PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Orangedevil: Orlando+Bahama's 6-26 Sept. 2008



Orangedevil
10-08-08, 14:07
Over 4 weken gaan we weer richting Amerika. Het is bijna 1,5 jaar geleden. Zo veel tijd tussen 2 trips naar de VS heeft er nog nooit tussen gezeten. http://www.orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_lol.gif Dus het word een beetje tijd om ons vizier daar op te gaan richten. Wat we gaan doen en wat moeten we nog kopen etc.

We gaan met zijn drieen. Voor mij zelf de 10de keer VS. Voor mijn vriendin de 9de keer en voor onze kleine Savannah de 1e keer. Ze word in Augustus 1 jaar.

We vliegen op 6 September via Atlanta naar Orlando. Dan maken we een 4 daagse cruise naar de Bahama's. Daarna hebben we nog 2 weken een villa in Orlando.

Als het goed is hebben we internet in de villa en maak ik daar verslag en anders als we weer thuis zijn. Hier alvast een schema met hoofdactiviteiten. We slaan dit jaar Universal en Busch Gardens over en gaan daarvoor in de plaats nieuwe dingen doen die we nog niet gedaan hebben.

Dag 1: 6 Sept. Vlucht Amsterdam-Atlanta-Orlando.(Delta Airlines). Overnachting Hilton garden inn op het vliegveld.

Dag 2: 7 Sept. 16 uur vertrek cruise(Sensation) in Port Caneveral.

Dag 3: 8 Sept. Aankomst Freeport om 8 am. Activiteit aan land nog niet bekend. Vertrek schip 17 uur.

Dag 4: 9 Sept. Aankomst Nassau 7 am. Activiteit aan land nog niet bekend.

Dag 5: 10 Sept. Vertrek 6 am. Rest van de dag op zee.

Dag 6: 11 Sept. Aankomst Port Caneveral 7 am. Daarna naar de villa (Stanton sunrise) en boodschappen doen.

Dag 7: 12 Sept. Cypress Gardens.

Dag 8: 13 Sept. Aquatica+ Old Town.

Dag 9: 14 Sept. Animal Kingdom.

Dag 10: 15 Sept. Rustdag(=geen pretpark). Kelly Park + Disneyquest.

Dag 11: 16 Sept. Typhoon Lagoon+ Citywalk.

Dag 12: 17 Sept. Lowry Park zoo (Tampa).

Dag 13: 18 Sept. Rustdag. Eind van de middag naar Epcot voor eventueel paar attracties maar vooral voor Illuminations.

Dag 14. 19 Sept. Silver Springs.

Dag 15 : 20 Sept. Magic Kingdom.

Dag 16: 21 sept. Rustdag. eind van de middag naar Hollywood studio's voor eventueel enkele attracties maar vooral voor Fantasmic.

Dag 17: 22 Sept. Seaworld.

Dag 18: 23 Sept. Blizzard Beach+ Downtown Disney.

Dag 19: 24 Sept. Rustdag. Paar uurtjes Magic Kingdom.

Dag 20: 25 Sept. Vlucht Orlando-Atlanta-Amsterdam.

Dag 21: 26 Sept. Thuiskomst.

De bedoeling is ook om een aantal keer te midgetgolven en we hebben nog een + optie. Dus misschien nog ergens op een rustdag een paar uurtjes Typhoon Lagoon ofzo. Verder willen we zoveel mogelijk verschillende restaurants doen. Hoewel Denny's wel vaker dan 1 keer aangedaan word. http://www.orlandotips.nl/phpBB2/images/smiles/icon_wink.gif :wink
We hebben toch wel een aantal restaurants gevonden waar we willen gaan eten. Sommige zijn we al eens geweest sommige nog niet.

Denny's,
Wendy's,
Logan's Roadhouse,
Boston Lobster Feast,
Red Lobster,
Rangetsu,
Kobe Steakhouse,
Kanpai of Tokio,
Texas De Brazil,
RainforestCafe of T-Rex cafe.
Outback Steakhouse,
Crack&Barrel,
Bob Evans,
Pacino's,
Steak and Ale,
Steak and Shake,
Johnny Rocket,
En natuurlijk bbq-en in de villa.:razz:

Mickey99
10-08-08, 18:09
Schema ziet er prima uit! Ik ben benieuwd naar het verslag ;)

Orangedevil
11-08-08, 17:39
Thank you!:p

mattrob
11-08-08, 17:49
Dat ziet er prima uit =D> ! Ik kan je aanraden op maandag (eventueel dinsdag) eind van de dag naar de waterparken te gaan. Dan is het echt super-rustig en kan je lekker van alles genieten :mrgreen: !

Orangedevil
11-08-08, 20:11
We gaan 2 keer op dinsdag naar TL en BB dus dat komt wel goed.
Ik hoop trouwens dat het in September rustiger is als in de zomer.8-)

esther-disney
20-08-08, 12:56
Oe, ziet er allemaal leuk uit! Heel veel plezier alvast, en ga daar maar goed genieten!

Groetjes,
esther

Njit
12-09-08, 14:17
Reisverslag staat hier: Reisverslag Orangedevil: Orlando+Bahama's 6-26 Sept. (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7590)