PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hiddink



Hiddink
02-05-05, 10:21
Hallo ik ben Hiddink. Mijn baasjes gaan op 7 mei aanstaande naar Florida voor een periode 2 weken. Ik mag niet mee :cry:
Gelukkig laten ze me wel goed verzorgd achter.

Ze vliegen met Virgin Atlantic en hebben een hotel besproken voor de eerst 2 dagen (Starlite Hotel, Miami Beach). Voor de rest van de periode zien ze wel.

petra
02-05-05, 11:31
Woef Hiddink, ik ben Spot, mijn baasjes gaan ook al zonder mij..... Waar ga jij logeren?
Nou, veel blafjes van Spot

Eric
02-05-05, 12:41
Al die honden hier op het forum.....

petra
02-05-05, 12:44
Woef, woef, woef

Eric
02-05-05, 12:45
Miaauw......

Hiddink
02-05-05, 14:42
Woef Hiddink, ik ben Spot, mijn baasjes gaan ook al zonder mij..... Waar ga jij logeren?
Nou, veel blafjes van Spot

Oh, ik blijf gewoon thuis! Ik ben oud genoeg om op mezelf en de kinderen te passen. :wink: Waar ga jij vakantie houden terwijl je baasjes weg zijn?

petra
02-05-05, 15:11
Djeez, dat is effe gaaf, ik ga naar dierenpesion de bommel punt en el. Dat hebben ze uitgezocht omdat ik eerst bij Oom Frans ging, maar die is er niet meer, de Bommel heeft alleen Labradors en ik ben ook zo iets. Ik heb ook nog bordercollie en waterspaniel in me, wel vermoeiend hoor!! Trouwens ik ben 7 jaar! En jij?? Nu is het weer tijd voor een slaapje, dat doe ik veel hoor, straks moet ik weer naar het bos, dus dan moet ik fit zijn, want ik ga altijd achter de eekhoorntjes aan, ik snap alleen niet waarom ik die bomen niet in kan....blaf, blaf..... :roll:

Hiddink
05-05-05, 09:30
Djeez, dat is effe gaaf, ik ga naar dierenpesion de bommel punt en el. Dat hebben ze uitgezocht omdat ik eerst bij Oom Frans ging, maar die is er niet meer, de Bommel heeft alleen Labradors en ik ben ook zo iets. Ik heb ook nog bordercollie en waterspaniel in me, wel vermoeiend hoor!! Trouwens ik ben 7 jaar! En jij?? Nu is het weer tijd voor een slaapje, dat doe ik veel hoor, straks moet ik weer naar het bos, dus dan moet ik fit zijn, want ik ga altijd achter de eekhoorntjes aan, ik snap alleen niet waarom ik die bomen niet in kan....blaf, blaf..... :roll:

Hihi, ik denk dat we op het verkeerde forum zitten voor dit soort gesprekjes tussen honden. Maarreh ik ben een bijna 3 jarig Tosa-Inu teefje, heb het dus minder druk in mn lichaam dan jij :wink: