PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: prhq (peter)



prhg
03-08-08, 16:49
Hoi ik ben Peter en ga eind september voor het eerst naar florida voor ca 2 weken.Heb een camper gehuurd en wil het volgende rondje maken:

Via miami naar KSC , daarna naar crystal river en via fort myers naar de everglades, naar de keys en weer terug naar miami.

Misschien heeft er nog iemand een leuke tip?

groeten

Peter

BroWorld
03-08-08, 19:02
Peter welkom op dit forum.

Leuk ik heb nog bijna nooit gehoord dat iemand in Florida met de camper op pad gaat. Toch een heel leuk idee.

Misschien dat je met de zoekfunctie (http://www.floridaforum.nl/search.php) nog wat typische campertips kan vinden.

Verder zitten de mensen hier boordevol tips en ervaringen, maar je zal toch iets specifieker moeten zijn in je plannen en interesses. Vervolgens de reisverslagen ed eens lezen, en als je onverhoopt vragen of na je reis zelf goede tips hebt schroom dan niet om te posten.

Heel veel lees- en postplezier

:razz:

chantalm88
03-08-08, 21:37
hey hey peter,

Welkom om dit zonnige forum boordevol informatie waar ik elke dag maar weer ga lezen!! Ik heb zeker een tip voor je... zwemmen met Manatees? Niet wat je dagelijks doet of wat je snel zult vergeten... In Crystal River zal je hier genoeg mogelijkheid voor vinden!!!

Nou voor de rest lees inderdaad wat topics en dergelijke en je zult er vast wel uitkomen misschien tot in September;) laat ons je ervaring met de camper is weten:D

gr. Chantal

MoWi
03-08-08, 23:58
Ha Peter, welkom hier. Ik ben erg benieuwd naar jou ervaringen met de camper. Ik neem aan dat we hier wel een verslag krijgen.

ewmence
09-08-08, 22:45
Hoi,

Wij (gezin met 2 kids, 14 & 11 jaar) zijn net terug uit Florida en hebben daar 3 weken rondgereden met een camper. Supergave vakantie gehad en met de camper rijden is prima bevallen. Ons rondje Florida is wel iets anders geweest en maar we hebben we een aantal dingen gedaan die jij ook gaat ondernemen.

We hebben onze ervaringen bijgehouden in een reisdagboek op www.oomens.waarbenjij.nu (http://www.oomens.waarbenjij.nu/). Kijk maar eens, mocht je interesse hebben.

Veel plezier met je voorbereidingen ...