PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ton72: Miami - Miami



ton72
11-08-08, 10:58
Eindelijk begint ons reisschema enige vorm te krijgen.
Natuurlijk staan we open voor tips/suggesties!

dag 1 :24/09 overnachting in Miami (hotel: Days Inn)
dag 2 :25/09 auto ophalen en vervolgens richting Fort Lauderdale/Boca Raton/Palm Beach naar Cocoa Beach overnachten Cocoa Beach e.o. (iemand tips?!)
dag 3 :26/09 naar Kennedy Space Centre vervolgens naar Daytona/St. Augustine overnachten St. Augustine e.o. (iemand tips?!)
dag 4 :27/09 St. Augustine e.o. vervolgens richting Orlando via Ocala National Forest
dag 5 :28/09 aankomst Orlando/Kissimee (hotel: Crown Plaza) bezoek Disney / Orlando
dag 6 :29/09 bezoek Disney / Orlando
dag 7 :30/09 bezoek Disney / Orlando
dag 8 :01/10 vertrek richting Tampa overnachten Tampa e.o.? (iemand tips?!)
dag 9 :02/10 Tampa e.o. vervolgens richting Fort Myers overnachten Fort Myers e.o.? (iemand tips?!)
dag 10 :03/10 Fort Myers / Naples e.o. (iemand tips?!)
dag 11 :04/10 Naples i.c.m. Everglades
dag 12 :05/10 Key West e.o.
dag 13 :06/10 Key West e.o.
dag 14 :07/10 auto inleveren / bezichtiging Miami / overnachting in Miami (hotel: Days Inn)
dag 15 :08/10 bezichtiging Miami

chantalm88
13-08-08, 10:26
Hallo Ton,

Wateen leuke reis als ik het zo lees, nou zal voor mij alles wel leuk klinken omdat ik er nog nooit ben geweest, Ik heb me wel verdiept in ons reisschema en daarom kan ik je vertellen, als je naar St. Augustine gaat = hou er rekening mee dat alle bezienswaardigheden daar om 4 uur dichtgaan = !!

wat is er leuk om in St. Augustine te doen, een bezoekje aan de Old Jail en voor de rest zou ik lekker door de hoofdstraat banjeren! ook is een bezoek aan Castillo de San Marcos. En probeer even te google er is namelijk een site over St. Augustine daar kan je kijken wat je daar kan doen!! Ook is er iemand op het forum die al een link heeft geplaatst over St. augustine!

Ik weet niet of je van pretparken houdt, maar er is een hele leuke in Tampa = BUSH GARDENS= dit kan je als combi ticket kopen met Seaworld!! www.buschgardens.com (http://www.buschgardens.com)

voor de rest wens ik je veel plezier, en de zoekfunctie op de site werkt erg goed!

gr. Chantal