PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dave en Marsha



Dave en Marsha
18-08-08, 15:41
Hallo addicted amerika members,

Wij zijn 2 addicted amerika vakantiegangers. Beide zijn wij brandweerlieden in de omgeving van Rotterdam. Marsha is vrijwilliger en ik ben beroeps. De brandweer in amerika is voor ons 1 van de hoogtepunten die wij niet willen missen. November 2007 (02-11-2007 tot 20-11-2007) hebben wij een geweldige vakantie gehad in Florida. In 18 dagen hebben wij verschrikkelijk veel gedaan en gezien.

Volgend jaar April 2009 gaan wij weer terug voor een welverdiende vakantie. Alle tips zijn welkom, maar ook zullen wij een hoop vragen kunnen beantwoorden.....

Ik zal ons reisverslag van Florida 2007 posten op het forum....

Groetjes,

Dave en Marsha ;-)

Mickey99
18-08-08, 16:04
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Het klinkt alsof jullie ook al besmet zijn met het beruchte Florida-virus ;)

Ik wens jullie véél lees- en postplezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen van jullie volgende trip. Reisverslagen zijn hier altijd welkom! :-D

Dave en Marsha
18-08-08, 17:49
Idd ook wij zijn besmet het Florida virus. Al moet ik wel zeggen dat het westen on ook verschrikkelijk mooi lijkt. :)

April 2009 wordt het idd weer Florida, maar dan starten we weer in Chicago richting New Orleans naar Daytona Beach.....

Groetjes,

lucas
18-08-08, 20:23
ik vind de brandweerautos echt waanzinnig om te zien met al dat chroom,prachtig.
groetjes karin

Dave en Marsha
18-08-08, 20:29
Afgelopen vakantie hebben wij beide een dienst mee gedraaid bij de brandweer in Kissemmee Florida.

Brandweer in de states worden ook beschouwd als de helden. Vooral na alles wat er is gebeurd de afegelopen jaren.

Ook voor hun is het waanzinnig om mensen uit nederland te leren kennen. Hier in Nederland staat de veiligheid heel hoog in het vaandel. Daar zou amerika nog wat kunnen leren. De mentaliteit is daar gewoon heel anders.

Groetjes,