PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nicolette



Nicolette
07-08-08, 23:25
Hallo allemaal,

Ik ben Nicolette en ik kom al, samen met mijn man, zo'n 28 jaar in Florida. En nog steeds verveelt het niet. We vinden het er fantastisch! De eerste jaren gingen we 3 weken per jaar in de zomer. Toen kwam het weekje voorjaarsvakantie erbij. In 1993 hebben we een appartement gekocht in Coconut Creek (iets ten westen van Pompano Beach). We gingen toen zo'n 5 weken op jaarbasis er naar toe. Toen mijn man stopte met werken eind jaren 90, werden de weken langer dat we in Florida vertoefden. In 2001 verhuisden Amerikaanse vrienden van ons en nadat we hun nieuwe stekkie hadden gezien besloten we 'mee te verhuizen'. We wonen nu sinds eind 2001 in een heerlijk huis in Lake Worth (iets ten zuiden van West Palm Beach) en we blijven daar nu de maanden april / mei en oktober / november. Dus 2 x 2 maanden per jaar. Heerlijk!
We vliegen meestal met Delta - via Atlanta - naar West Palm Beach en hebben daar goede ervaringen mee. We boeken tijdig zodat we de laagste prijs hebben.

We weten veel over Florida, dus vragen staat vrij!

MoWi
08-08-08, 00:59
Welkom Nicolette, jullie zijn dus helemaal gek van Florida. Al 28 jaar komen jullie daar, ik zou toch ook graag eens iets anders zien...
Wij willen in november voor de eerste keer naar Florida toe en ook al bevalt het dan, dan zullen wij volgend jaar toch iets anders zoeken.
Waarom is Florida voor jullie het ideale plekje om te verblijven?
Veel leesplezier trouwens op dit forum.

Willem