PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: M3l155ANT

M3l155ANT
02-08-08, 20:46
4 september is het dan zover, eindelijk naar amerika .
Eerst 4 dagen new york , daarna vliegen we door naar miami.
Wat is zeker een must do in florida . leuke ideeen ??

Njit
02-08-08, 23:45
Welkom op het voorstellen. Het zou leuk zijn als je iets meer over jezelf zou willen vertellen. Dan weten we ook beter aan wie we advies geven :)

Ga je alleen naar Miami of kom je ook nog op andere plaatsen?

M3l155ANT
03-08-08, 10:28
We gaan ook naar orlando, The Keys, Naples, Clearwater daarna sluiten we het of met een cruise naar de bahama's.
Graag wil ik tips ontvangen wat een echte must do is.
En wat wil je weten ??:p

Teleton
03-08-08, 10:52
Graag wil ik tips ontvangen wat een echte must do is. :p

Tsja, waar zal ik eens beginnen? Misschien toch maar bij het feit dat het Forum handig is ingedeeld in verschillende "hoofdstukken". Begin eens met de FAQ's te lezen. Dan zijn er bijvoorbeeld de bestaande onderwerpen over Orlando, The Keys, Naples en Clearwater die je zou kunnen doornemen. In de reisplannen en reisverslagen vind je zo verschrikkelijk veel tips, maar of iets een must do is, blijft altijd de vraag. Wat jij leuk vind kan voor mij immers wel vervelend zijn. Discussies geven daar meestal geen oplossing voor, maar het helpt je wel om je eigen plan te trekken.

Wat erg leuk is als Forumleden hun eigen plan voorleggen. Dan kunnen anderen daar gericht op reageren. Weet je, Florida is too much, dus met de vraag om tips, zoals jij hem stelt, kunnen anderen niet zo veel. Want hoe lang ga je, wie zijn we, hoe oud zijn we, waar gaat je belangstelling naar uit? Luieren, vissen, stappen, kite-surfen, snorkelen, zwemmen, pretparken, musea, fietsen, wandelen, natuurparken, stranden, winkelen?

Je hebt het Forum dus mooi op tijd gevonden want je hebt nog flink wat weekends om je voor te bereiden. ..Voorpret bij de voorbereiding van zo'n mooie vakantie is onbetaalbaar. O, ja vergeet ik bijna nog te wijzen op de zoekfunctie van dit Forum. Als je gerichte vragen hebt, of twijfels over een beslissing die je wilt maken, stel je vragen gerust. Have fun!

tomenvalesca
03-08-08, 11:42
must do: disney world , shoppen , sea world , ...
hangt ook van je eigen interesses af

utah
03-08-08, 12:08
must do: het forum nalezen (via trefwoorden in zoeken bijvoorbeeld) en ginds veel ontdekken en fun maken.

MoWi
04-08-08, 00:23
Welkom M3l155ANT, ik las dat je plan bent om in ieder geval naar Orlando, The Keys, Naples en Clearwater te gaan. Ik neem aan dat je deze plaatsen bewust hebt uitgezocht. Kijk anders eens op dit forum wat daar in de buurt nog meer te doen is, of wat op de route ligt.
Belangrijkste vraag is natuurlijk, wat wil je gaan doen?
Have fun...

Willem