kaboens
21 augustus 2008, 15:46
Ik zie dat er vanaf 2 september tot 7 september er een womenfest wordt georganiseerd op Key West. Laten wij nu van 2 tot 5 september in Key West zitten en dan ook nog in hotel Southernmost waar volgens de website meerdere evenementen worden gehouden.
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Lopen er allemaal leuke (lesbische) dames rond die meedoen aan een miss wet t-shirt competitie :razz: of is het een thee kransje met allemaal lesbische dames :oops:
Teleton
21 augustus 2008, 17:43
Ik zie dat er vanaf 2 september tot 7 september er een womenfest wordt georganiseerd op Key West.
Als je dit uitgevonden hebt, heb je toch ook al lang gelezen wat het inhoudt? Ook in Disney zijn er overigens speciale dagen voor Gays and Lesbians. Dan lopen er allemaal leuke mensen rond, ja. Verder niks..........\\:D/
kaboens
21 augustus 2008, 19:14
Owh het was ook zeker niet denigerend bedoeld hoor! Vind het juist wel wel leuk dat we juist dan daar zitten. Maar ik vroeg me alleen eigenlijk af wat het precies inhoudt. Is het een groot feest of loopt men alleen maar rond en is het dat verder?
Marcelg
21 augustus 2008, 20:02
Inderdaad een evenement voor de gay comunity en dan speciaal voor vrouwen, er zijn diverse bars op upper Duval waar er tijdens die week geen mannen binnen mogen komen. Dus heel veel lesbische dames in Key West gedurende die week.
Misschien is het maar beter als man dan niet in zo'n bar binnen te gaan...Kwestie van je juwelen niet te verliezen...[-X[-o<:oops: