PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Terry Ocala



Terry Ocala
11-08-08, 12:14
Hallo Florida liefhebbers,
Nou daar gaat ie dan. Ik ben Terry, woon in het noorden van Nederland en mijn man en ik hebben een klein optrekje in Ocala. Het is daar echt heerlijk, mooie omgeving, prachtig groen en niet zo erg druk, wat toeristen betreft.
Ik reis er vaak naar toe. Ben er net 3 maanden geweest en ga eind deze maand weer weg.
Ik ben nieuwsgierig wat jullie over Florida te vertellen hebben. Ik kan erzelf wel uren over praten. Maar mensen die er nog nooit geweest zijn, zitten me dan erg gaperig aan te kijken. We zijn al behoorlijk doorgewinterde Florida gangers, dus misschien kan ik jullie ook nog wel es een paar goede tips geven.
Groet van
Terry

Ta2 Gerrit
11-08-08, 12:59
Bah, wat erg dat je zo vaak neer Florida moet ;-)
Maar evenzogoed welkom op dit mooie forum, en misschien kun je inderdaad ons nog voorzien van wat leuke tips.
Ook zitten er op dit forum al behoorlijk wat veteranen op Florida gebied, maar het is altijd goed om er een ervaringsdeskundige bij te hebben, vooral in een "nieuw" gebied.
Zelf ken ik Ocala alleen van het passeren richting Gainesville en de lokale Harley dealer.

mirjam-p
15-08-08, 10:02
Wij zijn afgelopen zomer naar Florida geweest. Het is daar geweldig. Van tevoren spraken we veel mensen die er ook al eens geweest waren en die waren zo enthousiast. Ik vond het een beetje overdreven totdat je het inderdaad zelf hebt ervaren.