PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Kledingvoorschrift



rarossel
12-08-08, 05:58
Wij verblijven momenteel in Orlando. Vandaag werd mijn zoon de toegang geweigerd bij de Disney Hollywood Studio omdat hij een FCUK t-shirt aan had. Nadat hij het binnenstebuiten had gedraaid mocht hij wel naar binnen. FCUK staat overigens voor French Connection United Kingdom. Bij Epcot mocht hij wel naar binnen met hetzelfde shirt. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Groetjes Erika

Syllvia
12-08-08, 07:35
Wij zelf niet, maar heb er meer over gehoord, dat zo'n t-shirt niet mag.

Wat mij betreft, letten ze er maar liever op dat mensen uberhaupt een t-shirt aan hebben. Ik heb ontzettend dikke mannen in blote buik in Disney zien lopen, waarvan ik dacht dat ze maar beter iets aan konden doen..............

Groetjes Sylvia

Njit
12-08-08, 07:57
Offensive Clothing kan geweigerd worden. En wat daar onder valt bepaald degene aan de Gate. Bij Epcot heb je dus mazzel gehad (misschien iemand die het merk kende) maar ze mogen je zoon gewoon weigeren.

Volgende keer maar een neutraal shirt aan doen...

Mickey99
12-08-08, 18:53
Wat mij betreft, letten ze er maar liever op dat mensen uberhaupt een t-shirt aan hebben. Ik heb ontzettend dikke mannen in blote buik in Disney zien lopen, waarvan ik dacht dat ze maar beter iets aan konden doen.

Dat is wel raar dat je dan gezien hebt want in een Disneypark (en volgens mij ook in de andere grote pretparken) moet je ten alle tijden je shirt en schoenen aanhouden. Misschien hadden ze hun shirt net uitgedaan en waren ze er nog op aangesproken dat het verboden is om je shirt uit te doen.

Lijkt me trouwens inderdaad geen prettig gezicht ;)

Syllvia
12-08-08, 20:34
Lijkt me trouwens inderdaad geen prettig gezicht ;)

Hihi, nee inderdaad :)

Geen idee of ze dat net hadden gedaan :shock:

Groetjes Sylvia

Nicole
12-08-08, 20:40
Ja ik dacht ook al dat je niet met ontbloot boven lijf mag lopen in de parken. Heb het gelukkig ook nog nooit gezien.

rarossel
13-08-08, 04:33
Bedankt voor jullie reacties. Er wordt inderdaad regelmatig aangegeven bij attracties dat je een shirt en schoenen aan moet. Wij doen voortaan maar neutrale shirts aan.
Groetjes Erika

robsan
18-08-08, 17:04
klopt inderdaat je mag je shirt niet uitdoen in de disneyparken
toen we daar waren wilde mijn man zijn shirtje uitdoen en werd gelijk aangesproken dat het verboden was

Dave en Marsha
19-08-08, 01:02
Je mag best wel bloot gekleed zijn alleen geen ontbloot boven lichaam. Toen wij er waren was het verschrikkelijk warm. Kan je nagaan dat buiten voor de ingang de 10m hoge kerstboom stond en het rond de 40 graden was... :p

Wij waren allemaal redelijk zomers gekleed. Zouden ze daar rekening mee houden i.v.m. de warmte of hadden we gewoon geluk?

Ik moet zeggen dat er zat mensen rond liepen in T-shirts of een hemd met daarop offensive texten.

Misschien ligt het een beetje aan de bui van de medewerker. Hier in nederland hebben we ze toch ook :roll:

Groetjes

Tinkerbell
19-08-08, 10:18
. Hier in nederland hebben we ze toch ook :roll:

Groetjes


En omdat we in Nederland alles goed vinden moet de rest van de wereld dat ook maar doen????