PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Corinneke

Corinneke
02-08-08, 10:04
Weet iemand hoe het zit met de goedkoopste vliegtickets?

Ik heb gehoord dat als je deze reserveerd dat je ze dan ook gelijk binnen twee dagen moet betalen.
Ik had verwacht dat we nog even konden sparen, dat zou toch fijner zijn.

Wij willen volgend jaar juli (2009) naar Florida.

Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 eigenlijk ook al volwassen.
De andere zijn 17 en 4 jaar oud als we gaan.

Het stel waar we mee samen willen hebben kinderen in de leeftijd van 4 en 13 jaar oud.

Totaal gaan we dus met 9 personen.

We willen ook nog een grote auto huren waar we met z'n allen in kunnen.

Heel verhaal, maar het het zou heel fijn zijn als iemand tips voor ons heeft met meer ervaring met het reizen naar Florida.

Alles is welkom zeker de tips om het uiteindelijk zo goedkoop mogelijk te houden, alles is al duur genoeg!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

gr.:p Corinneke

Teleton
02-08-08, 11:39
Heel verhaal, maar het het zou heel fijn zijn als iemand tips voor ons heeft met meer ervaring met het reizen naar Florida. Alles is welkom zeker de tips om het uiteindelijk zo goedkoop mogelijk te houden, alles is al duur genoeg!

Hi Corinneke,

Gelukkig heb je dit vrolijke Forum ruim op tijd gevonden. De beste tip die je kunt krijgen is: neem de reisplannen en -verslagen eens op je gemakje door. Probeer ook vooral de zoekfunctie uit. Vervolgens beslis je waar je met de hele club naar toe wilt en hoe lang je gaat, met welke maatschappij je het liefst zou vliegen, of je een villa, townhouse of toch maar hotelkamers huurt, welke auto je wilt huren, welke parken je wil bezoeken, enzovoorts. Dan vraag je offertes aan bij een paar reisbureaus waar je je zelf prettig bij voelt. Tussendoor kan je je plannen natuurlijk aan het Forum voorleggen.

Hoewel de dollar laag staat is een reis naar Florida niet echt goedkoop. Denk alleen maar aan de paspoorten die je voor alle kinderen nodig hebt. "Goedkope" vliegickets zijn er ook niet meer, het is wel zaak om de prijzen te vergelijken. Ook voor de autohuur geldt dat er behoorlijke verschillen zijn. Zoek op vliegtickets of autohuur en je krijgt een schat aan info, internetadressen enz. Prijzen van vliegtickets varieren van dag tot dag en het kan de moeite waard zijn om een dagje eerder of later te vliegen.

Ik denk overigens dat je bedoelt dat er een bepaald budget is, waar je binnen wilt blijven. Voor zo'n grote club is een villa of townhouse ideaal als je een week of langer op dezelfde locatie wil blijven. De de prijzen liggen vaak lager dan een Centerparcshuisje in het hoogzseizoen. Voor de auto zou ik de sites van de grote verhuurbedrijven eens opzoeken. Verder is er veel informatie op dit Forum over de restaurants. De prijzen varieen van een paar dollar voor een pizzabuffet bij Cici's tot..., tja hoe ver wil je gaan? Ook over de tickets van de parken is veel info, net als over de badplaatsen, de natuur, de Florida Keys. Maar pas op, je kunt niet alles in een vakntie beleven. Je zult keuzes moeten maken.

Al met al, als je echt wilt genieten van een betaalbare, onbezorgde en relaxte Floridavakantie, is een goede voorbereiding noodzakelijk. Je zult zien dat dit veel voorpret geeft. Als je een weekje van te voren nog uit moet zoeken hoe dat ook al weer zit met de douane, immigrations, overstappen, autopapieren etc. is de kans groot dat de stress toeslaat.

Know before you go! Van harte welkom en veel leesplezier bij de voorbereiding.

Mickey99
02-08-08, 16:43
Welkom op dit forum en aan de goede tips van Teleton heb ik weinig meer toe te voegen =D>

Ik wens je alleen nog véél plezier met alle voorbereidingen http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

MoWi
04-08-08, 00:44
Hoi Corinneke, natuurlijk van harte welkom op dit forum.
Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de tips van Teleton, ik denk dat je daar al heel veel mee kan doen.
Ik hoop dat je uiteindelijk heel veel leuke dingen kan gaan doen en dat voor een leuke prijs.
Laat ons in ieder geval weten hoe het is geweest en of je een beetje uitkwam met het budget.

Veel plezier, Willem

Corinneke
07-08-08, 21:02
Iedereen bedankt voor de reactie's, Ik ben alweer een stuk wijzer geworden door dit forum. Als ik heb geboeket en voor welke prijs horen jullie het!

gr.:smile:

chantalm88
07-08-08, 21:17
wij hebben geboekt via www.vliegtickets.nl (http://www.vliegtickets.nl) en ook niet al te duur het is wel even zoeken en puzzelen maar dan heb je misschien wel een super gunstige vlucht voor weinig geld!!! Kans is alleen groot dat je er voor kiest om niet met een Amerikaanse maatschappij te boeken...

Wel raad ik je aan na het lezen van vele verslagen dat je niet met alitalie boekt!!! maar daar zul je gaande weg het zelfde over vinden!!! Succes met de tickets;)

gr. Chantal