PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Karin



cwkesselaer
21-08-08, 17:51
Hallo ik ben Karin en kijk al een tijdje mee op het forum.
Ben mij namelijk aan het orienteren voor ons reisje naar florida.
We hebben vorig jaar een cruise gemaakt vanuit miami en zijn daar 4 dagen geweest.
Dat is ons zo goed bevallen dat we dit jaar met ons hele gezin teruggaan naar florida voor 17 dagen.
Het komt er snel aan over 3 weken gaan we vertrekken.
Alleen gaan we deze keer naar Fort Myers en hebben daar een villa gehuurd en willen we van daar uit Florida gaan verkennen.
Nou dat was het een beetje ik heb nog een heleboel vragen maar ga eerst zoeken of hier op het forum daar al antwoorden op zijn gegeven.

Groetjes Karin

HenkR
22-08-08, 17:52
Karin,
Welkom en je zult genoeg kunnen vinden. Zit je 17 dagen in Ft Myers? Dan wordt het kilometers maken als je van alles wilt zien en ook een paar pretperken mee wilt pakken. Zo ja kun je dat niet veranderen in minimaal 2 plekken?

cwkesselaer
23-08-08, 11:32
Hee Henk

Ja dat had ik al gedacht dat we veel kilometers moet maken maar ja is dat niet in heel Florida zo volgens mij maakt het niet uit waar je zit.
Die 2 plaatsen gaan niet op voor ons wij hebben een villa gehuurd in Fort myers voor 17 dagen.
Het is wel de bedoeling dat we 1 dag toeren en bekijken en 1 dag rust lekker relaxen aan het strand dus om en om.
Anders denk ik dat we kapotter terug komen van vakantie dan we gaan.
Hoop hier nog vele leuke tips te vinden over Fort Myers is niet echt veel te vinden.

Groetjes Karin