PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Orlando Metropolitan Express, Orlando



knaapje
04-08-08, 15:11
Heeft er iemand recente ervaringen met een van deze hotels, beide aan de noordkant van I Drive ?
Ik kan ze momenteel voordelig voor oktober boeken resp $ 47 en $37 ex tax en kosten.
Ik vind echter nogal verdeelde ervaringen , maar beide hotels schijnen in het afgelopen jaar gerenoveerd te zijn.

Wie weet wat meer voor mij?
Vast bedankt.

Moderator Michael66:De ervaringen m.b.t. BW Movieland heb ik verplaatst naar het topic over dat hotel (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=810). Per topic graag maar naar één hotel vragen. In dit topic alleen nog graag ervaringen met het Orlando Metropolitan Express

Lannie
04-08-08, 17:43
In oktober 2007 hebben wij 5 nachten in het Metropolitan Express gelogeerd. Prima ligging aan de International Drive. Je kunt 's avonds lopend uitstapjes maken. Zowel Sizzlers als Ponderosa zijn aan de overkant te vinden, evenals de ingang van Wet 'n Wild. De kamers vonden wij prima, schoon en netjes. Alleen de gangen roken een beetje muf. Op de binnenplaats bij het zwembad zit het ontbijtrestaurant, (ontbijt zit bij de prijs in, scheelt je ongeveer $ 10,- per dag) waar je een goed ontbijt kunt krijgen en fruit. Ook is er in de lobby 24 uur per dag gratis koffie en thee.

We hebben in de laatste nacht van onze vakantie in een Best Western aan International Drive (midden) geslapen (niet BW Movieland), maar deze vonden wij echt slecht t.o.v. het Metropolitan. We hadden achteraf spijt dat we niet nog een nacht waren terug gegaan!!

Jolanda