PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Carine



CarineV
31-07-08, 13:08
Hello!

Mijn naam is Carine. Ik ben hard aan het sparen om volgend jaar met mijn man en 2 kids naar Florida te kunnen.

Al sinds mijn kindertijd heeft de VS een enorme aantrekingskracht op me. Weet niet waarom. Nu moet het er maar eens van komen!
Omdat mijn dochters nog klein zijn (2 en 4 jr.) en de oudste, net als mama, gek is van dolfijnen, er zoveel te doen en te zien is, de keuze voor Florida.

Tot schrijfs!

Greetz Carine

BroWorld
31-07-08, 13:52
Welkom op dit forum en leuk dat je jezelf even voorstelt.

Er is genoeg info te vinden. Lees maar eens de reisverslagen (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=16). Ook over dolfijnen is er genoeg te vinden. Tijdens het sparen al heel veel plezier met je voorbereidingen.

ietie
31-07-08, 16:09
Welkom, als je van plan bent om volgend jaar te gaan in bv de mei vakantie dan zou ik niet te lang wachten met boeken, ik heb 2 weken geleden geboekt voor de mei vakantie en kon toen al niet meer de goedkoopste tickets krijgen op de dag dat ik weg wou (united airlines), ik heb toen maar besloten om 1 dag later te gaan omdat er voor die dag nog wel tickets waren in de goedkoopste categorie.
In ieder geval veel succes met de voorbereidingen!