelen?

seinfeld1982
06-08-10, 01:04
misschien stomme vraag, maar welke baseball teams hebben hun thuisbasis in Florida?
wij gaan van 17 aug t/m 6 september naar Florida en het lijkt me gaaf om naar een sport evenement te gaan. Alleen zoals ik heb gelezen, kunnen we in principe alleen naar baseball he?

Michael66
06-08-10, 01:14
Als je even kijkt op de website van de Major League Baseball ..... voilá, gevonden!

Ook is er een uitgebreid topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=600) over honkbal in Florida. Misschien heb je daar ook wat aan.

vettejus
09-08-10, 05:29
Dan zijn we in Miami,dus denken erover naar de Buccaneers tegen de Miami Dolphins te gaan. Kaarten genoeg nog,ook niet te duur. gisteren de laatste training bijgewoond van de Buccaneers in een 75000 seat stadion in Tampa. Nooit eerder gezien live (wel een MLB wedstrijd dus dit keer maar football)

andreleeflang
13-04-11, 21:13
Hoi,
We zijn van 13 juli t/m 3 augustus in Florida maar ik heb het idee dat er weinig tot niets op sportgebied te beleven valt. Heeft iemand nog tips?

Lannie
13-04-11, 22:17
Honkbal of in het engels: baseball (http://mlb.mlb.com/index.jsp).

daanvand
13-04-11, 22:59
Ik heb kaartjes gekocht voor een honkbal wedstrijd in het sun life stadion in miami voor de Florida Marlins vs San Diego Padres op 19 juli. Kaarten besteld bij ascticket. Ik heb ze via de post inmiddels binnen.

paull
24-04-11, 01:03
hallo alle

het meemaken van een sportwedstijd in de states moet een geweldige belevenis zijn, van horen zeggen
wie kan me dit bevestigen

we hebben echter wel een probleem, daar we buiten speelsezoenen aanwezig zijn in florida van 11 juli tot 3 aug
het maakt niet uit of het een basketball, honkball, of american football wedstrijd is, als het maar plezier opleverd

zijn er in onze vakantiedagen toch nog wedstrijden te beleven, en op welke manier kunnen we best kaartjes kopen

nuttige tips zijn welkom
groeten
paull

<<Moderator Michael66: Toegevoegd aan bestaand onderwerp>>

nati
24-04-11, 23:57
Vorig jaar in augustus hebben wij naar een wedstrijd Arena Football gaan kijken in Tampa. Dit is American Football maar op een kleiner indoorveld maar erg spectaculair om naar te kijken.
Wij hadden het geluk dat het een erg spannende wedstrijd was tussen Tampa Bay Storms en Orlando Predators.Men noemde het ook 'The war on I-4' genoemd naar de gelijknamige snelweg gelegen tussen Tampa en Orlando.
Alle ingrediënten waren aanwezig om een echte Amerikaanse sfeer op te snuiven zoals het volkslied ,cheerleaders enz.
Een echte aanrader

http://www.tampabaystorm.com/


http://www.mijnalbum.nl/Foto-XIPQ7LG4.jpg

iverson
25-04-11, 18:52
Vorig jaar in augustus hebben wij naar een wedstrijd Arena Football gaan kijken in Tampa

Hoe lang duurt zo'n wedstrijd ongeveer?
Wij zouden graag zo'n wedstrijd gaan bekijken in Jacksonville, FL, zo'n 3 uur rijden vanuit ons hotel... maar de wedstrijd begint pas om 19u...
Zou je ons dit aanraden?

iverson

nati
26-04-11, 08:34
Hoe lang het precies duurde weet ik niet meer zo precies .
De wedstrijd was in Tampa en wij logeerden in een vakantievilla in Davenport, niet zo ver van de I-4 ,maar het was toch wel na middernacht toen wij daar terug aankwamen.

MiSsSherry
04-05-11, 22:36
Wij gaan misschien naar een baseball wedstrijd in Fort Myers van de Fort Myers Miracle. Als het goed is maar 30 min vanuit ons hotel. Ik heb wat meer informatie opgevraagd, dus even afwachten.

martwe
23-05-11, 23:36
Wij gaan 22 augustus naar florida. Had een reischema gemaakt maar pas dit aan omdat ik naar een american football wedstrijd wil. Heb in LA een collega football game gezien en wat een sfeer was dat.
Ik zie alleen dat het wanneer we er zijn het preseason aan de gang is, jammer maar wil er wel heen. Tampabay buccaneers vs Miami Dolphins. Ik haal daar gewoon kaarten want neem aan dat het stadion niet uitverkocht is.

Charlene
24-08-12, 16:34
Wij zouden volgend jaar van 3 tot 24 mei naar Orlando gaan, mijn man zou heel graag een sportevenement bijwonen maar ik heb hier helemaal geen verstand van... Kunnen jullie mij zeggen wat de mogelijkheden zijn in die periode? Is basketbal (orlando magic) een optie of ligt de competitie dan stil? En waar kan ik het best kijken voor kaartjes?

Schil
24-08-12, 17:17
als het goed is zijn de play offs vd NBA bezig maar dan moet Orlando Magic of Miami Heat zich wel plaatsen ,
laatst genoemde zal zich wel plaatsen.

ik wil er nl ook heen die periode maar ik ben waarschijnlijk de enige of mijn zoontje zou mee willen gaan...

Sinan&Sam
29-08-12, 18:23
Wij zouden volgend jaar van 3 tot 24 mei naar Orlando gaan, mijn man zou heel graag een sportevenement bijwonen maar ik heb hier helemaal geen verstand van... Kunnen jullie mij zeggen wat de mogelijkheden zijn in die periode? Is basketbal (orlando magic) een optie of ligt de competitie dan stil? En waar kan ik het best kijken voor kaartjes?
Toevallig zitten wij in ongeveer dezelfde periode in Amerika, en ik als NBA fan had dus al gekeken hoe het seizoen loopt. Het reguliere seizoen eindigt op 17 april, maar hierna beginnen de play-offs ( de finales ).
Áls Orlando Magic de play offs halen dan heb je een redelijke kans dat je naar een wedstrijd kunt, waarschijnlijk dan in de eerste week van mei. Als ze nóg een ronde verder komen dan heb je dus nog meer wedstrijden,
en dan weet ik wel zeker dat je een wedstrijd kunt bijwonen. Het is dus afhankelijk van het feit óf ze de finales halen en dan maar hopen dat ze niet na 4 wedstrijden klaar zijn, want het is een best of 7 systeem. Stel ze verliezen 4x op rij dan liggen ze er al uit, waarschijnlijk zou je het dan net niet redden. Het is wel zo dat Orlando hun absolute topspeler, Dwight Howard, verkocht hebben aan de LA Lakers. Dus helemaal zeker kan je er niet van zijn, tenzij je naar Miami rijdt, zij zijn op het moment kampioen en zullen makkelijk die eerste en tweede ronde overleven.

dito2003
29-08-12, 18:42
Een paar jaar geleden zijn wij naar de Orlando Magic geweest en gisteren heb ik kaartjes besteld voor Florida Panthers in oktober. Toch een raar idee: ijshockey in Florida. Basketbal vonden we een hele belevenis, dus wij zijn benieuwd naar de ijshockey wedstrijd.

Ebelix
29-08-12, 21:08
Je kan in St Petersburg en Miami ook naar het honkbal.

Nootje
03-10-15, 17:43
Even een vraagje voor de sportkenners onder ons.. Wij zijn 3,4,5,6,7 november in Orlando en 12,13,14i n Miami.
ik zou het leuk vinden daar een wedstrijd bij te wonen, voornamelijk voor de sfeer.

Tot nu toe heb ik het volgende gevonden:
Orlando Magic - Toronto raptors, 6 november
Hier lijken de kaarten nog niet voor in de verkoop te zijn als je geen pas hebt?
http://www.ticketmaster.com/orlando-magic-vs-toronto-raptors-orlando-florida-11-06-2015/event/22004EF773246AEF?artistid=805995&majorcatid=10004&minorcatid=7&bba=1

Miami heat - Utah jazz, 12 november
ik zie hier verschillen kleuren levels, iemand tips waar we wel en vooral niet moeten zitten?
http://www.ticketmaster.com/miami-heat-vs-utah-jazz-miami-florida-11-12-2015/event/0D004F0CEB48A502?artistid=805966&majorcatid=10004&minorcatid=7&tm_link=artist_msg-0_0D004F0CEB48A502

Weet iemand daarnaast voor deze periode nog andere wedstrijden die ik misschien over het hoofd heb gezien? Bijv american football?

Thanks!

Digitalman
03-10-15, 18:31
Kaarten zijn volgens mij gewoon te koop:
http://www.stubhub.com/orlando-magic-tickets-orlando-magic-orlando-amway-center-11-6-2015/event/9371116/

vanaf $21 pp

Nootje
03-10-15, 20:47
Ahh thnx! Stubhub kende ik nog niet!
Nog tips voor goede plaatsen? Neem aan dat je voor $21 niet zo veel ziet?

Ebelix
03-10-15, 21:01
American football is er ook in die periode. In Jacksonville, Tampa en Miami.

Nootje
06-10-15, 18:59
Thnx Ebelix, had inmiddels al wat meer gevonden, maar die wedstrijden zijn jammergenoeg precies op dagen dat we net weg zijn uit de betreffende plaats.

Ik denk dat we voor een van de basketbal wedstrijden zullen gaan.

Nootje
08-10-15, 14:16
Ik heb inmiddels kaartjes gekocht voor Miami Heat vs Utah Jazz op 12 november in Miami :)

danielambroz
04-06-16, 20:42
Wij zijn opzoek naar sportwedstijden tussen 18-29 augustus. Momenteel heb ik via Ticketmaster een wedstrijd gevonden. Het betreft de Tampa Yankees. Is hier iemand geweest of ervaring met deze ploeg? We zoeken een "echte Amerikaanse wedstrijd met alles er bij". Deze wedstrijd zou binnen onze route passen.

Wolf2014
04-06-16, 21:03
Weet je zeker dat er dan een wedstrijd is van Tampa Rays tegen de New York Yankees? Ik zie nl in het schema wel wedstrijden op Tropicana field tegen oa Texas Rangers en Boston Red Sox.
Ik kan het trouwens aanraden om een wedstrijd te bezoeken, idd Amerikaans, met alles erop en eraan. Wij gaan iedere keer wanneer wij er zijn minimaal een keer naar een wedstrijd kijken.

danielambroz
04-06-16, 23:50
Nee, het zijn de Tampa Yankees tegen Dunedin Blue Jays in het George Steinbrenner Field in Tampa. Omdat ik op internet weinig over dit stadion en ploeg kan vinden vroeg ik me een beetje af wat voor niveau het is (en of we bij dit soort wedstrijd een "echte Amerikaanse wedstrijd" met alles erop en eraan gaan zien).

Wolf2014
05-06-16, 00:52
Oh sorry, je hebt gelijk is een minor team zie ik. Ik kan je helaas niet hier meer over vertellen, ben daar niet geweest.

elstars
05-06-16, 13:06
Wij zouden kiezen voor een wedstrijd van de Tampa Bay Rays in Tropicana Field. Hier zijn we een paar jaar geleden ook bij geweest. We hebben een geweldige middag gehad, alles zat erop en eraan; start met het volkslied en tussen de innings door allerlei gekkigheden. Een mooie herinnering!

natalie
05-06-16, 18:42
Weet iemand waar je kan zien welke sporten waar zijn in juli/aug?

danielambroz
10-06-16, 18:53
Hallo Elstars. Bedankt voor de tip. Jullie beschrijven precies iets wat wij zoeken! Ik heb even zitten zoeken naar de Tampa Bay Rays en gelukkig ook een wedstrijd gevonden. Ze spelen thuis tegen de Boston Red Sox.

Op dit moment kan ik alleen tickets vinden via ticketscenter.co
ik weet alleen niet of het betrouwbaar is..

Waar hebben jullie destijds tickets gekocht?

Digitalman
10-06-16, 18:56
Heb je al op Stubhub gekeken?

Wolf2014
10-06-16, 19:50
Wij kopen ze via de officiële site van de Rays
http://tampabay.rays.mlb.com/ticketing/singlegame.jsp?c_id=tb&affiliateId=2016-HotTix-tb
Makkelijk te doen en je kan je stoel kiezen. Succes

elstars
10-06-16, 20:17
Net zoals Wolf2014 zegt, wij hebben ook via de officiele site van de Rays gekocht, een paar dagen van tevoren. Het is alweer even geleden, maar het was per persoon niet duur (iets van 25 dollar of zo).

danielambroz
11-06-16, 19:51
Stubhub hadden wij al bekeken, echter het gaat maar tot een maand vooruit. Dat is geen optie. De officiele site hebben we nog niet bekeken. We gaan deze tip gebruiken. Pakten jullie ook een parkeerticket erbij of hebben jullie nog andere ideeën?

elstars
11-06-16, 21:11
Ja, wij hadden ook een parkeerticket. Op de parkeerplaats begon de voorpret al, want we zagen hele families gezellig voor de wedstrijd aan het barbequeen voor de auto. Wij hadden een paar dagen van tevoren onze tickets gekocht, we bedachten spontaan tijdens de vakantie dat het misschien leuk zou zijn zo'n wedstrijd bij te wonen. Dat was toen half september, er waren nog meer dan genoeg tickets over.

Wolf2014
12-06-16, 01:25
Wanneer je richting stadion rijdt, zie je ook particulieren die een parkeerplaats aanbieden, begint met $5 en hoe dichter bij het stadion, hoe duurder. Wij hebben geparkeerd op zo'n parkeerplaats voor $10 en binnen 10 minuten lopen bij het stadion.

sitechris
12-06-16, 10:22
Wij waren er op een zondag en toen was het in het stadion nog steeds niet heel erg druk (circa 25.000 man). Doordeweeks is het nog iets rustiger. Kaartjes en parkeertickets heb ik ook via de Tampa Rays site gekocht. Ook al is het Tropicana Field al wat verouderd, ik vond het een superleuke dag. Ik vind het zelf wel een voordeel dat het indoor is, want dan zit je niet 4 uur in de brandende zon te bakken en de sfeer is prima.

Michael66
12-06-16, 21:36
Als je honkbal wilt kijken raad ik je aan naar St. Petersburg te gaan. Daar spelen de Tampa Bay Rays, die uitkomen in de hoogste klasse, de MLB. In de periode die je noemt zijn er genoeg wedstrijden. Kijk maar eens in het schedule: http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb#m=8&y=2016&calendar=DEFAULT

Veel plezier!!

http://s33.postimg.org/e4y0qzd8v/rays_2016_schedule_1024x791.jpg