PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Dollar Rent a Car



Pagina's : [1] 2 3

hokke
19-04-05, 18:13
en hoe zit het met dollar?
ik heb een intermediate gehuurd! is dat wat?

Eric
19-04-05, 18:28
Is ook goed hoor. Dollar is groot in Florida, en een intermediate is een medium size auto, dus een middenklasser.
Alleen de bagageruimte is wat beperkt, maar groot genoeg voor twee personen.
Succes.

PS In Miami moet je voor Dollar naar buiten gaan, en wachten op de blauw/gele shuttlebus, die brengt je naar het verhuurstation.
Eric

clafra92
19-04-05, 18:30
Dollar is zo ongeveer Alamo of andersom. Intermediate is voor us begrippen bescheiden maar voor mij altijd nog best te doen. Bij Dollar staat dat het een Chrysler Stratus is, ga even kijken bij de chryslerdealer! Of kijk op dollar.com. Bij cars

floridagek
29-04-05, 09:03
Wij vliegen maandag naar miami en hebben daar een huurauto van Dollar.
Iemand ervaring mee?En weet iemand of ze op het vliegveld zitten aldaar? :oops:

Njit
29-04-05, 09:14
Wij vliegen maandag naar miami en hebben daar een huurauto van Dollar.
Iemand ervaring mee?En weet iemand of ze op het vliegveld zitten aldaar? :oops:

Ze zitten op het vliegveld ja:

http://img5.imageshack.us/img5/6329/dollar2pr.th.png (http://img5.imageshack.us/my.php?image=dollar2pr.png)

Eric
29-04-05, 11:56
In Miami heeft Dollar een kleine balie in de aankomstterminal, maar als je al geboekt hebt, hoef je daar niet naartoe, maar loop je gewoon naar buiten, op de tweede baan komen alle busjes van de autoverhuurbedrijven, en die brengen je naar het verhuurstation.
Succes, Eric

Ta2 Gerrit
29-04-05, 14:19
Even voor de (mijn) duidelijkheid; Dollar heeft een in-terminal balie, maar de auto's staan buiten de terminal ?

Njit
29-04-05, 15:41
Dit heb je goed gezien :)
Alamo heeft z'n auto's ook buiten de terminal staan.

Karin71
30-04-05, 18:58
Wij zitten nu nog in de States. Voor de eerste periode vd vakantie hadden we een compact car, prima ding hoor, zo'n Dodge Neon. Makkelijk voor in de stad, groot genoeg voor onze bagage. Maar voor het tweede deel vd vakantie wilden we iets groters. We waren het voornamelijk zat dat iedereen bij ons naar binnen zat te kijken (geen getinte ruiten, en lage auto). Dus we hebben bij Dollar een upgrade gevraagd naar een SUV. Omdat we in totaal 5 weken hebben gehuurd was die mevrouw best bereid om een mooie aanbieding te doen. Wat denk je; we hebben een Dodge Durango 5.7 magnum voor 15 dollar extra per dag! Het is een beest van een auto, rijd heerlijk, zit heerlijk (lederen bekleding) en is perfect voor de langere afstanden! Helemaal te gek dus! 8)

floridagek
30-04-05, 21:39
Maar heeft er iemand ervaring met dollar en trouwens zit er een 12 volt aansluiting in de auto`s voor mijn TomTOM. :roll: :?:

Eric
30-04-05, 22:35
Ik heb wel eens aan auto bij dollar gehuurd, was wel een paar jaar geleden, maar wat wil je erover weten/ het is gewoon een autoverhuurbedrijf, zit over heel Amerika, en ja, verder zijn ze allemaal zo ongeveer hetzelfde.
Een aanstekeraansluiting zit er normaal gesproken wel in, ofschoon veel auto's geen asbak meer hebben.
Eric

Njit
30-04-05, 22:46
12Volt zit er altijd wel in. Een aansteker zul je er niet meer in terug vinden aangezien je in geen enkele auto meer mag roken.

Maar die amerikanen willen ook hun koelbox etc aan kunnen sluiten..

Iron_eagle
01-05-05, 11:45
Klopt, dollar heeft gewoon een sigaretten aansluiting voor, de meeste hebben er zelfs 1 in de 'achterbak' ergens verborgen voor bijv. een koelbox etc.

monique2331
04-07-05, 22:14
Ik heb een vraag
weet een van jullie of er bij dollar autohuur een navigatiestysteem te huur is bij de auto ik weet dat het bij alamo wel kan maar bij dollar weet ik het niet. dus als jullie het weten hoor ik het graag.
We halen de auto op op miami airport.

monique

Riv71
15-07-05, 15:11
Monique,

Wij hebben niet om een navigatiesysteem gevraagd bij Dollar. Ik zou het ook niet weten of ze het hebben. Wel hebben wij goede ervaringen bij Dollar rent in Maimi Airport. Keurig met het busje gebracht van Airport naar Dollar. Vaak hoor je dat men je het uitterste wilt verkopen, bij hen hebben wij dat zeker niet ervaren. Heb het er nog op aangestuurd. Maar de man achter de balie zei ons dat het absoluut niet nodig was. Tevens een hele goede uitleg hoe wij naar ons hotel in Maimi Beach kwamen.
Verder hebben wij alles kunnen vinden met de kaart.
Stuur anders hem een email?!

Marco Tiel
15-06-06, 23:55
Wij zijn aan het kijken naar welke verhuurmaatschappij dit jaar onze klandizie zal krijgen. Nou heb ik een aardig aanbod van dollar gezien maar ik was benieuwd of hun auto's ook meteen tegenover het vliegveld Orlando staan opgesteld of dat we eerst een shuttel moeten nemen :roll:

corrus
16-06-06, 00:30
Vliegveld uit - straatje oversteken - parkeergarage inlopen - hokje ingaan - sleutels ophalen - wegrijden - :lol: :lol: :lol:

That's it... No shuttle bus... Have fun!

Michael66
25-07-06, 04:27
In tegenstelling tot andere verhuurders kun je niet zelf een auto uitzoeken in de parkeergarage; je krijgt er eentje toegewezen.

In mijn geval was dat weinig problematisch: een PT Cruiser!!

ienelien
26-02-07, 00:11
Als wij op 22 april in Miami aankomen staat er bij verhuurder Dollar een mini-van voor ons klaar. Is hun desk ook op het vliegveld ?? En ik heb van jullie al begrepen dat we ons niks moeten laten aansmeren v.w.b. extra verzekeringen. Poot stijfhouden toch ???
En op wat voor rare andere vragen moeten wij ons voorbereiden ???

Eric
26-02-07, 03:06
Als je al gereserveerd hebt, kun je in Miami gewoon naar buiten lopen, om de paar minuten komt er een bus van Dollar langs en daar moet je dan instappen.
Gewoon op alle vragen nee zeggen, en opletten dat je niet voor extra's tekent.
Eric

Fabian
11-08-07, 17:28
Hoi,

Ik heb al de uitgebreide posting gelezen omtrent autoverhuur maar heb toch nog even een vraagje.

Ik ga in september naar USA en wil voor 11 dagen een auto huren, i nde periode van 10 t/m 21 sept.

Ik heb op de site van Dollar een mooie prijs gezien, $ 289 voor een Chrysler Sebring !! maar volgens mij zitten hier NIET de verzekeringen bij ?

Heeft iemand ervaringen met boeken via Dollar en wat zijn dan zoal de extra bijkomende kosten ?

Vaak is het zo dat als deze bijkomende kosten erbij komen dat het via een Avis/Hertz of andere het voordeliger is ? maar $ 289 lijkt mij een erg mooie prijs.

Zie: https://www.dollar.com/reservations/quote.aspx

Gr. Fabian

Njit
11-08-07, 17:43
Als je het andere topic goed gelezen had dan had je ook geweten dat de verzekeringen er NIET bij zitten. Gewoon in NL of DU boeken dus.

Marcelg
11-08-07, 17:52
Er komt ten eerste een gedeelte taxes bij en dat zal zo rond de $11.00 per dag liggen.
En de verzekering, naar mijn mening altijd all risk verzekeren, anders kan een klein ongevalletje een behoorlijke vernietiging van je vakantie zijn.
En nu komt het dat kost ongeveer $22.00 per dag als je het hier in de U.S regelt.
Er komt dus ongeveer 11 dagen x $33.00 bij, niet meer zo goedkoop dus.
Het is al vele malen eerder gezegd op het forum, de goedkoopste deals vind je via reisorganisaties in Nederland die je een kompleet pakket aanbieden dus de auto incl de verzekering, taxes en vaak een volle tank benzine.

Albert38
12-08-07, 10:16
Het even gecontroleerd op de site van Dollar, en kan je vertellen dat we dan duurder uit waren dan bij Hertz!. Wij hebben zoals hierboven via een reisorganisatie een auto geboekt en waren voor weinig geld incl de verzekering helemaal klaar.

mezzootje
16-08-07, 12:36
Wij willen graag van onze reservering bij Dollar af. Dat kan heel makkelijk via hun site, maar weet iemand of daar kosten aan verbonden zijn?

Njit
16-08-07, 12:53
Heb je het rechtstreeks bij Dollar geboekt of ergens anders?

mezzootje
16-08-07, 13:00
Rechtstreeks via de site van Dollar.

Njit
16-08-07, 13:11
Zou dit even opnemen met de klantenservice van Dollar. Die kun je gewoon mailen.
https://www.dollar.com/customer_assistance/contact_us.aspx

Riv71
22-08-07, 17:19
In 2005 Dollar Rent gehad met een Sebring. Een prima verhuur bedrijf ! Niets op aan te merken. Zo aan de beurt en erg vriendelijk. De auto was al bij de reis in alleen geupgrade. ( met 1 stap omhoog)



Airstream zat er niet bij hoor !
Ga je met 2 personen is er ruimte zat in de achterbak voor 2 ruime koffers.

In 2006 via Avis een auto bij de reis. Deze upgrade was wel gelijk 2 stappen upgraden. Om een soortgelijke auto te krijgen dan de Sebring. Dit was een Pontiac G6. Ook met Avis een prima ervaring.

[img]http://img236.imageshack.us/img236/2316/dsc04379jd0.jpg

Hoewel de kofferruimte iets kleiner was dan de Sebring.

Michael66
22-08-07, 18:52
Dollar vind ik niet beter of slechter dan de andere verhuurders die ik heb gehad. Alleen jammer dat je in Orlando bij Dollar niet zelf een auto kunt uitzoeken zoals wel kan bij bijv. Alamo.

hkonin02
14-01-08, 22:47
Ik heb via exit-reizen een auto gehuurd bij dollar. Een full-size. Ik kreeg een tip om ff lid te worden van dollar express. Wat heb ik daar plezier van gehad. Ik kwam van het vliegveld (doodmoe, je kent het wel), staan er wel 40 mensen in de rij. In the middle of nowhere stond er nog iets anders wat voor een rij moet doorgaan, er stond namelijk niemand. Wat stond er: dollar express! Ik heb 1 minuut op de eerste de beste die vrijkwam moeten wachten. Wat een uitvinding. Ik ging trouwens weg met een mercury grand marquis met 4.6 liter en een lekker v8.

goede deal dus!

K'tje
11-03-08, 12:16
hallow, wij gaan op reis met exit en hebben in Florida een huurwagen, in de bevestiging staat: Dollar huurauto (Groep C2).

Nu lees ik ergens op het net dat aansluiten bij de "Dollar express" zorgt voor minder lange wachtrijen?

Is dit zo of is het niet interessant aangezien de auto weldegelijk zal geboekt zijn als we aankomen?

K'tje
12-03-08, 12:57
wij hebben ook een auto gehuurd bij Dollar via Exit-reizen. Nu wil ik graag ook even lid worden van Dollar Express, maar er staan bij dat inschrijvingsformulier toch een boel vragen die volgens mij van toepassing zijn als je nog een auto moet huren?

Die van ons zal al gereserveerd en betaald zijn via het reisbureau, dus wat moet ik daar dan invullen?

Het zou fijn zijn als je me kon helpen!

sonja
12-03-08, 22:16
Dat zou ik ook wel willen weten, als je bij Dollar het Express-aanvraagformulier invult moet je wel je creditcard gegevens opgeven.http://www.allesamerika.nl/forum/images/smilies/icon_eek.gif (http://www.allesamerika.nl/forum/posting.php?mode=reply&f=3&t=14429#)

hkonin02
12-03-08, 22:27
Dat is nu juist het hele geheim van de dollar express club. Ze weten al je gegevens, dus kunnen ze je veel sneller afhandelen. Je creditcard willen ze sowieso bij de balie hebben voor de borg. Ik heb hun na het lid worden een boodschap gestuurd met mijn voucher nummer en die was netjes toegevoegd. Mijn pasje was niet op tijd binnen, maar je kunt ook even uitprinten van internet en dat is voldoende voor hun.

corrus
12-03-08, 22:42
Ik heb Alamo Direct Road EN Dollar Express... en heb er nog nooit voordeel van gehad in Orlando, ook geen voordeel met wachttijden...:sad:

K'tje
13-03-08, 09:32
Met de credit card gegevens heb ik niet zo'n last, dat vind ik normaal dat ze die willen hebben, maar je kunt op dat inschrijvingsformulier dan aanduiden welke auto je prefereert, maar wij hebben totaal geen idee welke auto we zullen krijgen...

Op de factuur staat Dollar huurauto groep C2, hebben jullie een idee welke categorie we mogen verwachten?

En je spreekt van je voucher-nummer doorgeven? Waar vind ik dat dan?(ik ben een leek op gebied van autohuur, I'm sorry..:oops:)

By the way Sonja: ik zie op je ticker dat jullie op dezelfde dag als wij vertrekken!! :)

Michael66
13-03-08, 10:23
Op de factuur staat Dollar huurauto groep C2, hebben jullie een idee welke categorie we mogen verwachten?C2 = Compact 2-deurs. De kans is echter enorm groot dat je gewoon een 4-deurs meekrijgt, want 2-deurs auto's hebben ze niet / nauwelijks. Of een grotere auto, als ze weer eens geen compact op voorraad hebben.

JKG
13-03-08, 19:18
Had ook een economy auto via Dollar.. ik verwachtte een klein bakkie (Chevrolet Aveo hatchback ofzo) maar kreeg een Chrysler PT Cruiser. Het mooie was dat alles in de kofferbak paste en er dus niets op de achterbank hoefde te liggen!

De wachtrij om de auto te huren was erg lang (een uur... en dat na lang vliegen en zeer lange immigratietijd) maar daarna geen klagen over Dollar. Had ook meer te maken dat er blijkbaar tegelijkertijd veel vliegtuigen waren geland en mensen die toevallig allemaal bij Dollar hadden gehuurd. Terugbrengen ging veel sneller... zo'n PT Cruiser is geen mooie auto, maar verder functioneel zat. Zou 'm zo weer huren, no problemo.

usa66
13-03-08, 19:38
Ik wil ook nog graag even reageren, en onze ervaring van eind vorige maand delen. Wij hadden , ook via Exit reizen, een C2 klasse auto gereserveerd. Het zou dus een Sebring worden. Aangezien we in 2006 een (ongevraagde) upgrade kregen naar een Dodge Charger, vroeg ik welke auto ze ons gingen geven. Geen Charger dus, dat zou 12 $ per dag meer kosten. Hebben we niet gedaan, maar ze zei, ik heb wel een leuke Ford Mustang voor het zelfde geld! Nou die kans hebben we meteen aangegrepen..heerlijke sportieve auto, 2 deurs, V6 motor..echt lekkere auto, en leuk om eens een 'andere' auto te rijden. Dus mijn advies: vraag gerust verder naar wat ze hebben.

Njit
13-03-08, 19:43
Mustang is geen slechte deal! Die staat normaal bij de Special/Fun Collection. Officieel heeft Dollar zelfs helemaal geen Mustangs (alleen Hertz heeft hem op de website staan).

aeroxerel
16-03-08, 15:18
heb hier nog een vraagje over eigenlijk, ben aan het twijfelen tussen 2 dingen via exit reizen.

het gaat over een fly en drive (dollar) voor 3 weken

met spaatpakket = 555€ per persoon, voor 2 dus 1110

met platina = 719€ per persoon, voor 2 dus 1438

dit maakt een verschil van 328 €

als ik dan verder ga zoeken zit het verschil tussen de pakketten in volgende zaken

platina heeft meer dan spaar:
-aanvullende verzekering (in mijn ogen niet essentieel)
-volle tank benzine (+-30€)
-taksen en milieubelastingen, heb gelezen op dit forum 11$ per dag, dus 154€

dus voor 184€ dingen die je zowiezo moet betalen en een optionele verzekering, is volgens jullie het verschil van 328€ dan gerechtvaardigd?

Teleton
16-03-08, 17:51
-aanvullende verzekering (in mijn ogen niet essentieel)
-volle tank benzine (+-30€)
-taksen en milieubelastingen, heb gelezen op dit forum 11$ per dag, dus 154€

Als je over het nut van de "normale" aanvullende verzekeringen twijfelt, google dan de gevolgen van deze afweging nog eens op. Je wordt hier echt geheel uitgekleed wanneer je schade veroorzaakt of wanneer je betrokken bent. Er wordt vaak heel simpel gedaan over het rijden hier, maar het barst van de instinkers. Wel of geen "turn on red" leidt vooral bij toeristen tot vreemde acties. Bij het verlaten van de Universal Studio's hebben "verkeersdeskundigen" vlak na een bocht op een plek war je het totaal niet verwacht, ook en stoplicht opgehangen. De een na de ander knalt er dus doorheen... Denk verder nog maar eens aan rondvliegend gereedschap uit passerende pickup truck of decimeters diepe "potholes" in het wegdek waar je velg echt van dubbelklapt. Ik zou me maar verzekeren.

Bij het goedkoopste gasstation hebben wij in twee weken tijd de prijs zien oplopen van 3,12 naar 3,24 per gallon. De hoogste prijs die we onderweg tegenkwamen was 3,78. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat dat de prijsontwikkeling voor ons wat ongunstiger uitvalt. Wij kiezen in ieder geval altijd voor een compleet pakket. No worries, mate:-\":-\"

Succes met de keuze!

mariskavanangelen
21-04-08, 23:59
Hallo,

weet iemand tot hoe laat dit autoverhuurbedrijf op Tampa airport 's-avonds open is?

We komen namelijk pas tussen 20.00 en 21.00 uur aan.

Gr. Erik ( hij die met z'n gezin vrijdag vertrekt naar the sunshine state)

Chicco68
22-04-08, 02:08
Hun site is: http://www.dollar.com/

En het adres en telnr:

TAMPA INT'L AIRPORT
5503 WEST SPRUCE STREET
TAMPA, FL UNITED STATES 33607
866-434-2226

Ik kan de openingstijden niet echt vinden op de site dus het advies ---> even bellen en je weet het ;)

Michael66
22-04-08, 09:49
Die is 24 uur per dag 7 dagen in de week open.

Minervi
24-07-08, 23:09
Ik heb een auto gehuurd bij Dollar, en dit zijn de kleine lettertjes:
Your rental includes
* Unlimited Kilometers* Insurance (LDW)* Supplementary Liability Insurance (SLI)* Uninsured Motorist Protection (UMP)* Premium Location Fee*
Sales & State Taxes* Customer Facility Charge (CFC) & Homeland Security Fee (HSF)
Other Fees Payable Locally
* Out of Hours Fees* One Way Fees (where applicable)* Additional extras requested at time of booking or purchased locally* Deliveries &
Collections* Fines, Toll Fees & Parking Charges* Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers

Voor alle duidelijkheid: ik hoef toch niets extra te betalen ter plekke? Die "Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers" wordt volgens mij al prima gedekt door mijn reisverzekering.

"Deliveries & Collections Fines", da's toch niet iets dat ze nog eens gaan aanrekenen op de luchthaven van Orlando?

Dankje!

hkonin02
03-08-08, 23:33
Ik heb een auto gehuurd bij Dollar

Even een tip van mij. Wordt lid van de dollar express club en je krijgt automatisch priority lane check-in. Bij mij stond er een rij van wel 40 man en er stond op een eenzaam plaatsje een bordje dollar express. Ik daar staan en binnen no-time (nadat de eerste werknemer klaar was met zijn klant) was ik aan de beurt. Toch wel lekker na een intercontinentale vlucht.

disney-golf
02-12-08, 18:35
Wat denken jullie hiervan?
In juli bij Dollar een auto gehuurd voor 3 weken.
Aan de balie (MCO) 1.000$ aan borg moeten betalen voor "possible traffic violations". Die zou terugbetaald worden indien die er niet waren werd mij gemeld.
Na 3 weken waren die er niet en vroeg ik de borg terug.
Dit kon niet want het was geen borg maar een verzekering zeiden ze me?!
Als ik vroeg waar dat op het contract vermeld stond kon zelfs de supervisor mij dat niet vertellen maar ik was wel met voorwaarden akkoord gegaan. Met de borg ja!
Zoals de meesten, met credit card betaald bij afhaling en een refund kon niet.
Thuisgekomen bij AM-EX een klacht neergelegt maar die konden niets doen omdat de betaling niet geprotesteerd is op datum dat de transactie geregistreerd was!?!
Kortom niets aan te doen en ben nu 1.000$ armer.
Ik heb mijn lesje nu wel geleerd en ben een overtuigde Deeker geworden!
Kom maar op met die button, I will wear it with pride!

Jill
14-08-09, 14:18
Hallo, ik wou is even horen of er iemand hier ervaring heeft bij Dollar? Tzit namelijk zo. De laatste 2 jaar hebben wij telkens bij Alamo geboekt, waar wij tevreden over zijn. In november hadden wij de Equinox geboekt en kregen we een Rav4 mee waar we heel tevreden over waren. Dus in voor April hadden wij terug die Equinox geboekt en kregen we een Mazda 5 mee! Met de auto niets mis, zat ook ruim. Maar valt bij mijn weten toch niet onder een jeep-achtig model. Maar deze auto was meer een soort stationwagon. Waardoor ik me toch wel een beetje afgeript voelde. Anyway wij willen nu dus bij Dollar boeken voor de Midsize categorie. Maar mijn vraag is dus, zitten die ook op de luchthaven in Orlando of moet je met zo'n bus er naartoe rijden? Volgens mij zitten ze aan de luchthaven want ik herinner me precies de bordjes, maar wou toch even zeker zijn.
Alvast bedankt.

Ta2 Gerrit
14-08-09, 14:40
Dat heb je goed onthouden, zitten inderdaad ook in de parkeergarage aan de overkant.

belinda680
09-09-09, 17:17
Hallo even een vraag tussendoor
Ik wil volgend jaar een auto huren bij dollar,wie heeft hier ervaringen mee?
gr Belinda

Ebelix
09-09-09, 18:37
Wat wil je weten? Er zijn altijd positieve en negatieve ervaringen.

JKG
09-09-09, 20:23
2x ervaring met Dollar gehad. 1x in Orlando, 1x in Las Vegas. Niets te klagen. Maarja, dat kan voor een ander weer anders zijn.

DrDre
11-09-09, 12:57
Vorig jaar voor de eerste keer bij Dollar gehuurd, en ook alleen goede ervaringen. Zeer vriendelijk geholpen. Zowel aan de balie als bij het ophalen van de auto.

Let ook even op deze tip van hkonin02: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=75623&postcount=48

Werkte perfect. Je had die rij met mensen moeten zien kijken. \\:D/

roland1
22-09-09, 19:34
hi allemaal !!
ga voor de eerste keer naar miami en heb een auto gehuurd bij dollar car rent.
heeft iemand ervaring met deze maatschappij ??/
groetjes
roland1

disney-golf
22-09-09, 23:23
Voor mij nooit of te nimmer again!
Andere forum leden zullen bij andere maatschappijen ook al wel iets meegemaakt hebben.
Maar Dollar voor mij? Nee, dank je!

nancy1
23-09-09, 08:55
Voorheen altijd auto's via Alamo geboekt. Afgelopen jaar voor het eerst bij Dollar.
Zeker niets te klagen.

Balie (in Orlando) zit vlak bij Alamo. Bij Dollar kon je zo doorlopen, bij Alamo flinke rij mensen.
Hadden een 8 pers. minivan geboekt, kregen een 12 persoons mee.
Voor onze volgende vakantie in december weer bij Dollar geboekt. En ook voor april/mei ga ik bij Dollar boeken.

Yvet
25-01-10, 11:43
Ook ik was in de overtuiging dat je bij Dollar de auto toegewezen krijgt, niet uitzoeken maar gewoon bij de balie een sleutel krijgt en dan het vak te horen krijgt waar de auto staat.

Teleton
25-01-10, 12:00
Ook ik was in de overtuiging dat je bij Dollar de auto toegewezen krijgt,

Je maakt me aan het twijfelen, maar wij hebben in maart 2008 voor het laatst bij Dollar gehuurd en we mochten toen echt zelf kiezen; het werd een rode Jeep Liberty en we hadden een midsize sedan gehuurd.......\\:D/Dit jaar komen we bij Dollar terug, we zullen het zien.

Ik heb ooit ergens een lijst gezien van de verhuurstations met selfselect van Alamo en Dollar, maar kan me niet herinneren waar....Wie helpt?

mineke
25-01-10, 12:17
wij hebben onze auto sinds 2004 gehuurd bij Dollar(Orlando) maar wij mochten geen auto uitkiezen, kregen aan de balie de papieren en die moet je dan afgeven in het huisje, waar een medewerker in zit en van die krijg je de sleutels en die zegt ook in welke rij de auto staat. De laatst keer dat wij er waren was in November 2009.
grt. Mineke

derrobbie
25-01-10, 13:08
Eind mei heb ik een antwoord:wink::wink::wink: (althans, voor Dollar in Miami)

Lindaa
28-01-10, 17:04
Weet iemand of ze bij Dollar nog steeds Dodge Chargers hebben?

au3
28-01-10, 17:11
Weet iemand of ze bij Dollar nog steeds Dodge Chargers hebben?

Vorig jaar januari (09) nog wel...
maar we hebben er maar een week in gereden omdat we een lekke band kregen :(

brutus
29-01-10, 14:52
wij zijn ook voor de midsize suv van dollar gegaan.:smile:

hockey
29-01-10, 22:33
Ik kan het niet zo goed uitleggen, daarom maar even de link geplakt : helemaal onderaan de pagina staat welke verhuurlocaties er zijn er of er vrije autokeuze is.
http://www.usareisen.de/mietwagen/carshow.php?rentalcomp=Alamo&region=Florida&sz=so

JKG
29-01-10, 22:38
In maart 2008 mocht ik ook zelf kiezen 'op' Orlando, in maart 2009 in Las Vegas bij Dollar ook zelf een auto gekozen. Kan natuurlijk veel veranderen in korte tijd.

roanne
29-01-10, 22:40
Van ons ook niets dan lof over Dollar..zo positief dat ik voor as zondag ( en de dagen daar na :P) ook weer voor Dollar heb gekozen...

Yvet
30-01-10, 12:10
Ik kan het niet zo goed uitleggen, daarom maar even de link geplakt : helemaal onderaan de pagina staat welke verhuurlocaties er zijn er of er vrije autokeuze is.
http://www.usareisen.de/mietwagen/carshow.php?rentalcomp=Alamo&region=Florida&sz=so

Bedankt, maar deze link gaat over Alamo en dat je daar mag kiezen dat is bekend.
Dit topic gaat over Dollar....

hockey
30-01-10, 12:22
nu wel de goede : http://www.usareisen.de/mietwagen/carstat.php?rentalcomp=Dollar

Bij Alamo mag je ook niet overal kiezen, maar dit topic gaat inderdaad over Dollar. Vorig jaar in San Francisco (via Dollar) stond de auto voor ons klaar: wij hadden het gevoel dat de auto's die Dollar heeft net iets minder luxe zijn dan die van Alamo. Maar altijd nog veel groter etc dan in Nederland, dus wij klagen nooit. In de klasse die wij huren, Minivan 7 seater, zijn alle auto's die wij de afgelopen jaren hadden gewoon altijd goed.

sonja
30-01-10, 19:35
Weet iemand of ze bij Dollar nog steeds Dodge Chargers hebben?

Ja hoor, die hebben ze nog steeds:-D, in december 2009 kregen we een donker blauwe mee, valt in de categorie full size.

Ferno
01-02-10, 23:30
Net de auto geregeld via www.dollarrentacar.de , 14 dagen een fullsize (dodge charger) all inclusive platinum (vergelijkbaar met gold package bij Alamo) voor 370 euro, niet slecht lijkt mij.

theovg
02-02-10, 08:31
Nee dat is echt een mooie prijs.

hockey
02-02-10, 10:31
heeft iemand ervaringen met www.dollarrentacar.de ? Prijzen lijken zeer scherp!
@Ferno : krijg je meteen je voucher per mail thuisgestuurd?

derrobbie
02-02-10, 11:01
ziet er inderdaad interessant uit.
Zou in onze situatie zelfs iets (€18,-voor 18 dagen) voordeliger zijn dan onze duitse vrienden.

hockey
02-02-10, 11:03
Voor ons ruim € 70 voor 3 weken. Als ik het goed lees, dan kan ik tot 48 uur van te voren ook gratis annuleren.

Ferno
02-02-10, 11:09
heeft iemand ervaringen met www.dollarrentacar.de (http://www.dollarrentacar.de) ? Prijzen lijken zeer scherp!
@Ferno : krijg je meteen je voucher per mail thuisgestuurd?

Yep!!

Gelijk alles gekregen.

Ik heb daarvoor een paar keer telefonisch contact gehad met ze (wat zijn Duitsers netjes en professioneel aan de telefoon al is hun Engels slecht) en alles werd mij uitgelegd.

Je moet voor de platinum pakket gaan want dan heb je echt alle verzekeringen plus een volle tank en extra bestuurders.

Wil je die laatste 2 niet (scheelt 50 euro) dan kan je het beste de komplettpaket nemen de goedkoopste (superspar) moet je laten want dan mis je 2 belangrijke verzekeringen (iets wat te maken heeft met schade veroorzaakt door een onverzekerde partij etc.).

Je krijgt gelijk een voucher nr. en die kan je gelijk uit printen.
Het enige nadeel is dat alles in het Duits is.

Ook het reageren op vragen via email wordt razend snel gedaan, is wel anders dan bij Alamo waar ik een week op een antwoord moest wachten.

brutus
02-02-10, 17:12
net te laat vorige week heb ik bij onze duitse vrienden een suv gereserveerd. is hier een stuk goedkoper.:-(

Lady-M
02-02-10, 18:27
Hee, dat ziet er goed uit! Ik heb even voor mezelf gekeken, want ik wil de gehuurde auto graag upgraden. Ik heb de auto via UsaReisen.de gehuurd en voor een upgrade naar een standard SUV zou ik daar € 212 bij moeten betalen en bij deze jongens slechts € 123. Ik heb even een mailtje naar UsaReisen.de gestuurd met de vraag of ze me ook zo'n goed aanbod kunnen doen. Nee heb ik.....O:)

Lindaa
04-02-10, 16:50
USAreisen is in ons geval (fullsize 15 dagen) 23 euro duurder.
Ach...
Maar ik wil wel een Charger!

Lady-M
05-02-10, 19:50
Vandaag bericht gehad van Usareisen.de. Bij hen betaal ik voor een upgrade naar een standard suv € 212 (bovenop wat ik dus al heb betaald). Bij Dollarrentacar.de betaal ik in totaal voor hetzelfde pakket € 90 minder. USAreisen.de heeft in de mail aangegeven dat ik kostenloos mag annuleren, howel hen dat wel zal spijten :-k Wat zouden jullie doen? De boel annuleren en gewoon opnieuw boeken bij de goedkopere partij? Ik heb al wel alles betaald en ik ga in augustus...

Ferno
05-02-10, 23:17
USAreisen is in ons geval (fullsize 15 dagen) 23 euro duurder. Ach... Maar ik wil wel een Charger!De Charger is niet gegarandeerd, het Dodge charger or similar. Ik heb al een vraag uit staan welke andere autos in de full class van Dollar MCO Orlando zitten. Ik weet in ieder geval de chevy impala ook (is mij in verteld in ieder geval). Wie weet kunnen andere Dollar klanten die in Orlando geboekt hebben in het verleden melden wat ze hebben zien staan, daar bij Dollar. Ik heb tot nu toe altijd Alamo gedaan dus nooit op Dollar gelet.
Wat zouden jullie doen? De boel annuleren en gewoon opnieuw boeken bij de goedkopere partij? Ik heb al wel alles betaald en ik ga in augustus...Tja 90 Euro is wel geld natuurlijk maar je moet wel snel zijn bij Dollarrentacar.de want volgens mijn is het een tijdelijke aanbieding. En je zit met het gezeur van het annuleren en je geld terug krijgen, wellicht moet je een boete betalen en dat moet je dan ook in calculeren.
Ik zou het laten, jammer maar dat heb je toch altijd, er komen altijd wel beter deals maar als je eenmaal geboekt hebt moet je niet meer achterom kijken anders word je helemaal gek. :( Tenzij het 200% scheelt ofzo. ;)
Ik heb via exit-reizen een auto gehuurd bij dollar. Een full-size. Ik kreeg een tip om ff lid te worden van dollar express. Wat heb ik daar plezier van gehad. Ik kwam van het vliegveld (doodmoe, je kent het wel), staan er wel 40 mensen in de rij. In the middle of nowhere stond er nog iets anders wat voor een rij moet doorgaan, er stond namelijk niemand. Wat stond er: dollar express! Ik heb 1 minuut op de eerste de beste die vrijkwam moeten wachten. Wat een uitvinding. Ik ging trouwens weg met een mercury grand marquis met 4.6 liter en een lekker v8.Welk vliegveld was dit? MCO? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb me gisteren bij Dollar express aangemeld, dat had ik vorig jaar bij Alamo ook gedaan (heet daar anders) en toen ik Orlando aankwam kon ik gewoon lekker in de rij. :'(
Wat denken jullie hiervan?
In juli bij Dollar een auto gehuurd voor 3 weken.
Aan de balie (MCO) 1.000$ aan borg moeten betalen voor "possible traffic violations". Die zou terugbetaald worden indien die er niet waren werd mij gemeld.Hebben nog meer mensen soortgelijk zaken meegemaakt?
Of krijg je gewoon net als bij Alamo dat je een sales slip moet tekenen (of formulier weet ik eigenlijk niet meer) dat er boetes etc. aut. van je CC worden afgeschreven.
Volgens mij is dat standaard maar moet er helemaal geen bedrag worden ingevuld en krijg netjes een brief thuis als er wel iets afgeschreven moet worden (had ik vorig jaar na het vergeten van een Toll booth).

Anyway, ben benieuwd naar de ervaringen van mensen bij Dollar Orlando MCO.

hockey
06-02-10, 11:01
@Lady M . Wat houd je tegen om kosteloos te annuleren? Usareisen stort je geld terug en bij Dollar betaal je vervolgens minder. 90 euro is een koffer vol met shirtjes voor de kinderen:wink:. Wij hebben besloten voor Dollarrentar te gaan. In de voorwaarden staat dat je daar ook tot kort voor aanvang van de huurperiode kosteloos kunt annulern. Ik ga mij ook nog verdiepen in het dollar-express verhaal. Lijkt me wel heel prettig om niet zo lang in de rij te hoeven staan als ik 's avonds aan kom.

Lady-M
06-02-10, 15:13
Nou, ik heb toch bij USAReisen.de geannuleerd en meteen geboekt bij Dollarrentacar.de. Het scheelt dus 90 euro en dat is toch een hoop geld als je dat zo even kunt verdienen met een paar administratieve handelingetjes. Er zijn geen kosten verbonden aan het annuleren bij USAReisen.de, dus ik heb hiermee gewoon even 90 euro verdiend :p Wel jammer voor USAReisen.de en als het om een paar tientjes zou gaan, had ik het echt niet gedaan, maar dit is me gewoon teveel. Bedankt voor de tip, Ferno!
Ik heb overigens goed gekeken of het inderdaad gaat om de auto die ik wil; een standard SUV zoals de Jeep Grand Cherokee met natuurlijk het platinum pakket.

Mariska
06-02-10, 16:46
Wij hebben ook bij usareisen geboekt, maar dan dan de midsize suv en die zie ik bij Dollar.de niet staan, alleen de full size suv, dus helaas kan ik het niet vergelijken. Of zie ik iets over het hoofd? :-k

Lady-M
06-02-10, 17:09
Mariska, volgens mij kom je dan uit op de Ford Escape, maar dat scheelt qua prijs niet zoveel en als je het Platinum pakket kiest, is hij zelfs 40 euro duurder. Ik vond het ook heel moeilijk om auto's te vergelijken, omdat ze bij de een anders heten dan bij de ander. Ik denk dat ze gewoon nog wat grotere auto's over hebben bij Dollar en die in de aanbieding doen. Die kleinere midsize modellen zijn gemakkelijker te verhuren, lijkt me.

Bullit
06-02-10, 17:50
Wij hebben zonet bij usareisen geboekt. Het wordt de mid-size SUV van Dollar, af te halen op Miami airport. Wij hadden verleden jaar het geluk om met de Equinox te rijden en dat was ons super bevallen. Dit jaar kiezen wij voor Dollar omdat ik niet het risico wil nemen met een KIA te moeten rijden.
Maar weten jullie waar je de Dollar Express kaart dient aan te vragen ? Is dat via usareisen of via de site van Dollar ?

Lady-M
06-02-10, 19:35
Bullit, volgens mij gaat dat via de site van Dollar. Het is niet moeilijk. Het kaartje (model credit card) heb je binnen 2 weken in huis.

Ferno
06-02-10, 20:34
@Lady-M;
Geen dank! Daar is deze Forum voor toch? ;)

Ja Platinum is zeker de moeite waard en kan je daar overal met overtuiging nee tegen zeggen. :)

Lindaa
07-02-10, 20:37
Weet iemand of ze op Fort Myers Chargers hebben staan?

tamaar
08-02-10, 23:07
ik heb het ook gevonden op de dollar site.
Gewoon even naar express gaan en je kan zo lid worden!!
Echt heel erg handig.

Teleton
09-02-10, 09:41
Weet iemand of ze op Fort Myers Chargers hebben staan? Joost mag het weten, Lindaa.......;) Verhuurmaatschappijen gebruiken een typenaam om je ongeveer een idee te geven welke auto je kunt verwachten. Welke auto je krijgt is altijd weer een magical mystery.

Toegevoegd: Dollar features quality products from Chrysler, Dodge, Jeep and other fine cars...........

sonja
13-02-10, 16:21
Weet iemand of ze op Fort Myers Chargers hebben staan?

Lindaa, in oktober 2009 heb ik Dodge Chargers gezien.:-D

Lady-M
14-02-10, 10:03
Misschien nog wel even leuk om te melden: ik heb dus mijn volledig betaalde Dollar-autoboeking bij USAReisen.de geannuleerd, omdat ik elders 90 euro kon besparen op dezelfde auto, ook bij Dollar. Binnen een week was het volledige bedrag weer op mijn creditcard gestort. Snelle en correcte service, typisch Duits.

*Nancy*
17-02-10, 10:50
Hoeveel borg reserveert dollar op je creditcard?

Mariska
17-02-10, 14:59
@ Lady-M nog bedankt voor je reactie. Ik laat het dus maar zo (super inkl).

hockey
17-02-10, 17:54
Ik denk dat de borg pas op je creditcard wordt gereserveerd op het moment dat je de auto komt ophalen. Dat kun je dus nu nog niet zien.

weimar
17-02-10, 22:18
Hoe heb je dat gedaan, dan? Ik zie bij de voorwaarden staan dat bij 'stornierungen' 30 euro per huurauto wordt berekend.

jurgen&stefan
17-02-10, 22:33
Keine Stornogebühren bei Stornierung mind. 72 Std. vor Annahme. Bei späterer Stornierung gelten die Bedingungen des Veranstalters.Dit staat bij de Eingeschlossene Leistungen, Versicherungen, Zuschläge usw.

weimar
18-02-10, 11:18
Gevonden, staat op de site zelf bij boeken. Ik had in alle gegevens gezocht die mij toegestuurd zijn, daar is alleen sprake van een 30 euro borg. Maar goed om te horen dat het eenvoudig en kosteloos kan!

Lady-M
18-02-10, 20:08
Precies. Ik heb gewoon geannuleerd en dat was kosteloos. Dat hadden ze me ook al per mail doorgegeven.

derrobbie
09-04-10, 10:57
Heb bij USAreisen.de een auto bij dollar gehuurd, en heb een Dollar Express Card.
Maar ik heb net een mailtje van Dollar ontvangen, en daar stond in dat auto's gehuurd bij derden (USAreisen.de dus) niet kunnen worden gekoppeld aan je Express Card.
Alleen 'retail rentals' komen daar voor in aanmerking.
Heb dus na 2 maanden eindelijk mijn Dollar Express Card ontvangen, maar kan er helemaal niks mee.](*,)

Dus wij moeten gewoon in die lange rij staan . Nou ja zeg...;):mrgreen::sun:

sonja
09-04-10, 15:31
Dus wij moeten gewoon in die lange rij staan . Nou ja zeg...;):mrgreen::sun:

Nou dat betwijfel ik, we hebben ook een zo'n card en huren ook bij derden, maar gaan gewoon in de express lane staan. Bij de balie geef je je voucher en je card, de medewerker tikt je card nummer in en dan komen je gegevens boven. Je bent sneller klaar en hoeft geen creditcard te overleggen, die gegevens staan reeds in het systeem. Dus, gewoon de express lane in:-D

Teleton
09-04-10, 15:47
Dus, gewoon de express lane in:-D Zo is dat! Wij zijn firsttime Dollarpassusers, maar hebben geen mail gekregen over de huur bij derden. Integendeel, wij worden juist per mail aangespoord om maximaal gebruik van de pas te maken. En dat hoeven ze ons maar één keer te zeggen.........:wink:.

tassie
10-05-10, 14:49
hoi wij hebben geboekt via Dollarrentacar.de. Het scheelt met USAreisen.de minimaal 50 euro met een SUV. zeker de moeite waard

groeten

Ta2 Gerrit
10-05-10, 22:24
Ik heb je bericht maar even verplaatst naar het Dollar topic.

Enige toelichting is wel op zijn plek, denk ik. 50 euro per dag, week.
SUV ? Mid-size, standard, fullsize ? In een vergelijkbaar pakket verzekeringen ?
Kortom, vertel eens wat meer :-)

[verwijderd]
11-05-10, 04:22
En als tip zou ik me ook nog even aanmelden als Dollar expres lid, even formuliertje online invullen en je hebt de nodige voordelen met de auto ophalen.

Op MCO kan je bv meteen doorlopen naar de garage en je daar bij de kiosk melden en je krijgt dan een VIP auto die apart klaar staan. Kijk wel alvast tijdens het lopen naar het loket welke auto je het liefst mee wil en vraag daar naar, je krijgt nml. sleutels overhandigt bij het loket.

kyra
11-05-10, 12:44
verwijderd

wij hebben ons aangemeld maar we hebben nog geen card ontvangen.
Moeten we dan gewoon een uitdraai meenemen?
We hebben wel niet rechtstreeks bij Dollar gehuurd maar via USAreisen.de.

alvasrt bedankt


kyra

[verwijderd]
11-05-10, 18:36
Wij hebben ook gehuurd via USAreisen.de en je moet dan idd de email gewoon meenemen die je hebt gehad van Dollar. En dan niet eerst naar de balie op de luchthaven gaan maar direct naar de garage aan de overkant en je melden bij de Dollar kiosk. Je ziet dan links van de kiosk al een rij VIP auto's staan waar je er 1 van mee gaat krijgen.

belgske
11-05-10, 19:44
@ verwijderd,


Wil je zeggen dat als je, bv gelijk ik, een auto gehuurd hebt bij usareisen en een dollar express card hebt, je rechtstreeks naar de auto's kunt gaan en je niet hoeft aan te melden bij de balie in het luchthavengebouw?

kyra
11-05-10, 19:49
Wordt daar dan ook de borg e.d. geregeld? Moesten jullie nog airportfee betalen of zit dit bij de superincl.? Konden jullie je reservering bij dollar.com terugvinden ?
Bedankt voor het antwoorden, ik hoop dat ik je niet van je vakantie af hou.

gr

kyra

[verwijderd]
12-05-10, 01:08
@ Belgske, ja dat klopt helemaal. Wij stonden dus eerst in de rij voor de balie en daar konden ze ons niet helpen vanwege het Express lidmaatschap en wij werden verwezen naar de garage.

@ Kyra, tuurlijk hou je ons niet van onze vakantie af, pas als we terug zijn in het hotel pak ik de laptop weer.

En alles wordt daar bij de kiosk geregeld en ik heb wederom niets gezien op het formulier omtrent die airportfee (in december 2009 ook niet) en ik heb de reservering niet geprobeerd op te zoeken bij Dollar.com dus ik zou niet weten of die daar in stond. Maar met de voucher van USAreisen.de, rijbewijs en creditcard bij je komt alles vanzelf goed.

Phillostar
13-05-10, 15:02
Sjow nog een paar vraagjes mbt Dollar.

Via Expedia heb ik een auto gereserveerd bij Dollar, een auto uit de compact class "Dodge Caliber of vergelijkbaar".

Bij ophalen van de auto mag je dan uitzoeken of krijg je direct een auto toegewezen?
Wordt er ter plekke een checklist opgemaakt van de auto die je meeneemt/retour brengt? (rondje auto controle op beschadigingen interieur/exterieur en banden)

Ik ben nogal huiverig omdat dit de eerste keer zal zijn dat ik een auto huur.

Lady-M
13-05-10, 16:23
Phillostar, ik heb in 2008 een auto bij Dollar gehuurd en ik kreeg een auto toegewezen. Ik moest er zelf nog een rondje omheen lopen en heb ook een beschadiging geconstateerd en daar melding van gemaakt, maar dat hadden ze al ergens genoteerd. Je moet het nog wel even doen, want je zou jezelf ermee in de vingers kunnen snijden. Ik had ook de neiging om meteen in te stappen en te gaan rijden, want ik was moe, de kinderen ook en het was me toch bloedverziekend heet daar! :D Niet te filmen! Vanuit het koele vliegveld die bloedhitte in, niet normaal, het zweet gutste van mijn hoofd en rug af. Toch even een rondje auto gedaan hoor :p

[verwijderd]
13-05-10, 16:58
Idd zoals al gezegd even een rondje lopen om de auto, mocht de schade je niet aanstaan of de auto je niet aanstaan gewoon om een andere vragen. Jij moet er immers je vakantie mee rijden en dan moet de auto wel bevallen.

De schade even aan laten tekenen op het formulier maar hier heb ik eigenlijk nooit wat om gehoord bij terug brengen en ik heb toch wel eens een auto met een kras of licht gedeukte streep mee gekregen.

Overigens is ook nog een belangrijke tip, kijken of er een reserve wiel aanwezig is en of deze hard is. Soms ontbreekt deze en het wil ook wel gebeuren dat deze gewisseld is en dat er niet gemeld is dat deze lek was.

Verder je niet druk maken om de auto's en een eventueel krasje of dingetje die deze oploopt tijdens de vakantie, bij inleveren wordt er even snel gescand en de miles ingevoerd en dat is het.

knaapje
13-05-10, 23:03
Als je goed verzekerd bent is alle casco schade gedekt. Je hoeft dus niet te vrezen, dat ze er problemen over maken.
Ik denk, dat ze kleine (lak)schades geeneens repareren, maar de auto's gewoon met schade verkopen. Uiteindelijk worden ze toch na een korte tijd weer vervangen.

Knaapje

[verwijderd]
14-05-10, 06:33
De laatste tijd is de levensduur van de rental auto's toch wel wat langer geworden, in het verleden zelden een auto gehad met meer dan 15 000 miles maar de laatste keren dus wel en er waren er geen te vinden met minder miles op de teller.

Nu wel weer 1 met 7500 miles op de teller mee gekregen in zeer goede staat en heb er met plezier in gereden. Zaterdag moeten ze alleen even het Daytona Beach zand eruit zuigen als ik hem weer inlever. :-\"

Michael
14-05-10, 07:26
Hahaha, hier precies hetzelfde. Dat zand zit overal \\:D/
Allen zuig ik het er zelf wel uit voor ik hem inlever.

brutus
16-05-10, 22:34
vandaag zijn we weer terug gekomen uit florida, een goede vakantie gehad. alleen weer een hoop gedoe bij de dollar balie.
ik had via usareise een midsize suv gehuurd bij dollar, met de goedkoopste optie dus met een volle tank terug brengen. ik heb al een paar keer mee gemaakt dat ze probeerde om dat om te zetten zodat ik hem met een lege tank kan terug brengen. (een keer in getrapt).

maar wat ik deze keer mee maakte, stond aan de balie en ik kreeg te horen dat dollar en de europese operators een contract hebben getekend dat je voortaan altijd meteen de tank moet afrekenen. dat contract konden ze niet laten zien. na ongeveer een kwartier staan te mopperen en van alles geprobeerd. kreeg ik gewoon de auto niet mee, tenzij ik het contract tekende en dus weer afgezet werd.

heb dus dan ook maar gedaan maar ben er niet blij mee.

hebben jullie er ervaring in de afgelopen tijd?

Michael66
16-05-10, 22:46
Klopt helemaal. Volle tank vantevoren in je reservering of ter plaatse afrekenen. Da's sinds een jaar of twee al zo.

Staat trouwens ook duideijk op de website:


Unsere Empfehlung:
Beim Super-Spar-PLUS Tarif werden Ihnen bei Anmietung vor Ort die Kosten für die erste Tankfüllung in Rechnung gestellt! (je nach Fahrzeugtyp 40-60 USD)
In vielen Fällen ist es unter Umständen günstiger gleich den Super-Inklusiv-PLUS Tarif zu buchen, da hier die Kosten für die erste Tankfüllung (ausgenommen Manhattan) und weitere Leistungen bereits enthalten sind.

knaapje
16-05-10, 23:06
............en dus weer afgezet werd.................

Dat werd je dus niet.
Je had gewoon de reservering niet goed gelezen, dan moet je niet de schuld bij de verhuurder leggen.Sorry, hoor eigen schuld.
Als er 1 site is met duidelijke voorwaarden is het toch wel die van Usareisen.
Knaapje

Michael66
17-05-10, 00:01
En dat "afzetten" met benzine is ook al een tijdje niet meer van toepassing. Wat ik de laatste jaren heb meegemaakt en gezien rekenen ze een goede gemiddelde benzineprijs zoals je die ook betaalt bij pompen in de omgeving. Je betaalt misschien een litertje meer, maar da's met de prijzen daar ook niet echt een probleem.

Groot13
09-06-10, 16:12
Hallo,

Ik heb het hele Dollar topic doorgelezen maar er zijn toch tegenstrijdige berichten m.b.t. het gebruik van de Express card. Kan iemand mij vertellen of het echt zinvol is
om die card aan te vragen als je op MCO de auto ophaalt want het nut van de card verschilt zo te lezen nog per airport. Ik heb de auto met platinumpakket via AE gehuurd maar ga er vanuit dat ik wel zo'n kaart kan aanvragen. En dan qua invullen van het formulier, weet iemand of je die opties onder "piece of mind"moet aanvinken.
Ik heb tenslotte al een vol pakket geboekt, niet dat je daar nog eens voor extra kosten komt te staan. Alle aanvullende info is welkom, ik ben avontuurlijk ingesteld maar heb dit soort zaken heb ik na een lange vlucht toch graag goed geregeld.
We vertrekken overigens op 26 juli. BVD.

[verwijderd]
09-06-10, 16:19
Met de expresscard van Dollar kan je op MCO zo doorlopen naar de garage, daar staat een kiosk van Dollar waar je je kan melden voor de sleutels van de auto en je krijgt dan een auto mee die in de eerste rij links van de kiosk staat. Voorzien van een label VIP.

De hoop met deze kaart is er op gevestigd dat je minder lang hoeft te wachten in de garage dan op de luchthaven zelf, je gegevens staan mooi in de computer en ze koppelen de auto meteen aan je express nummer. Het is dus zo geregeld die auto ophalen.

De dingen die je moet invullen zijn volgens mij voor als je rechtstreeks boekt bij Dollar, dan komen je voorkeuren naar voren toe. Ik heb ze gewoon ingevuld.

Overigens kreeg ik per mail een nummer van Dollar voor mijn express lidmaatschap, deze moet je dan meenemen.

En je hebt eigenlijk niets te verliezen door je aan te melden, kan alleen maar voordeel opleveren.

Groot13
09-06-10, 17:16
Bedankt voor de reactie, ik ga de card toch maar aanvragen want zoals je zegt, je hebt er niets mee te verliezen. Begrijp ik goed uit je verhaal dat die kiosk op de airport zelf zit, en dus niet met een busje naar Dollar moet worden gebracht.
Het is nl. voor mij de eerste keer naar MCO.
Nogmaals bedankt.

corrus
09-06-10, 17:25
en dus niet met een busje naar Dollar moet worden gebracht.
Dat was toch al een tijdje niet meer, bijna iedere Car-Rental zit nu "In Airport"... Het busjes verhaal behoort hierbij tot het verleden....

[verwijderd]
09-06-10, 19:27
De normale balie's van de verhuur bedrijven zitten in het airport gebouw, als je de express card hebt aangevraagd en je mail meeneemt hoef je niet in de rij te gaan staan bij die balie's maar mag je meteen naar de garage lopen waar zeg maar zo'n tijdelijke unit van Dollar staat waar je je kan melden.

kyra
10-06-10, 03:59
Hebben wij deze week ook gedaan. Lieten de kaart zien en
binnen 5 minuten konden we een auto uitzoeken, kregen zelfs nog een gratis upgrade van een midsize naar een fullsize suv. Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.
Het was een nieuwe medewerkster, dus misschien wist zij niet dat dit moest.
Woensdag gaan we onze tweede auto ophalen, we gaan dan de coupon gebruiken.
Upgrade van een compact naar een fulsize, ben benieuwd of dit ook lukt.

Teleton
10-06-10, 11:47
Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.


Hmmmm....kijk je huurcontract maar eens na. Bij de aanvraag van de Expressecard heb je al je gegevens opgelepeld; rijbewijs, creditcard etc. Voordeel van Expresse is dat je dit niet meer bij het ophalen van de auto opnieuw hoeft te doen. Maar dat betekent niet dat er geen sprake van borg zou zijn.

Phillostar
12-06-10, 02:57
@Kyra - ik ben benieuwd wat je mee krijgt met de coupon, de mijne ligt al geprint en uitgeknipt klaar :mrgreen: Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan.

Nou! ik ben ook maar overstag gegaan en een Dollar Express member card aangevraagd. Het pasje krijg ik over 2-3 weken binnen maar via de Dollar website kan je een printable versie van het pasje uiprinten.

http://farm5.static.flickr.com/4029/4692055002_9fbac83a6a_o.jpg

Hebben andere vakantiegangers die een auto hadden gereserveerd via een reisorganisatie voor- of achteraf gemeld aan deze of Dollar dat ze gebruik zouden gaan maken van de Dollar Express optie? (vanwege de info op deze website http://www.onestoporlando.com/orlandobypasslinerentals.php (http://www.onestoporlando.com/orlandobypasslinerentals.php) )

En het is mij niet gelukt om mijn bestaande reservering van Expedia via de Dollar website aan mijn Express account te koppelen. Bekijken ze ter plekke in de garage de reservering van je reisorganisatie en koppelen ze deze dan aan je Express account?

Misschien een handige tip voor lui die de reservering van hun auto via een reisorganisatie/travel agent gedaan hebben.
Ik kon niet met het bevestigingsnummer wat ik van Expedia had gekregen mn reservering opvragen via de Dollar website. Via een slinksewijze (zoek de IATA code van de organisatie met geluk op via bijv. Google) heb ik toen ingelogd op de travelagent portal van de Dollar website en daar kon ik wel mijn reservering inzien (en uitprinten).

http://farm5.static.flickr.com/4003/4692054936_4b8a2f0635_b.jpg

kyra
12-06-10, 04:08
"Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan"

Wij hoopten hier ook op, ze hadden echter alleen compact- ford focus en ford fusions als upgrade.
Dit was vorige week zaterdag, ik zal volgende week woensdag eens opletten wat er dan staat.

kyra

ps

Wat heb je precies gegoogledvoor de IATA code?

[verwijderd]
12-06-10, 09:02
Ik kon de dollar express card ook niet koppelen met de reservering maar heb daar geen problemen mee gehad op MCO, dus je niet druk maken daarom en gewoon naar de kiosk in de garage lopen om je auto op te halen.

Phillostar
12-06-10, 10:36
"Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan"

ps

Wat heb je precies gegoogledvoor de IATA code?

IATA code Expedia Travelscape

Ik had geluk dat er op de 1e resulatenpagina meteen een link stond naar een website met uitleg over een partner program en vermelding van de IATA code \\:D/
Op de Dollar website ga je via het menu "Travel Center" naar de pagina voor "Travel agents" en daar vul je de IATA code in. Wanneer de code werkt en ingelogd bent dan krijg je o.a. te zien wat het partner program voor Travel agents inhoud, hoeveel commissie ze krijgen op gemaakte reserveringen en momenteel een 3-tal korting/voordeel coupons (2 voor de klant, 1 voor de TA zelf).
Daarnaast kan je dan de "Reservation Status" bekijken, deze werkt het zelfde zoals op de Home pagina. Via de Travel agents portal kon ik dus vaag genoeg wel mn reservering inzien.

@ verwijderd - Thanks, dan wandel ik direct door naar de garage en hopelijk verloopt alles dan zonder problemen.

xinhier
12-06-10, 11:08
Hallo,

heb een reservering via usareisen.de , heb ook zo'n expreskaart, mag ik dan ook gewoon doorlopen naar de garage, of moet dit toch nog via de balie ?

christel

mineke
12-06-10, 12:09
Hoi Phillostar,
Toen wij op 8 mei jl bij Dollar waren hadden ze ook geen Dodge Calibers meer, wij konden daar uit de Compact auto's zelf een auto kiezen en wij hebben toen gekozen voor een Pt.Cruiser, toen wij 4 juni jl de auto ingeleverd hadden hebben we nog gekeken of er nu wel Dodge Calibers stonden, maar wij konden niks vinden.
Grtjes Mineke

[verwijderd]
12-06-10, 13:14
@xinhier

Ja, als je de express card hebt of een uitdraai met het nummer mag je meteen doorlopen naar de garage. Daar is een kiosk van Dollar en daar meld je je voor de sleutels.

hockey
13-06-10, 10:07
hoe doen ze het dan met de gegevens van een 2e bestuurder? Die geef je van te voren zover ik kan zien niet op.

kyra
14-06-10, 20:59
Je moet de extra bestuurders ter plekke opgeven, bij de expresskiosk.
Wij hadden kopieen bij ons aangezien onze kinderen nog niet hier waren, dit wordt niet geaccepteerd i.v.m. fraude.

kyra
17-06-10, 14:00
Gisteren de tweede auto opgehaald bij Dollar. Toen ook de coupon afgegeven.
Deze werkte niet maar we kregen toch een upgrade van een compact naar een mid-size.

Phillostar
29-06-10, 16:59
Gisteren aangekomen in Orlando en meteen mn karretje opgehaald. Ik had een compact class auto gereserveerd en met een upgrade coupon zou ik een mid-size kunnen krijgen. Echter de coupon wilde niet werken en ze hadden geen Mid-size auto's meer staan, maar de vriendelijke man in de Express kiosk besloot daarop mij een Dodge Charger mee te geven:shock:

http://farm5.static.flickr.com/4123/4745893042_2029e1d3e4.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4120/4745893892_746f93b4f9.jpg

Hopelijk krijg ik geen verrassing aan het einde van de vakantie mbt de rekening, op mn contract staat compact class en bij Grand total estimated costs 0,00 dollar vermeld.

kyra
29-06-10, 19:07
Wij hadden het zelfde probleem met de coupon.
Ook een upgrade gekregen, bij inleveren geen probleem, geen extra kosten.
Prima geregeld bij Dollar

[verwijderd]
29-06-10, 21:15
Je hebt er in ieder geval een hele goede auto voor gekregen, geniet er van.

Ik heb met veel plezier in de charger gereden toe nik die vorig jaar mee kreeg.

JKG
30-06-10, 21:28
Upgrades doen ze niet moeilijk over nee en ook niet als je iets inlevert terwijl je iets 'minders' gereserveerd had. Hele fijne (en mooie) auto zo'n Dodge Charger, maar ook de iets kleinere Avenger rijd ontzettend lekker.

Maar staat naast die Charger nou een Ford Mustang? Dat lijkt me helemaal geen fullsize auto namelijk....

[verwijderd]
30-06-10, 22:41
Dat is idd een mustang JKG en deze rij die je ziet is volgens mij de VIP rij voor Dollar express leden, daar staan alle types gewoon door elkaar heen.

Dus niet 1 rij voor de een en een andere rij voor een ander type. ;-)

JKG
03-07-10, 17:26
Dat is idd een mustang JKG en deze rij die je ziet is volgens mij de VIP rij voor Dollar express leden, daar staan alle types gewoon door elkaar heen.


Dat zou kunnen. Bij Dollar in Las Vegas was de Charger gewoon een fullsize, maar als dit zo'n special row is voor express leden dan zal je er natuurlijk de leukste auto's aantreffen.

kyra
03-07-10, 19:09
Wij mochten inderdaad ook uit de vip-row uitkiezen met onze Dollarexpress kaart.

tanzer
04-07-10, 15:00
Even 2 vragen hoe zit het als ik een Express ID heb of aanvraag. Ik heb dit jaar 2 auto's of beter gezegt bussen (17 man), kan ik dit met 1 expressID kaart afhandelen of moet ik per auto 1 hebben. En iemand ervaring met 12 pers bussen van Dollar.!!??

corrus
04-07-10, 15:02
Heb je een Nederlands rijbewijs?

tanzer
04-07-10, 15:09
Ja we hebben allemaal een nederlands rijbewijs.!

corrus
04-07-10, 16:02
voor een 12 persoons busje heb je een rijbewijs "D" nodig...

tanzer
04-07-10, 16:09
Zover ik het weet mag je in amerika met een rijbewijs B tot 16 personen!!

Ik heb ook vorig jaar een busje voor 12 personen gehad in California.! Geen probleem!

corrus
04-07-10, 16:32
Zover ik het weet mag je in amerika met een rijbewijs B tot 16 personen!!

Ik heb ook vorig jaar een busje voor 12 personen gehad in California.! Geen probleem!

Voor alle duidelijkheid, IK vind alles goed... Houdt daar wel rekening mee...
Hieronder een e-mail wisseling van een kennis van ons die dit aan de Federal Highway Patrol heeft gevraagd.


Dear Madam, Dear Sir,
I have a question regarding a foreign visitor driving in the US (Florida in this case). I have a normal Dutch drivers licence for driving passenger cars or other vehicles lighter than 3500 kgs.
My question is about the maximum amount of passengers I am allowed to transport.
Here in the Netherlands the maximum amount of passengers for a B-drivers licence, is 8 persons (driver not included). This means that the vehicle I am allowed to drive, may not have more than 9 seats.
If I would like to rent a car in Florida, I can rent a van with a passenger capacity up to 15, which is allowed for person with a "normal" American drivers licence (E-class).
My question: Is it allowed for a foreigner with a foreign (Dutch, in this case) driver's licence, to drive a 15 person van, while his (or hers) original licence only permits to carry up 8 passengers (in his or hers own country)?

Regards,
Fred

(om privacy redenen de naam achterwege gelaten).


En hier kwam het antwoord:



---------- Forwarded message ----------
From: FHP <FHP@flhsmv.gov (FHP@flhsmv.gov)>
Date: 2008/11/5
Subject: RE: Question about foreign drivers licence...
To: (censored)<fred@gmail.com (fred@gmail.com)>
Dear Mr. Fred,

You must adhere to the restrictions put in place by your country while operating a vehicle in ours.

Captain Mark D. Welch
Chief of Public Affairs
Law Enforcement Services
Florida Highway Patrol
2900 Apalachee Parkway, MS 44
Tallahassee, FL, 32399-0500
Office: 850.617.2301
Fax: 850.617.5108

MarkWelch@flhsmv.gov (MarkWelch@flhsmv.gov)
www.flhsmv.gov/FHP (http://www.flhsmv.gov/FHP)
Move over, Florida. It's the law!
Our Mission: Providing Highway Safety and Security through Excellence in Service, Education, and Enforcement

Ik heb er geen enkel belang bij of men nu wél of niet in zo'n auto gaat rijden.
Dus doe er je voordeel mee...
De wet denkt er duidelijk anders over... en krijg je aan aanrijding (of zelfs een eenzijdig ongeval) ben je de sigaar, en niet verzekerd.

Autoverhuurders ontkennen dit met z'n allen...
Maar voorlopig zegt de de sterke arm van de wet in Florida toch écht héél andere dingen.

tanzer
04-07-10, 17:23
In dit geval zijn we met 2 bussen en de verdeeling is 8 om 9. Het is alleen dat de bus ruimte heeft voor 12p. Het is trouwens dezelfde bus als voor 8p, daar hebben ze alleen de achterste bank eruit gehaald. Maar wel vreemd is dat juist grote bussen in Florida makkelijk te huren zijn, in alle andere staaten moet je veel moeite doen om een bus te vinden voor meer dan 8p.

corrus
04-07-10, 17:32
Met rijbewijs B(E) mag je max. 8 personen vervoeren + de bestuurder.
ECHTER Indien het voertuig meer stoelen heeft dan 9 je nog steeds een rijbewijs "D" nodig... (Bron RDW)
Maar... zoals ik al eerder schreef... het zal mij een worst wezen..
Ik vertel alleen hoe de wet in Florida in elkaar zit. En wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn indien je je hier niet aan houdt.

En hoe je dit zelf interperteert maakt mij eigenlijk niets uit.
Het risico is geheel voor jou. :mrgreen:

knaapje
04-07-10, 19:57
@Corrus.
..........(om privacy redenen de naam achterwege gelaten.............

Is niet nodig. Hij heeft het bericht destijds op een ander forum zelf kompleet geplaatst.:-\"

De waarschuwingen kunnen niet duidelijk genoeg zijn, als je er iets gebeurt ben je echt de klos, je leven lang!

Eigenlijk zou een organisatie als Usareisen en andere verhuurders er nadrukkelijk op moeten wijzen.


Knaapje

tanzer
04-07-10, 20:28
Die geven juist aan dat je een B rijbewijs voor moet hebben.!!

Maar wat ik dan vreemd vind, dat een americaan toch nooit hier een bus met 16p mag rijden met zijn rijbewijs. Of mag een amerikaan van 16 jaar hier ook met een auto rijden.!!??

corrus
04-07-10, 20:29
Dan doe je het met je rijbewijs B... :roll:

knaapje
04-07-10, 20:40
............Maar wat ik dan vreemd vind, dat een americaan toch nooit hier een bus met 16p mag rijden met zijn rijbewijs. Of mag een amerikaan van 16 jaar hier ook met een auto rijden.!!??.................

Wie zegt dan, dat die dat niet mag?

Verder ben ik het met Corrus eens: Het is je eigen verantwoording.

Knaapje

tanzer
04-07-10, 20:42
Nee heb geen probleem, er zijn ook mensen met groot rijbewijs in de groep, en we gooien waarschijnlijk toch de extra bank eruit!

corrus
04-07-10, 20:43
Omdat wat dát betreft hier de wet wat dat betreft weer anders is...

tanzer
04-07-10, 20:54
............Maar wat ik dan vreemd vind, dat een americaan toch nooit hier een bus met 16p mag rijden met zijn rijbewijs. Of mag een amerikaan van 16 jaar hier ook met een auto rijden.!!??.................

Wie zegt dan, dat die dat niet mag?

Knaapje


Ooh ik ging er altijd vanuit dat je hier niet onder 18 Jaar auto mag rijden.!1

pyca
14-07-10, 22:43
Hebben wij deze week ook gedaan. Lieten de kaart zien en
binnen 5 minuten konden we een auto uitzoeken, kregen zelfs nog een gratis upgrade van een midsize naar een fullsize suv. Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.
Het was een nieuwe medewerkster, dus misschien wist zij niet dat dit moest.
Woensdag gaan we onze tweede auto ophalen, we gaan dan de coupon gebruiken.
Upgrade van een compact naar een fulsize, ben benieuwd of dit ook lukt.
Hoi,

Over wat voor een coupon gaat dit nu precies? Is dat een free upgrade? Krijg je die als je je aanmeld voor de dollar expresscard?(ik heb het topic wel een beetje doorgespit maar kon het niet 1,2,3, vinden)

kyra
14-07-10, 22:53
Hier de link
https://www.dollar.com/TravelCenter/TravelAgents/~/media/Dollar/Images/TravelCenter/Agents/TAUP_zr_coupon.ashx

pyca
15-07-10, 06:57
Geweldig, bedankt!

theovg
15-07-10, 07:58
Als je een auto huurt via Usareisen van Dollar kan je dan als je een expresspas ook gelijk doorlopen naar de garage.
Of kan dat alleen maar als je rechtstreeks bij Dollar boekt.

[verwijderd]
15-07-10, 08:14
Waar je ook boekt dat maakt verder niet uit, je kan met je express card gewoon doorlopen naar de garage op MCO.:grin:

weimar
17-07-10, 14:38
Ok, gisteren was de grote dag: daar kwamen we, met autoreisen voucher, dollar express kaart en geprinte coupon.
In de hal bij Dollar keken we alleen maar naar het bord met Dollar Express, en gelijk kwam er een mannetje "can I help you?". Die zijn werkelijk overal... Hij wees ons direct naar de garage.
Daar waren we nummer één in de rij, vriendelijke behandeling (want lid van de club he?). De voucher werd niet eens bekeken, mijn naam stond immers al in het systeem. Geen creditcard afgeven, alleen even de rijbewijzen laten zien, en voor de voucher bood ze me een Equinox LT aan (we hadden mid-size suv besteld, dat is tegenwoordig een standard suv). Hele mooie auto uit het rijtje direct achter het kantoortje.

Kortom, doen! Wordt DE lid, print de voucher en loop direct naar de garage (in MCO tegenover de Dollar counter ad overkant van de straat). Waar je de auto geboekt hebt maakt helemaal niets uit, zolang je naam maar in het systeem staat.

Zo, en nu naar het strand aan de overkant (Anna Maria Island)

pyca
17-07-10, 14:59
Jij zegt doen:lol:

Nou dan ga ik het weer proberen, heb afgelopen week tot 3x geprobeerd dollarexpressmembership aan te vragen, bij het op enter drukken gebeurde er niets. Had al een mail gestuurd naar helpdesk, mailde me terug dat ik moest bellen zodat we samen door de invulvelden gaan. Dat is er nog niet van gekomen. Nu ik je berichtje lees, ga ik het weer proberen. (en we gaan al volgende week!)

Fijne dag verder, genietse!

Teleton
17-07-10, 17:09
(en we gaan al volgende week!) Een pasje opsturen zal dus niet meer lukken. Maar je krijgt een email met je pasnummer en daar kan je ook prima mee terecht.

Vreemd dat de aanmelding niet lukken wil. Was echt een centje van een fluit.....

pyca
17-07-10, 17:15
heb het nog niet geprobeerd, maar als het niet lukt meldt ik me hier nog wel even;-)

hockey
17-07-10, 17:27
Soms werkt het om een andere browser te gebruiken. Het lukte mij ook niet met Opera, wel met mozilla.

beccie25
17-07-10, 20:44
heb gisteren geboekt bij usareisen.de
na al jullie positieve verhalen ga ik binnenkort ook de express pass aanvragen
klintk toch wel heel handig
echt geen verder bijkomende kosten bij als je het super inklusive pakket hebt geboekt?
behalve kinderzitjes, navigatie en road assistance als we dat willen?
groetjes rebecca

[verwijderd]
17-07-10, 21:33
Precies geen extra bijkomende kosten. Alhoewel ik sommige hoor over airport tax maar die hebben wij nog nooit betaald met het complete pakket van USAreisen.

En de express card is ook gratis en heeft toch wat privileges met ophalen van de auto en waarom zou je daar geen gebruik van maken.

pyca
17-07-10, 21:52
@hockey, bedankt voor de tip, het heeft gewerkt=D> Probeerde steeds met Firefox maar na jouw opmerking IE geprobeerd en dat lukte uiteindelijk. Krijg nu binnen 1-3 werkdgn m'n membershipnumber.

Bullit
18-07-10, 18:55
Wij hebben bij het ophalen van onze wagen te Miami Airport niet moeten wachten (geen express pas). Ook geen upgrade verhalen moeten aanhoren. Het ging perfect, net zoals verleden jaar.

marjoleinenrick
18-07-10, 20:03
We hebben ook de express pas aangevraagd. Dus nog 6 weekjes en dan kijken of alle verhalen waar zijn :D

pyca
27-07-10, 10:59
We zijn eergisteren aan gekomen en hierbij even onze dollarexpress-ervaring:
De expresspas heeft gewerkt hoor, we liepen, de rijen bij de gewone balies overslaand, gelijk door naar de expressbalie in de garage. Daar waren we gelijk aan de beurt, onze reservering (via American Vacations) was niet aan ons dollaraccount gekoppeld, dat wisten we. Maar dat werd terplekke nog gedaan, 2e rijbewijs werd toegevoegd in systeem en we kregen de sleutel van een witte Ford Escape. (dus niet zelf uit de rij kiezen)
De free upgrade coupon werd (helaas) niet geaccepteerd, deze gold niet voor SUV's werd er gezegd.

knaapje
27-07-10, 12:18
.
............De free upgrade coupon werd (helaas) niet geaccepteerd, deze gold niet voor SUV's werd er gezegd...........

Staat er toch ook op:
van compact naar mid-size en van mid-size naar full-size.

Knaapje

[verwijderd]
27-07-10, 13:22
Mid-size SUV naar Full- size SUV ?? :-\"

knaapje
27-07-10, 15:15
Gewoon even kijken op de dollar-site en je ziet wat ze met de termen bedoelen........en Nee! een mid-size is geen mid-size SUV enz.


http://www.dollar.com/Cars/FindACar.aspx

En van een compact naar een Mid-size SUV. Je zou wel willen.

Knaapje

weimar
27-07-10, 22:17
Jammer, bij ons dus wel in MCO. Aardige dame (en aardige oudere man die zich ermee bemoeide). Bij het zien van de voucher begon ze direct een standard suv aan te bieden (we hadden een mid-size suv).
Blijkbaar is het een beetje een loterij, maar je hebt in ieder geval het gemak van dollar express (geen lange rijen, geen eerst naar de balie). All part of the fun/holiday.

hockey
28-07-10, 02:10
Ze konden ons afgelopen zaterdag niet vinden in het systeem (de boeking van usareisen.de niet) Maar omdat we een dollar-express card hadden werd er duidelijk heel hard gezocht. Onze auto stond vervolgens in de VIP-hold rij. Toen we weg wilden rijden bleek de benzinetank leeg te zijn. Niet getreurd, er werd een nog luxer exemplaar uit een rij geplukt (met volle tank deze keer) De card heeft dus zeker zijn voordelen

pyca
29-07-10, 13:37
Nou ik vond het verder niet zo'n probleem hoor, de Ford Escape bevalt prima. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de persoon die helpt, ze was trouwens heel aardig, maar wel stellig dat het niet om SUV's ging. Ik had ook geen zin om een hele toestand er van te maken.

fransje
11-08-10, 22:36
Bedankt voor de heel handige tips over Dollar Express en de gratis upgrade- bon, heb beide al in huis dankzij Floridaforum!:D
Maar even 1 vraagje: wij halen de auto op in Miami, krijg je daar ook je auto toegewezen?

[verwijderd]
11-08-10, 22:39
Je kijkt anders gewoon even wat er in de VIP rij staat als je express member bent en vraagt dan om de auto die jij graag wil rijden. Als je een aardige medewerker hebt dan krijg je gewoon de auto waar je om vraagt mits in je klasse.

fransje
12-08-10, 00:15
hoi Jeroen,

Ik las hier dat dat inderdaad kon, even de VIPs bekijken, maar is dat ook mogelijk in dat nieuwe gebouw in Miami? Van de vorige keren weet nog dat je gewoon het terrein van de verhuurbedrijven op kon lopen, maar die gezamelijke garage ken ik nog niet ( gaan we nu uitproberen :smile:)
Omdat we maar met z'n tweetjes gaan, hebben we een compact gehuurd, daar staat een Dodge Caliber bij op de site, die leek ons wel wat, maar met die coupon om te upgraden, zal het wel iets anders worden. Ach, als t maar 4 wielen heeft en ons braaf heel de vakantie door van dienst is, haha

fransje
12-08-10, 12:46
Ik heb nog een vraagje:oops:
op de site van Dollar bij specials zag ik een tijdelijke spaaractie in samenwerking met U.A. om triple miles te sparen bij huur van een auto deze periode. Nu hebben wij van United de mileage plus pasjes, dus deze actie leek me wel wat:-D:-D . Er staat een code bij die je door moest geven bij reserveren, maar wij hebben via WTC (en zij weer via Holiday Cars) bij Dollar een auto gehuurd.
Zou ik dat nog kunnen aanvragen op de een of andere manier?

Er staat op de site van UA dat het niet te combineren is met andere acties, maar geldt dat ook voor die voucher om gratis te upgraden?
Ben een echte Nederlander hè:???:, alles voor niks en zo goedkoop mogelijk willen LOL

marjoleinenrick
23-08-10, 10:29
Als je nou met pech langs de weg staat, welk nummer moet je dan bellen?
Word dit nog uitgelegd als je de auto op gaat halen?
Ik heb de auto bij usareisen gehuurd.

[verwijderd]
23-08-10, 11:26
Je krijgt papieren mee van de verhuur, deze behoor je ALTIJD bij je te hebben omdat dit ook aangeeft dat je de auto mag rijden. Hierop staan wat nummers van de verhuur maatschappij die je kan bellen.

marjoleinenrick
23-08-10, 11:45
Ok dank je wel.
Wij hebben zo'n express card, maar ik neem aan dat we daar dan ook deze papieren krijgen?!

[verwijderd]
23-08-10, 11:57
Ook daar krijg je dezelfde papieren mee. Deze papieren heb je nml. ook nodig als je aangehouden wordt omdat dat de toestemming is dat jij in die auto mag rijden.

Maar als VIP krijg je geen barrels mee. ;)

marjoleinenrick
23-08-10, 12:06
Haha ok :) dank je wel

fransje
26-09-10, 00:15
Je kijkt anders gewoon even wat er in de VIP rij staat als je express member bent en vraagt dan om de auto die jij graag wil rijden. Als je een aardige medewerker hebt dan krijg je gewoon de auto waar je om vraagt mits in je klasse.

en om even antwoord te geven op mijn vraag over wel/niet zelf auto uitzoeken, en het antwoord hierop van verwijderd: ja, je mag zelf een auto uitzoeken. misschien veranderd sinds ze in het nieuwe gebouw zitten?

beccie25
03-10-10, 19:52
na 3 mislukte pogingen op een andere pc, lukte het op onze andere pc wel.
dus inmiddels ook het express membership aangevraagd. ben erg benieuwd
is er al duidelijkheid of de free upgrade bon nu ook geldig is met suv's?
groeten rebecca

beccie25
05-11-10, 21:00
De express card vandaag ontvangen
weet iemand ook of dollar zo'n tol systeem heeft (volgens de website wel) en wat deze kost.. want dat kon ik niet terug vinden. anders laat i het even weten over 2 weekjes!

sonja
06-11-10, 15:07
Ja Dollar heeft ook een prepaid toll systeem, ik weet echter niet meer wat dat kostte.

knaapje
06-11-10, 15:55
Pass24, zie dollar.com.
Tarieven schijnen lokaal te varieren.
MCO/Orlando is $ 5,99 per dag.
Knaapje

beccie25
06-11-10, 17:29
dat had ikk idd al gevonden dat die aanwezig was
dank je wel voor het posten van het tarief dat wist ik nog niet en was ik erg benieuwd naar
mvg rebecca

hrjhaan
12-11-10, 13:26
Ik ben voornemens om een Minivan via USAreisen.de bij Dollar te boeken voor juli 2011. Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik dan op www.dollar.com (http://www.dollar.com) een Dollar Express Card aanvragen. Is deze gratis? Met deze kaart kan ik dan meteen naar de garage lopen en hoef ik niet in de rij? Geldt dit ook voor Miami of alleen voor MCO?
Hebben ze bij Dollar ook een sunpass pas?

knaapje
12-11-10, 14:09
JA=D> Pass24 Prepay your tolls to expedite your trip. $5.99 Per Day

Knaapje

angelique100
12-11-10, 15:23
Raar,het is op de .de site niet mogelijk een inclusief pakket te kiezen (of ik doe iets niet goed)

Alleen het super spar tarief komt naar voren maar deze is excl lokale koten en belastingen welke flink kunnen oplopen neem ik aan.

knaapje
12-11-10, 15:47
....uhhhh
Heb je al eens naar beneden gescrold?

Knaapje

angelique100
12-11-10, 15:50
ja heb ik gedaan,..... ik zie alle klasse staan en als ik alles weghaal of deze minivan kies blijft alleen de superspar over en dan ga ik direct door naar reserveren.
Heb ook al de optie fort myers gedaan maar deze kan alleen voor december zodra ik iets ga veranderen aan de datum blijft het super spar over,...

hrjhaan
12-11-10, 15:52
JA=D>
Pass24
Prepay your tolls to expedite your trip. $5.99 Per Day
Knaapje

$ 5.99 per dag is best prijzig. Afgelopen zomer betaalden we bij Alamo $ 6 voor een sunpass pas en de tol werd achteraf afgerekend op je creditcard. We hadden voor € 8 aan tol. Dit systeem hebben ze niet bij Dollar? Kan op hun site hier niets over vinden.

knaapje
12-11-10, 15:55
Even geprobeerd, MCO, dec 2010 en kreeg dit te zien:

Minivan
https://www.cartrawler.com/otaimages/dodge/caravan_automatic_nologo.jpeg
Dodge Caravan oder vergleichbar
Super Spar EUR 222.69 für 7 Tage
Inklusive Vollkasko EUR 264.60 für 7 Tage
Inklusive GPS System EUR 307.67 für 7 Tage
Platin EUR 308.36 für 7 Tage
Platinum mit GPS EUR 348.99 für 7 Tage

Misschien een hikje in de site, gewoon paar keer proberen.

Knaapje

Teleton
12-11-10, 16:31
$ 5.99 per dag is best prijzig. Afgelopen zomer betaalden we bij Alamo $ 6 voor een sunpass pas en de tol werd achteraf afgerekend op je creditcard.

Waarom haal je geen sunpasstransponder bij de Walmart?

knaapje
12-11-10, 16:35
Of betaal je gewoon cash tol ?

Knaapje

Teleton
12-11-10, 16:40
Of betaal je gewoon cash tol ?

Knaapje

Mijn idee hoor, voor 8 dollar tolkosten verhogen met 6 dollar (= 75 %!) transponderkosten vind ik zelf belachelijk. Wij betalen wel cash! Maar veel mensen zijn gek op die transpondertjes, dus ik gun ze die lol. Als dat nou de feestvreugde verhoogt......

angelique100
12-11-10, 16:53
@knaapje;
zover kom ik ..dec lukt wel maar Juli 19 Aug 14 lukt dus niet kan jij het eens proberen, weet ik of het aan mij ligt :oops:

Ta2 Gerrit
12-11-10, 18:09
Maar veel mensen zijn gek op die transpondertjes, dus ik gun ze die lol. Als dat nou de feestvreugde verhoogt......

Inderdeed, maar ons ben sunig. Dat ding gaat je leven lang mee, en je krijgt (geen megabedragen) korting op de tol, dus na ongeveer 15 jaar heeft hij zichzelf terugbetaald :mrgreen:

Maar we dwalen af........

belgske
12-11-10, 18:18
Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik dan op www.dollar.com (http://www.dollar.com) een Dollar Express Card aanvragen. Is deze gratis? Met deze kaart kan ik dan meteen naar de garage lopen en hoef ik niet in de rij? Geldt dit ook voor Miami of alleen voor MCO?

De card vraag je idd via hun site aan. De kaart is volledig gratis en wordt je opgestuurd. En ja, met de Dollar Express Card, het contract van usareisen en je paspoort kan je rechtstreeks naar de garage. Vlotte afhandeling.
Ik veronderstel dat dit ook mogelijk is Miami, maar heb hier geen ervaring mee

knaapje
12-11-10, 19:29
@ knaapje zover kom ik ..dec lukt wel maar Juli 19 Aug 14 lukt dus niet kan jij het eens proberen, weet ik of het aan mij ligt :oops:

Ja, vreemd. Lukt bij nij ook niet.
Even kontakt opnemen met Dollar of via een andere organisatie boeken of nog een poosje wachten.
Het duurt nog even voor je gaat en misschien is het wel een foutje van de site.

Knaapje

angelique100
12-11-10, 19:35
Bedankt voor het opzoeken, ligt gelukkig toch niet aan mij :wink:.
Ga ze wel even mailen en inderdaad nog tijd genoeg,.....

angelique100
15-11-10, 22:09
Daarnet geboekt op dollar.de
Minivan 26 dagen
ophalen Rws 19-7 retour Mia 14-8
pakket Platinum
voor 843.15 euro
Volgens mij een heel mooie prijs !
Tarife: Tagestarife setzen eine Mietdauer von 24 Stunden mit einer Stunde Nachfrist voraus. Wochentarife setzen eine Mietdauer von 5-7 Tagen mit einer Stunde Nachfrist voraus. Dollar/Thrifty kann Gebühren für unbenutzte Miettage bei vorzeitiger Rückgabe des Fahrzeugs nicht zurückerstatten.
Im Mietwagentarif inbegriffen: Unbegrenzte Kilometer, Schadenersatzverzichtsklausel, Zusätzliche Haftpflichtversicherung, Nicht versicherter Autofahrerschutz
Alle Steuern sowie Flughafen- und örtliche Gebuhren, Alle “Zusatzfahrer”-Gebühren, Voller Tank bei Mietbeginn, Unfallversicherung
Im Mietwagentarif nicht inbegriffen: GPS-Satellitennavigation (Garmin nuvi), Notfallkrankheitsschutz, Kindersitz, Gebühr fur nicht volljährige Fahrer, Skiträger

HKB
15-11-10, 22:29
Ook even gekeken,maar direct via Dollar.de is goedkoper dan via USAreisen.de

angelique100
15-11-10, 22:55
klopt bij usareisen kost deze auto 1177.60 op de dollar.de site dus 843,verschil van 334 euroop 26 dagen!!

Lannie
15-11-10, 23:29
Ik heb ook gekeken en prijzen zijn bijzonder laag in verhouding met anderen. Nu is mijn duits erg slecht, kan iemand ons vertellen wat het verschil is met Super Spar, Inklusiv Vollkasko, Platin en Platium? Wij gaan ervan uit dat de laatste met de hoogste prijs het beste is, maar wat krijg je hiervoor?

Ta2 Gerrit
15-11-10, 23:58
Wij hebben ook even gespiekt en dat gaat hem worden voor Oktober.
Zoals ik het even snel gelezen heb is het Platin (zoals Angelique heeft) plan vergelijkbaar met Alamo Gold of het Super Inklusiv Plus van usareisen.

Bij usareisen moet je zijn voor de SUV's, maar hier zijn de Minivans winnaar, scheelt 120 euro voor 2 weken. Later deze week zijn onze datums vrij voor de vluchten, en aansluitend gaan we direct onze Duitse Dollarvrienden bezoeken :lol:

angelique100
16-11-10, 09:40
@Lannie mijn Duits is ook niet al te best maar met hulp van Google translate komt dit naar voren :D

Pakket Super Spar

In de auto huurprijs is inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale

In de auto prijs niet inbegrepen:
Aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, kosten zijn niet voor volwassen bestuurders, skihouders

Pakket Vollkasko

In de auto huurprijs is inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming

Alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale

In de auto prijs niet inbegrepen:
Alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders

Pakket Platin

In de auto huurprijs is inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming

Alle belastingen, de luchthaven, de lokale taksen, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank voor verhuur, ongevallenverzekering

In de auto prijs niet inbegrepen:
GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), noodhulp ziekte bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders

hrjhaan
16-11-10, 12:08
Zojuist geboekt op www.dollar.de (http://www.dollar.de)
Periode 25 juli 2011 t/m 12 augustus 2011: 18 dagen.
Minivan, pakket Platin.
€ 596,65. Afhalen en retour Miami Airport.

Lannie
16-11-10, 19:11
Angelique, mijn dank is groot. We gaan er vanavond even voor zitten en zullen dan gaan boeken!

Lannie

<drie kwartier later>
Zojuist geboekt op www.dollar.de (http://www.dollar.de)
Periode 30 juni 2011 t/m 18 juli 2011: 18 dagen.
Ford Escape, pakket Platin.
€ 426,92. Afhalen en retour Miami Airport.

daydreamy
17-11-10, 16:28
Hoe kan ik aangeven dat ik er een kinderzitje bij wil? kan dat niet online? of moet dat gewoon als je de auto op gaat halen?

angelique100
17-11-10, 17:20
kinderzitje huren is erg duur.
beter neem je deze van thuis mee (in de koffer of als handbagage)
of je koopt er 1 terplaatse, scheelt echt.

daydreamy
17-11-10, 17:45
ooh ok.. hmm in de koffer zal niet gaan, zoontje is dan nog geen 3 en 'moet' dus nog in de groep 1 stoel, maar zal overwegen om de stoel misschien mee te nemen op de vliegstuigstoel.. nu maar hopen dat ie dan past :)

angelique100
17-11-10, 17:54
Wij namen deze altijd gewoon mee en gaven deze dan af met de koffers en kinderwagen, werkt perfect. Inmiddels kunnen we het af met 1 verhoger in de koffer.

daydreamy
17-11-10, 18:08
Dat kan natuurlijk ook! in ieder geval bedankt voor de snelle reactie, kan ik sowieso de auto even vastzetten :)

Maarten-Annique
17-11-10, 20:20
Zojuist ontdekt dat Dollar.de plots duurder is geworden.
Scheelt bijna 100 euro op mijn wensen.

Las Vegas v.v. juni 2011, 19 dagen, Ford Escape or similar.

Was: €419,12
Nu: € 502,62

Zouden ze wakker geschrokken zijn?

HKB
17-11-10, 20:41
Zojuist geboekt bij www.Dollar.de (http://www.Dollar.de)

Ford Escape or simular 21/7 tm 6/8 E 412,90 Platin

Ophalen Orlando,retour in Tampa

twinmom1995
17-11-10, 21:06
Vanmiddag geboekt bij www.dollar.de

Ford Escape or simular
15 dagen + platin pakket
Ophalen en terug brengen Miami airport
€357,00

hrjhaan nogmaals bedankt voor de tip.(gelezen op jullie blog)

cloggie68
17-11-10, 21:57
Vreemd toch, ik heb ook gekeken bij dollar.co.uk en daar liggen de prijzen vele euro's hoger. Wat ik niet op de site terug kan vinden zijn de annuleringsvoorwaarden (die van Usa Reisen ken ik wel, tot 72 uur van te voren kostenloos te annuleren). Is dit bij Dollar ook het geval?

Lannie
17-11-10, 22:18
Dit staat in de boekingsbevestiging over annuleren:

Wenn Sie Ihre Buchung stornieren wollen,

Wenn die Buchung innerhalb von 7 Tagen nach der Buchung und mindestens 48 Stunden vor dem Abholtermin storniert wird, werden die Kosten vollständig zurückerstattet.

Wird die Buchung nach Ablauf der Frist von 7 Tagen nach der Buchung und mindestens 48 Stunden vor dem Abholtermin storniert, werden die Kosten bis auf eine Stornierungsgebühr von 25.0 EUR und die Kartenbearbeitungsgebühr (falls zutreffend) zurückerstattet.
Wird die Buchung weniger als 48 Stunden vor dem Abholtermin storniert, behalten wir die Mietgebühren für 3 Tage sowie die Kartenbearbietungsgebühr (falls zutreffend) ein.

HKB
18-11-10, 07:36
Even vertaald :

Als u uw reservatie wenst te annuleren

Als de reservering wordt geannuleerd binnen 7 dagen na boeking en ten minste 48 uur vóór de datum van de ophaaldag, zullen de kosten worden volledig terugbetaald.

* Als een klant de reservering annuleert na de uiterste termijn van 7 dagen van de boeking en ten minste 48 uur voor de ophaaldag, worden de kosten vergoed op een vergoeding van EUR 25,0 en de card processing taks (indien van toepassing).
* Als een klant annuleert de reservering minder dan 48 uur vóór de ophaaldag, behouden wij ons de huurprijs voor 3 dagen

cloggie68
18-11-10, 18:51
Bedankt, dat klinkt redelijk genoeg!

Louk
18-11-10, 22:07
Zojuist geboekt op www.dollar.de (http://www.dollar.de/)
Periode 25 juli 2011 t/m 12 augustus 2011: 19 dagen.
Chrysler 300 or similar, Platin
€ 646.49 Afhalen Sanford Airport en retour Miami Airport

Scheelde ruim 100 euro met de Engelstalige site. Bedankt voor de tips hier !!!

Maarten-Annique
20-11-10, 19:36
Ik zweer bij Alamo. Is Dollar net zo goed?

sonja
20-11-10, 19:44
Onze ervaringen zijn tot op heden uitstekend met Dollar, we hebben er inmiddels meer dan 25x gehuurd. Maar ja je weet het, 'ervaringen uit het verleden bieden enz.'.:wink:
Ik heb op het forum overigens ook wel eens mindere reacties gezien.

robinthart
20-11-10, 19:52
Heb ook net geboekt bij dollar.de, maar ik zie ineens cartrawler.com staan.

Dat is vreemd. Je verwacht toch dat je direct boekt bij dollar.

cartrawler.com heeft een hele slechte naam. Hopen dat alles goedkomt!

Als je onderop de link in de reservering klikt kom ik echt op de website van cartrawler.com.

Check deze link maar eens:

http://www.reviewcentre.com/reviews151518.html

iemand al eens geboekt bij dollar.de en daadwerkelijk de auto opgehaald en gekregen?

hrjhaan
20-11-10, 20:14
Onze bevestiging heeft ook als afzender Cartrawler. Op google vond ik het volgende:

A lucrative new partnership has been signed between global car rental organisation Dollar Thrifty and CarTrawler.
Irish company CarTrawler is a specialist in designing technology systems across the car hire industry and will, under the new arrangement, develop a host of international websites for the Tulsa-based Dollar Thrifty.
This will allow the US multinational to grow its domestic operations while also launching new initiatives in the emerging Latin American and Canadian markets. Dublin-based CarTrawler will also upgrade several of the existing Dollar Thrifty websites, most notably the web presence in the UK.
The deal, which was finally signed last week after a lengthy period of negotiations, will involve the main CarTrawler focus on the promotion and development of the two main trading subsidiaries in the rental provider, Thrifty Car Rental and Dollar Rent A Car. In announcing the deal, CarTrawler claimed that Dollar Thrifty customers would now benefit from the capacity to make reservations using their platform in any market, in any language.
While the exact value of the partnership has not been revealed, analysts have suggested the numbers will be a significant financial boost to the Irish company which already handles in excess of €100 million each year in car rental bookings.
CarTrawler, established in 2004 in Turley, is effectively an online car rental booking engine which is used by hotel chains, airlines and information websites to offer hire services to clients and customers. It features over 70 staff at its head office in Dublin and only recently expanded to launch a new US office in Seattle.

robinthart
20-11-10, 20:26
Dat kan allemaal best kloppen, maar lees maar eens ervaringen. Ik word er niet vrolijk van.

hrjhaan
20-11-10, 20:48
Ik maak me vooralsnog geen zorgen. Als je op www.dollar.com (http://www.dollar.com) onderaan de site op Germany klikt kom je op www.dollar.de (http://www.dollar.de) uit. Alle documenten staan ook op Dollar. Alleen de bevestigings e-mail komt van DTAG Dollar.de <noreply@cartrawler.com>.
Dat is niet zo gek als cartrawler de websites beheerd.

robinthart
20-11-10, 20:53
Maar als je onderop de link in de reservering aankloot kom je toch echt op de website van cartrawler.com.

Check deze link maar eens:

http://www.reviewcentre.com/reviews151518.html

hrjhaan
20-11-10, 21:06
Het enige wat je daar te zien krijgt is je reservering. Waarschijnlijk doet Cartrawler de klantenservice online. Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar dollar.com met de vraag of ze mijn reservering bij dollar.de kunnen koppelen aan mijn express card. Zodra ik antwoord heb laat ik het wel even weten.

Teleton
21-11-10, 19:19
. Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar dollar.com met de vraag of ze mijn reservering bij dollar.de kunnen koppelen aan mijn express card. Zodra ik antwoord heb laat ik het wel even weten.

De express card van Dollar is volgens mij niet gekoppeld aan welk boekingskantoor dan ook. Je bent gewoon Express member, met alle voordelen bij het ophalen van de auto.

Bij Alamo gelden de voordelen van het membership wel alleen voor boekingen die bij Alamo (.com of .de. of .nl) zijn gedaan en heb je er geen voordeel van als je bijv. via usareisen boekt.

knaapje
21-11-10, 19:57
Ik had vlucht, hotel en dollar autohuur in 1 keer bij Expedia geboekt.
Bij de boeking werd al mijn expresscardnummer gevraagd (ook of ik een ff-nummer had trouwens) en op MCO kon ik zo doorlopen naar de garage.
Niet voorzien probleem was, dat het opmaken van het contract misliep en alles nog een keer op mijn cc werd belast. Toen liet Dollar het afweten om e.e.a. te corrigeren en heb ik via de cc-mij mijn geld terug moeten halen, maar dat is een ander verhaal.

Knaapje

cloggie68
21-11-10, 23:16
Jemig, je mag er toch vanuit gaan dat een website met de naam Dollar toch daadwerkelijk van dat autoverhuurbedrijf is? Wij hebben er ook een auto gehuurd voor zomer 2011.

robinthart
21-11-10, 23:26
Dat dacht ik ook. Ik vond het ook heel vreemd. Vandaar dat ik het even op het forum heb gezet. Kijken of er iemand is die al succesvol via dollar.de heeft gehuurd.

Ik heb verder een mailtje naar amerika gestuurd of de reservering bij hun bekend is.

Houd jullie op de hoogte

Njit
21-11-10, 23:29
Moderator Njit: Berichten afgesplitst van Dollar topic en een aantal samengevoegd

JvdL
22-11-10, 22:52
In het weekend geboekt:

op www.dollar.de (http://www.dollar.de/)

Periode 2 juli 2011 t/m 31 juli 2011: 29 dagen.
Ford Escape or similiar , Platin
€ 685,01 Afhalen en retour Tampa.

Sunshine State
23-11-10, 09:30
Gisteren toch maar geboekt:

Periode 26 Sept 2011 t/m 25 Okt 2011: 29 dagen.
Ford Escape or similiar , Platin
€ 696,26 Afhalen en Retour Orlando MCO

De eerste voorpretten :mrgreen:

Ta2 Gerrit
23-11-10, 10:55
Ook wij zijn overstag.
De eerste twee weken van Oktober een Platin minivan voor €462,-. Voorwaar een koopje.
En ook de Dollar Express is inmiddels aangevraagd en goedgekeurd.

Wat ik alleen niet snap is de 7 euro die we ter plekke moeten voldoen. Vreemd.