PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: desiree



desiree
03-08-08, 11:58
Hoi
Ik ben Desiree
Ik ga samen met mijn partner en 2 kids volgende week naar florida.
In de eerste week trouwen mijn partner en ik op het strand van Naples.
daarna gaan we lekker naar de pretparken.
De laatste week gaan we naar de Bahamas en verblijven daar in het Atlantis hotel.
Wij willen ook een airboot tocht maken in de everglades.
Heeft iemand een goed adres waar je een leuke tocht kan maken.
En weet iemand hoe lang het rijden is van Miami naar Key west?
Groet Desiree

Teleton
03-08-08, 12:33
Heeft iemand een goed adres waar je een leuke tocht kan maken. En weet iemand hoe lang het rijden is van Miami naar Key west?

Hi Desiree,

Ik ben bang dat je dit leuke Forum, waar je overigens van harte welkom bent, een beetje laat hebt gevonden. Als je volgende week al vertrekt, heb je nog best wat uitzoekwerk te doen. Voor de reisafstanden verwijzen we op dit forum meestal naar Google Earth of RandMcnally. Kan je al je eigen gegevens invoeren! Over veel onderwerpen is al erg veel informatie beschikbaar. Kijk even naar de verschillende "hoofdstukken" waarin dit Forum is opgedeeld.

Ook zijn er al meer mensen in Florida getrouwd. Als je met de zoekfunctie even op "marjol" zoekt, en je leest haar reisverslag, zie je allerlei tips om als pasgetrouwd koppel, extra van je vakantie te genieten. Je kunt ook op "huwelijksreis" zoeken. Hotels en parken maken er voor jullie extra werk van! Voor de airboattochten geldt eigenlijk dezelfde tip: is al heel veel info over die je met de zoekfunctie gemakkelijk kunt vinden. Zoek op "airboat" of "everglades" en..de info rolt zo over je scherm.

't is toch slecht weer vandaag, dus....veel plezier met het inlezen.

desiree
03-08-08, 19:11
Bedankt teleton
Voor je snelle reactie en de informatie die je heb gegeven.
Wil je wel nog even vermelden dat dit niet de eerste keer is dat ik naar amerika (florida gaat).
Ga nu voor de 4 de keer.
Ben voor het eerst in 1983 naar florida gegaan.En in 1991 en 2001. En dan nu om te trouwen.

Het is zeker slecht weer. ga op me gemak lekker van alles zittenlezen
Groet Desiree

BroWorld
03-08-08, 19:22
Welkom op het forum en alvats van harte met jullie aanstaande huwelijk, dat moet toch een mooie dag worden, sowieso de hele reis klinkt erg goed.

Teleton heeft je de belangrijkste tips die je nu zoekt al gegeven, succes met zoeken en inpakken.

MoWi
04-08-08, 00:08
Ha Desiree, leuke vooruitzichten voor de vakantie in Florida.
In jouw geval moet alles toch leuk zijn in Florida, trouwen, de kids mee en pretparken bezoeken. Daarnaast nog veel meer leuke dingen doen...
Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier.
Sorry, ik kan je nog niet aan tips over Florida helpen.

Willem