PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ralphy: Orlando-Orlando



Ralphy
30-07-08, 08:23
12-19 sept 08 Orlando
Disney Magic Kingdom, Seaworld, Universal Studios, Kennedy Space Center, shoppen en toch ook nog relaxen
We hebben tenslotte niet voor niets een week een villa met zwembad gehuurd :P

19-23 sept 08 Miami
Appartementje in Miami Beach, Collins Avenue.
Florida Marlins kijken op super saturday, Miami Tour van 7 uur incl. Biscayne Bay, shoppen en relaxen

23-25 sept 08 Key West
Bed & Breakfast Chelsea House
Strand en Key West verkennen. Iemand leuke tips naast Duval Street en Southernmost point? :P Las ergens dat de stranden op de andere keys mooier zijn als op Key West?

25-02 oct 08 Napels
Een week een villa gehuurd met zwembad. Dagtour door de Everglades incl. airboot, cruise, walk and lunch.
Outlet shopping en Florida Mall/Mall at Millenia. Iemand nog tips voor leuke bezienswaardigheden in Napels. Naar ik heb gelezen is hier niet heel veel bijzonders te doen. Komt er misschien toch nog iets van ontspannen tijden de vakantie ;)

02-03 oct 08 Orlando
Laatste nachtje in Orlando, Ramada Inn, om de volgende ochtend snel op het vliegveld te kunnen om helaas weer terug te gaan naar Nederland.

Susie One
30-07-08, 16:30
leuk reisschema.

Heel veel plezier met de verdere voorbereiding.

Susie One

chantalm88
01-08-08, 12:43
Leuk Reisschema... Ik zat even te kijken naar jullie datum's wanneer jullie waar zijn!!! maar we komen elkaar nergens tegen!!! Maar wie weet zie ik jullie de 12e wel even op Schiphol!!! Ben druk bezig floridaforum mensen uit te zwaaien!!!

gr. Chantal