PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Carov



Carov
22-08-08, 15:55
Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Caroline, 30 jaar en ben gek op Amerika : ) Maar dat zijn jullie natuurlijk allemaal !
Samen met mijn vriend ga ik dit jaar voor de 3e keer naar Amerika. September 2007 hebben we een 3,5 weekse rondreis door Zuid-West Amerika gemaakt wat we giga-geweldig vonden. We zijn van Phoenix naar Los Angeles gereisd en hebben de staten Arizona, Nevada, Utah en Californie aangedaan. Eind november 2007 zijn we naar Fort Lauderdale vertrokken om daar wel 1 hele nacht te verblijven, want de volgende dag vertrok onze 11-daagse cruise naar de Caribbean met Celebrity Cruises. Samen met mijn ouders (waren 40 jaar getrouwd, vandaar deze trip!), zus en zwager hebben we deze reis gemaakt, wel heel erg leuk om dit met de hele familie te doen zeg!Dit gaan we zeker nog eens doen.
We wilden graag wat meer zien van Florida dan deze korte stop, dus besloten we om in 2009 een rondreis te gaan maken in deze staat. Maar aangezien we in de loop van 2008 echt niet wisten waar we dan dit jaar naar toe op vakantie moesten gaan :shock:...hebben we toch deze maand maar een vlucht in oktober 2008 geboekt!!
Ik heb al een aantal tips gevonden via dit leuke forum, en hoop er nog veel meer te lezen de komende tijd. Wanneer ik terugben van mijn rondreis, laat ik mijn ervaringen hier ook weer horen.

Groet,
Caroline