PDA

Bekijk Volledige Versie : Babcock Wilderness Adventures



Lprp1806
03-08-08, 06:00
We zitten nu ruim 1,5 week in Orlando en maken ons al langzaam op voor onze verhuizing naar Rotonda. We willen graag (als we volgende week in Rotonda zijn) een bezoekje brengen aan een "wildpark". Je kunt op dit forum veel lezen over Myakka River State, maar weinig over de Babcock Wilderness Adventure. Is hier toevallig iemand geweest die zijn/haar ervaringen met ons wil delen? Qua afstand maakt het niet uit (allebei een uur rijden). Ons leek de swamp buggy, waarmee Babcock je door de wildernis rijd, erg leuk met/voor de kinderen. Alvast bedankt voor reacties. Mochten mensen onze (huidige) ervaringen in de parken van Orlando willen lezen, kun je ons weblog bekijken op: http://familiepellen.waarbenjij.nu
Gegroet vanuit een mooi Amerika!

disney fan
12-08-08, 21:24
Is er iemand wel eens bij Babcock Wilderness Adventures geweest?
Heb hier een stukje van gezien op een DVD.
Je gaat als ik het goed heb met een swamp buggy (ofzo) een rit van 90 minuten door de Everglades maken. Het lijkt een soort open tank. Leek mij wel leuk.O:)
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel nog leuke tips???
Groetjes Disney fan.

Lprp1806
18-08-08, 20:24
Hallo Disneyfan,

Ook ik had deze vraag als topic gezet, maar geen reactie ontvangen. Wij hebben de gok genomen en een uur gereden om de Babcock Wilderness Adventure alsnog te doen. Een gok, omdat je bijna alles kunt lezen over Myakka River State Park en niets over Babcock. Wij vonden het erg leuk allemaal (2 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 5). Het is inderdaad een open vrachtwagen/bus waar je mee door verschillende ecologische gebieden gaat en de daarbij in het wild levende dieren aan kunt treffen. Ik zeg kunt, want elke dag is weer anders, want het zijn niet voor niets dieren. Wij hebben in elk geval een aantal alligators, kalkoenen, witte ibis, koeien, wilde zwijnen, paarden en nog twee poema's gezien. Die poema's zijn door Babcock in het beheer genomen vanuit een troosteloze situatie waarin die beesten zaten en worden al jaren door Babcock verzorgt. De weg naar de poema's is een loopbrug door het moerasgedeelte van dit landgoed en is erg leuk en spannend (kom je nog een alligator tegen of niet!). Aan het einde laat de gids dan ook nog een baby alligator zien die je mag aaien en als je wilt, zelfs vasthouden. Dit allemaal op een redelijke ongedwongen manier. De tocht zelf duurt ruim 1,5 uur, waarbij je alleen water en een camera mag meenemen. Wij waren met ons gezin overigens een bedrag van $ 65,= kwijt. Blijkbaar zijn er kortingscouponnen in de omloop, maar die hebben wij niet gevonden (hier vroegen ze naar, misschien even op letten of je die ergens ziet in een foldertje ofzo). Als je besluit te gaan moet je wel vooraf telefonisch reserveren. Er is overigens ook een leuk winkeltje die heerlijke honing en marmelade verkoopt tegen hele schappelijke prijzen. Wij hebben in elk geval lekker honing meegenomen. Veel plezier met de toer en mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. Je zult van de tocht echt geen spijt krijgen! Groetjes, Leonie

ps: vergeet geen muggenspul, want die zijn er ook!

disney fan
18-08-08, 23:16
Beste Leonie,
Wat super jou reactie!!!
Ik ga het nu zeker een keer doen.
Weet niet of het as oktober al lukt want dan zijn we met een wat groter gezelschap en moet iedereen het natuurlijk willen.
Mocht het in oktober niets worden ga ik het zeker in 2009 doen.
We zitten meestal in FT Myers, volgens mij is dat prima te doen qua afstand.
Nogmaals heel hartelijk dank voor je reactie en wanneer ik geweest ben laat ik het je zeker weten.
Groetjes Disney fan

baluga
06-05-11, 16:03
Op het forum ben ik deze link www.babcockranchflorida.com (http://www.babcockranchflorida.com) tegen gekomen. Alleen als ik doorklik kom ik op een soort van virtuele site uit. Is er al eens iemand geweest om te kijken hoe het ervoor staat met de ecostad van Florida?

2theUSA
10-06-11, 21:24
Wij zijn vorig jaar naar de Babcock Ranch geweest zoals het daar nu nog is. Een stuk ongerept Florida, daar hoort deze link bij: www.babcockwilderness.com.

Als dit de link is die je zoekt, kan je eventueel ook op reisverslag 2010 - dag 19, kijken voor onze ervaringen daar.

groet Christa