PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ringel



ringel
05-08-08, 18:01
We zijn een echtpaar uit Groningen van 58 en 54 jaar oud en komen uit Groningen.
Op 18 december gaan we naar Florida en keren terug 2 januari 2009.
We zijn reeds in het bezit van een retourticket (Miami) en ook een auro is al geregeld.
Wat we nog niet hebben geregeld zijn overnachtingen en eventuele toegangskaartjes voor bezienswaardigheden.
De vraag is: is het in deze periode noodzakelijk dat je dit soort zaken van tevoren regelt of is dit heel goed ter plekke te regelen.
Wie heeft hier ervaring mee.
We staan open voor suggesties en tips.

corrus
05-08-08, 18:06
Welkom op het Florida Forum.


Ik zou voor de feestdagen zeker wel iets van te voren gaan regelen...
Met kerst en Oud & Nieuw is het Peak Season in florida...

Yvet
05-08-08, 18:28
Welkom op dit forum.

Ook ik zou zeker voor deze periode mijn hotels vastleggen.
Er zijn er zat hoor, maar deze periode is stervensdruk zoals corrus al aangeeft.

de tickets hoef je niet perse hier al te regelen maar het scheelt wel als je dit doet.
Het scheelt niet alleen qua prijs, gate prijzen zijn vaak hoger dan advanced prijzen maar ook omdat het dan scheelt dat je niet in de rij hoeft te staan.
Ikzelf sta liever in de rij voor een attractie dan voor de ticketbooth :razz:.

Misschien is het een idee je planning hier op dit forum te zetten, dan kunnen we je wat adviezen geven.
Welke parken wil je bv bezoeken en wanneer.
Wrs ga je een rondreis doen, dit neem ik aan omdat je op Miami vliegt (kan ook zijn dat je alleen Orlando gaat doen en dat je Miami kiest ivm prijs of rechtstreekse vlucht).

Heel veel leesplezier en veel voorpret gewenst.
Hopelijk haal je veel nuttige tips hier bij dit forum vandaan.

Njit
05-08-08, 18:38
Note: Je reisschema kun je hier kwijt: Reisschema's (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=26)