PDA

Bekijk Volledige Versie : Bagage: Storage in hotel



nolleke
02-05-05, 10:47
hallo, op 26 juli vliegen wij retour dusseldorf in de avond. ik was van plan de huurauto reeds op 25 juli retour te leveren aan de huurmaatschappij en zodoende de volgende dag een taxi te nemen naar de luchthaven. probleem is nu dat je in de voormiddag moet uitchecken in het hotel en pas s'avonds de terugvlucht hebt. zijn er hotels waar ze de bagage voor eventuele meerprijs bijhouden? ik dacht voor deze nacht aan een hotel in coral cables ( biltmore) of eentje dicht bij de luchthaven. emand ervaring hiermee?

Groetjes and thx

Eric
02-05-05, 12:44
Bijna alle iets grotere hotels bieden de mogelijkheid om je bagage voor een dagje in de storage te houden, evt. tegen een kleine vergoeding.
Vraag erna als je het hotel boekt, dan kun je uitwijken als het niet mag.
Je kan ook (dag van te voren) om een late check out vragen, 14;00 is bijna nooit een probleem, later kan soms tegen bij betaling.
Succes, Eric

Maartje
17-05-05, 23:11
Hebben eervorige week rondgekeken in the Biltmore, wat een prachtig hotel!! En Coral Gables, wat een prachtige wijk!! We zijn er helemaal verliefd op geworden, en als we een paar loterijen tegelijk winnen willen we daar wel een huis (voor erbij). Kortom, als je daar een nachtje kunt slapen, altijd doen, en het is wel het type hotel waar ze op je bagage willen passen hoor!

Bai,

Maartje

Ieniminie
05-04-09, 23:14
Hallo,

Weet er iemand of je je bagage (veilig) in hotels kan achterlaten? Wij rijden tijdens onze vakantie van hotel naar hotel, en ik vraag me af als we 's ochtens ergens aankomen, en pas in de middag kunnen inchecken, of we wel onze bagage al in het hotel achter kunnen laten. Hetzelfde voor als we 's ochtends uitchecken, maar nog niet gelijk doorrijden naar ons nieuwe hotel. Ik vind het nl niet echt een prettig idee om al onze bagage in de auto te laten.

Groetjes, Ingrid

Teleton
06-04-09, 10:31
Ik vind het nl niet echt een prettig idee om al onze bagage in de auto te laten.

Hi Ingrid,

zolang je geen waardevolle spullen in het zich zet, zou ik gewoon de koffers in de auto laten hoor. Dat is nu eenmaal de consekwentie van reizen. Bij veel hotels kan je de koffers vast wel van te voren afgeven of laten staan, maar denk eens aan de tijd die je kwijt bent om dat allemaal te regelen. Koffers in de hotelkamer laten is voor ons ook nog nooit een probleem geweest, je kunt ze voor de zekerheid op slot doen.

derrobbie
06-04-09, 10:59
denk dat het ook afhankelijk van het type auto is.
Als je een SUV of iets dergelijks hebt waar je alles zo in kunt zien liggen zou ik er meer moeite mee hebben.
Maar als je gewoon een grote sedan hebt lijkt mij de kans erg klein dat ze je bagage ontdekken.
Wij laten het iig gewoon liggen.

[verwijderd]
06-04-09, 21:05
Afgelopen jaar hebben wij ook van hotel naar hotel gehopt en de koffers op de wisseldagen gewoon in de auto laten liggen afgedekt met een plaid en er is geen poging gedaan om het eruit te halen. En vooral de waardevolle spullen niet in zicht leggen en de auto op de drukkere parking lots zetten en niet achteraf.

Maar het blijft een risico natuurlijk.

Vergeten te vermelden, wij reden in een SUV.

knaapje
07-04-09, 00:03
Bij een SUV heb je vaak geen hoedenplank, maar wel getint glas.
Koop hier bij de bouwmarkt een stuk zwart afdekplastic en neem een stuk van zo'n 3 bij 3 mtr mee. Kost je een paar Euro. Dek hiermee je bagage af en van buitenaf is er vrijwel niets van te zien. Ik heb dit zelf al een paar keer zo gedaan. Je moet echt met je hand op het glas naar binnen turen om iets te zien.

fatma30
07-04-09, 10:29
Meestal de bagage in de auto gelaten. Ook wel eens achtergelaten in het hotel. Zij hebben een speciale bagageruimte. Je krijgt een tag met daarop je nummer (of naam). Nooit problemen mee gehad. Natuurlijk niet alle kostbaarheden (paspoort, creditcard, e.d.) in 1 tas stoppen en die in de auto laten liggen.
Wij laten b.v. onze TomTom altijd in de auto liggen. (niet zichtbaar natuurlijk) Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een opengebroken (ramen ingeslagen e.d.) auto heb gezien. Maar.....ben niet te naïef.
Succes