PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Film gerelateerde merchandising



remco n.
17-08-08, 13:09
Weet iemand in Orlando en omgeving een aantal zaken te noemen waar je film gerelateerde produkten kan kopen ? (en dan graag niet de zaken binnen het Universal Studios park). En waar zitten leuke speelgoed zaken en dergelijke of beperkt dat zich echt tot Toys'R us.

JKG
17-08-08, 13:35
Bij Disney Downtown (geeen Universal Studios Park :P ) heb je zo'n movie merchandise winkel.... de prijzen die ze daar vragen voor het spul is asociaal. Net zoals dat winkeltje bij Scheveningen waar ze zoveel vragen. Alleen een hele echte filmgek (en idioot) die zoveel geld voor iets geeft. Dan praat je echt over honderden tot duizenden dollars of euro's. Lekker makkelijk geld verdienen :)

senkermens
17-08-08, 14:06
Klopt vlakbij de Virgin Mega Store, Waar je foto's met handtekeningen kunt kopen voor belachelijke prijzen!!! Deze winkel heet: Starabilias

Groetjes Stefan en Karin

remco n.
17-08-08, 14:19
Bij Disney Downtown (geeen Universal Studios Park :P ) heb je zo'n movie merchandise winkel.... de prijzen die ze daar vragen voor het spul is asociaal. Net zoals dat winkeltje bij Scheveningen waar ze zoveel vragen. Alleen een hele echte filmgek (en idioot) die zoveel geld voor iets geeft. Dan praat je echt over honderden tot duizenden dollars of euro's. Lekker makkelijk geld verdienen :)

Ben wel een filmgek maar ga echt geen duizend dollar neertellen voor een foto'tje met een handtekening ofzo. Ik weet dat Toys'R us wel leuke dingen heeft maar de FAO Schwarz die in 2000 aan de International Drive zat bestaat geloof ik niet meer omdat het niet zo goed ging met de keten.
Er stond altijd zo'n gigantische speelgoed pop voor de winkel......
Umhh deze dus : http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/144/360371967_6ab8030841.jpg%3Fv%3D0&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/left_handed_male/360371967/in/set-72157601953889420/&h=375&w=500&sz=166&hl=nl&start=3&tbnid=Kd-VFV8mUXizhM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3DFAO%2BSchwarz%2Borlando%26gbv%3D2%26h l%3Dnl%26sa%3DG

JKG
17-08-08, 14:31
Iedereen moet het zelf weten hoor, maar inderdaad om veel geld neer te leggen voor een foto of een andere prop is gewoon zonde van het geld. Of bijv. op zo'n conventie 20 euro neerleggen om op de foto te mogen met een acteur.. bijv The A-Team.. ze zien er natuurlijk jaren ouder uit, hebben hun baard niet geschoren enz... met wie sta je dan op de foto... daarna mag je nog eens 20 euro neerleggen om de foto te signeren. Geldklopperij, maar ik ken dus wel mensen die dat graag meerdere keren neerleggen.


Misschien zit er nog iets in de Florida Mall voor je, dit zijn de toywinkels

Build-a-bear
Game Stop (alleen maar videogames)
K-B Toys
Playmobil funpark Orlando
Toy Quest


FAO Schwartz is idd weg, tenminste, als ik Google mag geloven. Heb zelf ook niet zoiets gezien op de I.D.
Maar er zullen vast nog wel meer speelgoedwinkels zijn, enige waar je mij nog zou zien is in een Game Stop ofzo ;)

Michael66
19-08-08, 21:54
Playmobil funpark OrlandoHelaas is die ook al gesloten.

Speelgoed:
Mijn zoon geeft meestal zijn zakgeld uit bij Walmart. Daar is veel keuze, de prijs is laag en er zijn altijd een paar gangpaden met uitverkoopspullen (seasonal) waar altijd wel iets van zijn gading te vinden is.
Voor games: Ook Walmart (nieuw) en GameStop / EB Games (nieuw en tweedehands).

Filmspul:
In verschillende malls kom je daarvan winkels tegen. Maar het betreft dan meestal gesigneerde foto's of posters, die niet al te laag geprijsd zijn.