PDA

Bekijk Volledige Versie : American Football in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties



Lulu
12-09-04, 05:39
Op het oude (toegankelijker) forum gelezen over interesse in de Dolphins. Goed team. De plaatselijke trots echter zijn de Miami Hurricanes. Dit is het university of Miami football team. Er zitten meer fans op de tribune dan bij de Dolphins en de sfeer is ook uitbundiger
Kaartjes kun je altijd buiten het stadion (Orange Bowl) kopen via een 'scalper'. College Football is in NL niet bekent, maar in de VS is dit misschien wel de meest populaire sport! als je echte amerikaanse sportsfeer wilt proeven? LETS GO CANES!!

Daniel
12-09-04, 13:05
Klopt. In Nederland zijn we nauwelijks bekend met het fenomeen universiteits (en/of HBO?) sportteams. In Amerika wel. Zo heb je naast collegefootball ook collegebasketball, wat ook door heel veel mensen wordt bekeken naast de pro basketballers (de NBA). Als je de kans krijgt om tijdens je reis een wedstrijd te zien (pro of college), dan is dat zeker de moeite waard. In mijn ervaring hoef je absoluut niet bang te zijn voor Nederlandse voetbal(supporters) taferelen; de meeste Amerikanen zien het als een gezellig avondje uit, vergelijkbaar met de bios.

Daniel
15-09-04, 09:38
Even ge-Google-d en voila:

2004 Schedule Hurricanes (http://www.nationalchamps.net/NCAA/college_football_2004_schedules/miamiFL.htm)
Official Hurricanes Site (http://hurricanesports.collegesports.com/)

Succes!

Daniel

Michael66
03-04-05, 10:08
National Football League (NFL):

Miami Dolphins
Stadion: Dolphins Stadium / Pro Player Stadium
Adres: 2269 Dan Marino Blvd., Miami Gardens,
Website: http://www.miamidolphins.com

Tampa Bay Buccanneers
Stadion: Raymond James Stadium
Adres: 1 Buccaneer Place, Tampa, FL 33607
Website: http://www.buccaneers.com

Jacksonville Jaguars
Stadion: ALLTELL Stadium
Adres: 1 ALLTEL Stadium Place, Jacksonville, Florida 32202
Website: http://www.jaguars.com/index.asp

Michael66
25-04-05, 21:11
NFL Draft

Afgelopen weekend vond weer de jaarlijkse “draft” plaats.

De teams in National Football League vullen hun spelersarsenaal elk jaar aan met jonge spelers, meestal afkomstig van de colleges. Dat “aanvullen” gebeurt in de zogenaamde “draft”, volgens vastgestelde strenge regels. De belangrijkste daarvan zijn:
- er zijn 7 rondes waarin in totaal 255 spelers kunnen worden gekozen;
- elk team heeft “in principe” in elke ronde een keuze, die keuze kan echter “verkocht” worden aan een ander team door als ruilmiddel te dienen bij het aantrekken van spelers van een ander team;
- teams die onevenredig veel goede spelers hebben verloren (“free agents”) krijgen een extra keuze in vastgestelde rondes;
- het team dat het slechtst heeft gepresteerd in het voorgaande seizoen heeft de eerste keuze in de eerste ronde, vervolgens de op één na slechtste etc;
- de draft is op een vastgestelde plaats, dit jaar in het New Yorkse Jacob K. Javits Center;
- de eerste drie rondes vinden op zaterdag plaats, de laatste 4 rondes op zondag (dit jaar 23 en 24 april);
- in de eerste ronde heeft elk team 15 minuten om hun keuze te maken, in de tweede ronde 10 minuten en de rondes daarna slechts 5 minuten (te laat = beurt voorbij).

En wat deden de teams uit Florida in de draft?

(gegevens achterelkaar: draftronde, overall geselecteerd, naam speler, positie in het veld, lengte in voeten en inches, gewicht in amerikaanse ponden, college)

Tampa Bay Buccanneers:
1 - 5 - Williams, Carnell - RB - 5-11 - 217 - Auburn
2 - 36 - Ruud, Barrett - ILB - 6-1 - 242 - Nebraska
3 - 71 - Smith, Alex - TE - 6-4 - 258 - Stanford
3 - 91 - Colmer, Chris - OT - 6-5 - 310 - North Carolina State
4 - 107 - Buenning, Dan - G - 6-4 - 320 - Wisconsin
5 - 141 - Nicholson, Donte - SS - 6-1 - 216 - Oklahoma
5 - 155 - Brackins, Larry - WR - 6-4 - 205 - Pearl River C.C.
6 - 178 - Bryant, Anthony - DT - 6-3 - 336 - Alabama
7 - 221 - Razzano, Rick - FB - 5-11 - 243 - Mississippi
7 - 225 - Warren, Paris - WR - 6-0 - 213 - Utah
7 - 231 - Abdullah, Hamza - SS - 6-2 - 213 - Washington State
7 - 253 - Russell, J.R. - WR - 6-3 - 206 - Louisville
De Bucks hadden dit jaar maar liefst 12 "picks" verzameld. Met een heel klasje jonge spelers hopen ze voor de toekomst weer een grote slag te hebben geslagen. Vier van de vijf eerste keuzes zijn belangrijk voor de ontwikkeling van de lopende aanvalsspelletjes. Met Carnell "Cadillac" Williams voorop.
http://www.buccaneers.com/media/photos/misc/WilliamsC04_23_05_1.jpg

Miami Dolphins:
1 - 2 - Brown, Ronnie - RB - 6-0 - 233 - Auburn
2 - 46 - Roth, Matt - DE - 6-3 - 272 - Iowa
3 - 70 - Crowder, Channing - ILB - 6-2 - 247 - Florida
4 - 104 - Daniels, Travis - CB - 6-2 - 194 - Louisiana State
5 - 162 - Alabi, Anthony - OT - 6-5 - 310 - Texas Christian
7 - 216 - Vickerson, Kevin - DT - 6-4 - 295 - Michigan State
Met Ronnie Brown als keuze in de eerste draftronde gingen de Dolphins voor loopsnelheid en kracht in de aanval. Deze snelle, stevige running-back moet de aanval vooral ook weer wat "verjongen".
http://www.miamidolphins.com/images/pressbox/pressreleases/extraphotos/prextra17929.jpg

Jacksonville Jaguars:
1 - 21 - Jones, Matt - WR - 6-6 - 242 - Arkansas
2 - 52 - Barnes, Khalif - OT - 6-6 - 305 - Washington
3 - 87 - Starks, Scott - CB - 5-8 - 172 - Wisconsin
4 - 127 - Pearman, Alvin - RB - 5-9 - 208 - Virginia
5 - 157 - Sensabaugh, Gerald - SS - 6-0 - 210 - North Carolina
6 - 185 - Owens, Chad - WR - 5-7 - 183 - Hawaii
6 - 194 - Thomas, Pat - ILB - 6-2 - 230 - North Carolina State
7 - 237 - Roberson, Chris - CB - 5-11 - 185 - Eastern Michigan
Vooral met de eerste keuze - Matt Jones - zijn de Jaguars erg blij. Vorig jaar misten ze op een haar de playoffs en dat was vooral te wijten aan een gebrek aan aanvalskracht. Met deze "ontvanger" hopen ze dit jaar wel de playoffs te kunnen halen.
http://www.jaguars.com/story/Images/240x160/Story(4342)240x160.jpg

RDGR
11-04-06, 13:02
Buiten het NFL seizoen om, is er in de VS ook Arena Football. Dat is indoors, en bovendien veel spannender dan NFL. In het St. Pete Times Forum in downtown Tampa speelt de Tampa Bay Storm. Er komen gemiddeld zo`n 15.000 mensen op deze wedstrijden af. Ik volg het al een paar jaar, en het is hardstikke spannend. Om live bij een wedstrijd te zijn was erg gaaf en ik kan het iedereen die van American Football houdt aanraden. De kaartjes zijn helemaal niet duur en als je vroeg bent kun je je gekochte kaartjes gratis inruilen voor betere (=duurdere) plekken!

www.tampabaystorm.com
www.arenafootball.com

Fabian
28-08-07, 12:09
Hoi,

Nog kleine 2 weekjes en ik ga op vakantie naar florida en ga daar een NFL wedstrijd zien tussen de Miami Dolphins en de Dallas Cowboys.Het is voor mij de 1e keer dat ik in Amerika een wedstrijd ga zien en lijkt mij een enorme ervaring.

Ben weleens naar wedstrijden wezen kijken van de Amsterdam Admirals in Amsterdam en in Duitsland maar in een stadion zitten van ongeveer 10 a 20.000 mensen of dalijk in Amerika voor 75.000 mensen is wel een groot verschil natuurlijk.

Wie o wie heeft weleens een NFL game gezien in USA en wat zijn jullie ervaringen en tips en wie heeft wel eens een game gezien in Miami ?

Hoe zijn jullie naar het stadion gegaan ? , met de auto en dan deze op de parking zetten voor het stadion of .. ???

Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

Corry
28-08-07, 12:58
Wij hebben een paar jaar geleden de Citrus Bowl (rond het einde van het jaar) gezien in Orlando of Miami-dat weet ik niet meer precies-. Was SUPER. Een hele aparte sfeer en gewoon met de auto gegaan. Was ZEEER goed geregeld alleen was het weer vreselijk. Regen, regen, regen we stonden-zaten te soppen in onze schoenen en de rest ook. Wel een hele leuke ervaring hoor!!!

FrankS
28-08-07, 13:10
Wij hebben in 2006 de Super Bowl bekeken vanaf onze hotelkamer in DisneyWorld. De dag erna kwamen de winnaars naar Magic Kingdom en kregen de bezoekers zowaar iets gratis van Disney; een MouseEar-hat in de vorm van een american football.

Nijntje
28-08-07, 16:34
Hoi, ik heb weleens een NFL game live gezien, we hebben er wel een 1 gehad die niet doorging vanwege een hurricane en we gaan dit jaar er weer een bekijken.

Ben destijds naar de Miami Dolphins vs Bufallo Bills geweest. Was erg leuk! Zijn daar vroeg al naar toe gegaan, want op de parkeerplaats wordt al gegeten, gebbq-ed en gefootballed. Sfeertje in het stadium is ook geweldig en als je ook nog eens van mensjes kijken houdt, dan kom je ogen tekort! Wat een figuren... We zijn dus zoals je al begrijpt met de auto naar het stadium gegaan.

In november ga ik naar een wedstrijd van de Bucs. Kan er ff niet opkomen tegen wie, maar zal vast ook weer leuk worden.

Fabian
28-08-07, 16:50
Hoi Nijntje,

had je van te voren een parkeerkaart gekocht of er gewoon naar toe gereden en je auto daar neer gezet ? Op de site waar je NFL kaartjes kan kopen kan je ook parking tickets kopen a 15 a 20 $ , weet je nog hoeveel jij betaald hebt toen.

Dus je gaat naar een game van de Tampa Bay Buccaneers
Ze spelen in november tegen Arizona en Washington !!

gaaf man

Michael66
28-08-07, 20:22
Zijn daar vroeg al naar toe gegaan, want op de parkeerplaats wordt al gegeten, gebbq-ed en gefootballed.
Tailgating of Tailgate Party heet dat. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Tailgate_party

Nijntje
29-08-07, 10:10
Volgens mij waren we daar toen 20 dollar kwijt. We hadden geen parkeerkaarten gekocht van te voren. We gaan dat trouwens ook niet dit jaar doen, maar rijden gewoon naar het stadium en zien daar wel...

The Bucs wedstrijd is die tegen Arizona, en ja ben ook weer heel benieuwd. Toch weer een ander stadium met dat grote schip. We zijn er wel een keer langs gegaan maar er was toen geen wedstrijd bezig. Zal nu wel heftig worden met die kanons schoten.

Het is trouwens idd niet te vergelijken met de Admirals. Ben daar zelf ook een paar keer heen geweest, maar dat is toch wel een zielige vertoning in vergelijking met Amerika. Denk dat je dtit heel gaaf gaat vinden. Als je van nog meer sport houdt, is een icehockey wedstrijd ook aan te bevelen. Lekker koel en erg gaaf als je beneden achter het glas zit!

Veel plezier bij de Dolphins en in Florida, en laat even weten wat je ervan vond.

Groetjes

Fabian
29-08-07, 14:51
Ik ben een Dallas Cowboys fan en kijk er erg naar uit om deze game bij te wonen en mooie combinatie, lekker op vakantie en je favoriete team zien spelen.Kon ook natuurlijk een keer naar Dallas toe maar daar valt niks te beleven, althans dat denk ik.ben al ene keer in texas geweest op familie bezoek en vond er niks aan.Was wel wat jonger maar toch.

Dus je gaat naar de game tussen Tampa en Arizona, nou dat gaat tampa wel winnen dus veel kanonschoten daar dan, haha

Ijshockey wil ik ook zeker een keer meemaken ( ik heb zelf op ijshockey gezeten ) alleen wij vertrekken op 10 september en gaan van 21 tot en met 26 september nar Vegas en dan is het ijshockeyseizoen nog niet begonnen, wel misschien een pre-season game, dat is in Tampa, tampa Lightning of de Florida Panthers in Miami.Misschien kan ik daar naar toe als ze thuis spelen in die periode dat ik in Florida ben.Alleen Florida is vrij groot en of ik dan precies in de buurt ben waar het gehouden gaat worden is nog even de vraag.

Maar als het even kan ga ik zeker kijken, daar komen ook ongeveer zo,n 20.000 mensen op af, dus dat lijkt me ook wel wat.

ben zeer benieuwd naar het spektakel in Miami met NFL dalijk, 16 september is het zover !!! en ik ben erbij :)

edwin_meijer83
05-09-07, 08:12
Als je écht een keer een leuke wedstrijd wil zien moet je ABSOLUUT naar Tampa Bay Buccanneers toe. Daar verbleken alle andere football teams in Florida bij. Gewoon naar het Raymond James rijden, kaartjes kopen bij iemand met een bordje "tickets wanted" en genieten =D>

Fabian
04-10-07, 14:29
Hoi, ik ben net terug uit USA

Ik ben op 16 sept. naar Miami-Dallas geweest en dat was echt top

Ik als Cowboys fan erg leuke dag gehad en de score was ook nog top, 37-20 voor Dallas. Mooi stadion, Stadion van tampa zag ik liggen toen ik net was geland in Tampa, styadion ligt vlakbij vliegveld die doen het wat beter en misschien kom ik daar ook wel eens als ze misschien tegen Dallas gaan spelen in de toekomst.

basbas
06-10-07, 22:15
Ik ga op 24 nov naar Tampa en op 25 nov spelen de Buccaneers tegen de Redskins. Lijkt me echt geweldig om daarbij te zijn. Iemand een idee hoe ik het beste kaarten kan regelen? Heb gekeken via stubhub.com en daar kost een kaartje op het upperdeck vanaf 70 dollar. Maar ik las op het forum ook dat je gewoon naar het stadium kan gaan en dan daar een kaartje kunt kopen.
En iemand ook op het upper deck gezeten? en is de game dan nog een beetje te volgen?

edwin_meijer83
08-10-07, 21:19
Hey, gewoon naar het stadion rijden en onderhandelen voor je kaartjes. Zit je voor 100 dollar op een low section ;)

basbas
19-10-07, 15:42
Edwin, wellicht wel een goede tip, maar kan het ook voor minder dan 100 dollar? en hoe zit het met de beschikbaarheid, ik wil niet het risico lopen dat er niets meer is. En iemand ervaringen met het upper-deck?

bradentonjuice
07-02-08, 00:10
Het zal de sportliefhebbers op dit forum wel bekend zijn. In 2009 wordt op zondag 1 februari de Super Bowl gespeeld in het Raymond James Stadium, de thuishaven van de Tampa Bay Buccaneers. Wie weet wordt het net zo'n thriller als afgelopen zondag toen de Giants de torenhoge favoriet Patriots volslagen onverwacht versloegen. Ik weet niet of er forumleden zijn die net zoals ik zondagnacht voor de buis hebben gezeten, maar de wedstrijd was een korte nachtrust meer dan waard. Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen. Gaan er nou ook nog kaarten voor de Super Bowl in de vrije verkoop?

Het is zo'n beetje het meeste gewilde sportevenement ter wereld dus er worden door ticketburo's nu al losse kaarten aangeboden voor ongeveer 3000 dollar per stuk. De normale prijs van 600 dollar is trouwens ook niet mis. Bij andere Finals kun je natuurlijk altijd proberen om kaarten te krijgen vis de thuisclub, maar de Super Bowl is in principe op neutraal terrein. Ik weet niet of de NFL kaarten voor de vrije verkoop distribueert. Voor de Final Four (basketbal), het weekend waarin de vier beste universiteiten tegen elkaar spelen, geeft de overkoepelende organisatie NCAA aan iedereen de kans om je in te schrijven. En een behoorlijk aantal kaarten wordt dan verloot. Weet iemand of dat bij de Super Bowl ook zo is. Andere tips om aan kaarten te komen, zijn natuurlijk ook van harte welkom.

lindaatje
12-02-08, 12:43
Erg leuk maar ik denk dat je weinig kans hebt om kaarten te krijgen en ik vind het ook wel erg duur !
Als wij naar florida gaan is het NFL seizoen afgelopen maar als het ons bevalt gaan we natuurlijk terug en misschien kunnen we dan in het seizoen gaan en eens een wedstrijd bezoeken

wim put
09-11-08, 23:04
Een maand geleden was ik in Denver om de wedstrijd Bronchos tegen Jacksonville te kijken. Mooie wedstrijd! Jacksonville is best een hele goeie team, ze zijn klaar voor de super bowl in Tampa Bay.

DLP
10-12-08, 22:30
Ik heb een aantal weken geleden de Buccaneers zien winnen van de Minnesota Vikings en en de Miami Dolphins zien verliezen van de New England Patriots.

Qua stadion vond ik het Raymond James Stadium in Tampa verreweg het mooist, maar Dolphin Stadium mag er ook zijn. Wat me opviel, was het relatief grote aantal 'uitsupporters' dat bij beide wedstrijden aanwezig was.

Volgend jaar wellicht een wedstrijd van de Jacksonville Jaquars bekijken en eentje van de Florida Gators in Gainesville (college football). Ik ben dit jaar wel in het stadion van de Gators (The Swamp) geweest en het moet wel heftig zijn om daar een wedstrijdje te zien !

Raister82
15-03-09, 10:16
Hallo,

Zijn er dat jullie weten specifieke sites in nederland om kaarten te reserveren of te kopen voor de Buccaneers?

Ik zag dit ergens op een site staan, wat houd het precies in?

2009 Tampa Bay Buccaneers Season Tickets Package (Includes Tickets To All Regular Season Home Games)

Goofman
17-03-09, 11:09
Hoi,

ben zelf al jaren Dolphan en koop mijn kaarten gewoon via de sites van de club. Je kunt ze dan afhalen bij de kassa. Prima geregeld. Wat je overigens in de post hebt staan is een jaarabonnement.....Als je niet iedere twee weken overvliegt naar Florida is dat de moeite niet waard:p

Bijgevoegd de link van de site van de Bucs: http://www.buccaneers.com/tickets/ticketsmain.aspx

Succes.

DLP
25-03-09, 20:15
Hoi,

Ik bestel de kaarten via www.ticketmaster.com (http://www.ticketmaster.com).

Op de dag van de wedstrijd liggen je kaarten klaar bij de box office in het stadion (will call-loket). Werkt perfect !

vettejus
22-08-10, 21:27
Vorige week voor het eerst een football wedstrijd gezien. in Miami een mooi open stadion voor 75000 toeschouwers. De competitie begint over 3 weken en dit was de eerste oefenwedstrijd, tegen de Tampa Buccaneers (waar we eerder in de vakantie een training bijgewoond hebben) Als je je tevoren een beetje verdiept in de spelregels en je goed concentreert tijdens de game wordt het vanzelf interessant. Wat heel leuk is vond ik hoe de Amerikanen uren van tevoren op de parkeerterreinen (20000 auto's) barbecuen en kratten bier, pichers margarita etc. verbruiken. Tailgating heet dat en is op zich een sport! En natuurlijk de cheerleaders en de prachtige videoschermen met HD herhalingen. Een klein onweersbuitje maakte het nog wat vochtiger dan het al was. Een mooie ervaring, ga zeker nog eens proberen, maar net zoals met de MLB zijn de reguliere competitie wedstrijden steevast uitverkocht. Dus probeer een keer de preseason wedstrijden (zijn overal in de USA) Zie net dat er toch nog hier en daar tickets voor wedstrijden zijn (dan wel vanaf 725 dollar per stuk))

Chris en Meike
23-09-10, 19:45
@ vettejus

Wij hebben kaartjes(die we voor de begin van de season besteld hebben) voor Tampa Bay vs Carolina Panthers weten te bemachtigen! Nu de Buccaneers hun eerste 2 wedsrijden hebben weten te winnen zijn bijna alle wedstrijden in de Raymond James Stadium uitverkocht. Ook gaan we de avond erna bij The Magic op bezoek in Orlando.

durba1
24-11-10, 18:38
Weet iemand of het mogelijk is american football (miami) te zien tijdens de 2de week van april 2011 (9dagen ) , het is moeilijk info los te krijgen maar zover ik zie spelen de miami dolphins maar in het najaar plus een klein stukje in het jaar 2011 (max februari). bedankt alvast voor de info vr gr siegfried

Ebelix
24-11-10, 21:23
Het American football seizoen is van eind augustus tot begin februari.

mattrob
25-11-10, 21:31
wij gaan met de Kerst naar Orlando en gaan ook een wedstrijd van de Buccaneers bezoeken. Voor het eerst voor ons een American Football wedstrijd ! Was overigens niet echt moeilijk kaartjes te boeken hoor, was best genoeg over om uit te kiezen (vond het nog wel best prijzig). Wij gaan overigens op 2e Kerstdag :mrgreen: !

hzengerink
26-11-10, 12:30
Maar snap je wel iets van het spelletje? ;) Ik heb tijdens een café bezoek in Washington de regels laten uitleggen. Wat uiteindelijk een discussie voor de rest van de avond werd met 4 stamgasten en de barman:D

Maar uiteindelijk snap ik er nog vrij weinig van ;)

mattrob
26-11-10, 18:45
Mijn vrouw is helemaal gek van US sporten, we hebben dan ook Sport1 zodat ze weinig hoeft te missen :mrgreen: ! Dus zij weet alle regeltjes precies, ik snap het ongeveer :-D

Michael66
26-11-10, 19:50
http://nl.wikipedia.org/wiki/American_football#Scoren_van_punten

Da's een beetje uitleg (in het NL's).

Chris en Meike
08-12-10, 20:38
@ mattrob

Zijn bijna een maandje geleden naar de Buccaneers gaan kijken en het was meer dan de moeite waard! Ook het drinken en eten is wat aan de prijzige kant, een biertje kost al gauw $8.00! Parkeren kun je gewoon naast het stadion voor $25.00 maar zorg wel dat je er ruim op tijd bent anders ben je misschien genoodzaakt om je auto in een van de wijken te parkeren, dit is geen aanrader voor toeristen(bewoners vragen $10.00 tot $20.00 voor het gebruik maken van hun straat, drive of zelfs tuin!). Een van de aangrenzende wijken is namelijk niet van dien aard dat je daar met autopech etc.. wilt zitten, zeker niet 's avonds!

Zijn ook naar de Tampa Bay Lightning en Orlando Magic gaan kijken! Ook duur maar ook meer dan de moeite waard!

JelleVR
11-07-11, 16:58
Wij zijn van plan om op 25/09 de wedstrijd Tampa Bucs - Falcons bij te wonen.
Ik zie op de website voorlopig echter alleen info over season tickets en op ticketmaster staat overal bij dat de tickets verzonden worden.
Iemand die mij even wegwijs kan maken hoe we e-tickets kunnen bestellen of tickets die we aan de boxoffice kunnen oppikken?

Michael66
11-07-11, 17:13
Oppikken aan het loket werkt meestal het beste, is mijn ervaring. Will Call noemen ze dat.

Maar voorlopig wordt er helemaal niet gespeeld: de spelers en de bond zijn nog hard aan het onderhandelen over een nieuwe overeenkomst (CAO). Vooralsnog is er sprake van een "lock out".

martwe
01-08-11, 04:54
Hoop wel dat ze er uit komen met de CAO.
We willen naar de Buccaneers tegen de Dolphins pre season over een aantal weken.
Mijn ervaring met kaarten in de VS is gewoon halen bij het stadion, dag of wat van te voren.

egbertsen
10-09-11, 22:43
We willen misschien kaartjes vooraf boeken bij de Miami Dophins, ze spelen op 1 januari 2012 een wedstrijd.
Op de site zelf kan ik boeken, maar is er er een site waar ik goedkoper aan tickets kan komen?

DLP
14-09-11, 16:29
Ik heb goede ervaringen met Ticketmaster.com. Zal niet de goedkoopste manier zijn, maar wel makkelijk. Tickets haal je op de wedstrijddag op bij het stadion (will call-loket).

Groeten,

DLP

DLP
18-10-11, 14:18
Afgelopen zondag de Buccaneers in een spannende pot de New Orleans Saints zien verslaan met 26-20. Daardoor staat Tampa Bay nu aan kop in hun divisie. En wat een prachtig stadion is het Raymond James Stadium toch !

Go Bucs !!!

Yarinya
20-09-12, 15:57
Over 3 weekjes willen wij naar the buccaneers tegen de kansas city chiefs. Is het noodzakelijk om nu al kaartjes te bestellen of kunnen wij een dag vantevoren (of de dag zelf) bij het stadion kaartjes kopen ?

DLP
04-10-12, 16:08
Ik zou ze vooraf proberen te bestellen; meeste wedstrijden zijn 'sold out.

Zelf doe ik dat via www.ticketmaster.com (http://www.ticketmaster.com); kaarten liggen dan klaar voor je bij het stadion (bij het Will Call - loket)

Veel plezier en.................go Bucs !!

Yarinya
16-10-12, 04:29
Afgelopen zondag bij de buccaneers tegen de kansas city chiefs geweest. GEWELDIG !!!! Konden gewoon paar uur voor de wedstrijd nog kaartjes kopen bij het stadion, zat keuze.

Michael66
19-04-13, 06:08
De Miami Dolphins spelen in 2013 op de volgende data:
(dikgedrukt de thuiswedstrijden)
Dolphins' full 2013 schedule:
Sept. 8: at Cleveland Browns (1 p.m.)
Sept. 15: at Indianapolis Colts (1 p.m.)
Sept. 22: Atlanta Falcons (4:05 p.m.)
Sept. 30: at New Orleans Saints (8:40 p.m.)
Oct. 6: Baltimore Ravens (1 p.m.)
Oct. 13: Bye week
Oct. 20: Buffalo Bills (1 p.m.)
Oct. 27: at New England Patriots (1 p.m.)
Oct. 31: Cincinnati Bengals (8:25 p.m.)
Nov. 11: at Tampa Bay Buccaneers (8:40 p.m.)
Nov. 17: San Diego Chargers (1 p.m.)
Nov. 24: Carolina Panthers (1 p.m.)
Dec. 1: at New York Jets (1 p.m.)
Dec. 8: at Pittsburgh Steelers (1 p.m.)
Dec. 15: New England Patriots (1 p.m.)
Dec. 22: at Buffalo Bills (1 p.m.)
Dec. 29: New York Jets (1 p.m.)Bron: http://www.nbcmiami.com/news/local/NFL-Releases-Miami-Dolphins-2013-Schedule-203700201.html

En vanaf dit seizoen een nieuw logo:

http://cdn.ph.upi.com/sv/i/UPI-1951364414996/2013/1/13644160323087/Miami-Dolphins-confirm-new-logo.jpg