PDA

Bekijk Volledige Versie : One liner tips



sleepwalker
23-04-05, 22:46
Hallo,

Geregeld kom ik op dit forum tips tegen over een vakantie in florida. Hebben jullie nog meer one-liners om aan te denken?
ik heb al:
- neem een verrekijker mee
- koop een zaterdagkrant
- ga naar Walmart! (waarvoor allemaal michael?)
- koop een koelbox bij de walllmart en vul die met ijs in plastic zakjes en blikjes
- Plak een voor jou herkenbare sticker of een oranje balletje (of iets anders opvallendss!) op de achterruit van je huurauto zdat je hem terug kan vinden op de inmense parkeerplaatsen.
- Zet de autoradio op 96.5 WHTQ classic rock, goed station met goede verkeersinfo.


zet het eronder en ik vul wel aan....

mickey
24-04-05, 20:20
Koop aan het begin van je vakantie een piepschuim koelbox(o.a. bij wallmart,publix)Voor dat je smorgens vertrekt gooi je er ijs in (elk hotel heeft ijsmachines') en vult hem dan met blikjes.Je hebt dan de hele dag ijskoude drankjes bij de hand.

Michael66
24-04-05, 21:40
Wel je lijst aanvullen dan, hé!

- ga naar Walmart!
- honkbal = Devil Rays = St. Petersburg
- have fun!!
- neem een extra tas mee
- uitrusten kun je thuis ook

Zoiets?

Njit
24-04-05, 22:56
Koop aan het begin van je vakantie een piepschuim koelbox(o.a. bij wallmart,publix)Voor dat je smorgens vertrekt gooi je er ijs in (elk hotel heeft ijsmachines') en vult hem dan met blikjes.Je hebt dan de hele dag ijskoude drankjes bij de hand.

Koop ZipLoc vrieszakjes en doe hier je ijsblokjes in. Blijft je koelbox langer goed.

Ta2 Gerrit
25-04-05, 10:16
Koop aan het begin van je vakantie een piepschuim koelbox(o.a. bij wallmart,publix)Voor dat je smorgens vertrekt gooi je er ijs in (elk hotel heeft ijsmachines') en vult hem dan met blikjes.Je hebt dan de hele dag ijskoude drankjes bij de hand.

Nog een beter idee, koop de goedkoopste hardschuim (Coleman bijv.) koelbox bij de Walmart, ongeveer 12 dollar (piepschuim ± 5) en je loopt niet de kans dat je op Daytona Beach alleen het handvat en een groot deel van de zijkant uit de kofferbak pakt :oops: . Goed leermoment :wink:

- Plak een voor jou herkenbare sticker op de achterruit van je huurauto. Er staan er veel van hetzelfde op de immense parkeerplaatsen. Zo ken je hem altijd weer.
- Zet de autoradio op 96.5 WHTQ classic rock, goed station met goede verkeersinfo.

Eric
25-04-05, 10:48
Ik neem altijd zo'n oranje balletje bee, wat je hier kan kopen als het Ned. elftal meedoet aan een toernooi voor op je antenne, en het eerste wat ik daar bij het autoverhuurkantoor doe, is dat balletje op de antenne plaatsen.
Werkt prima, vooral bij de grote shoppingmalls loop ik me anders onwezenlijk te zoeken, in welke rij ik ook al weer stond.
Eric

Ta2 Gerrit
25-04-05, 17:01
Wij hebben dat 1 keer geprobeert met een Mickey Mouse balletje (zelfde idee, maar dan zwart met oortjes) en die was binnen een dag van eigenaar veranderd :evil: .
Ook zo'n ding mee naar Nederland gesleept, maar dan in Stars & Stripes en die was met een uur weer gejat :cry:
In Florida toen maar een zakje van chopsticks op de antenne geplaatst, die is netjes 2½ week blijven zitten.
Maar de bleep-bleep sleutel werkt ook voortreffelijk, en je kunt er nog eens iemand mee laten schrikken, ook vakantiepret :wink: .

Michael66
09-03-11, 13:19
Ik kwam dit oude onderwerp tegen. Vind 'm nog steeds leuk en actueel.

Heb je nog een "one-liner tip"? Zet 'm erbij!

- haal couponboekjes bij Walmart (of ergens anders)
- drink veel water, vooral in de zomermaanden
- Muggenspul met DEET werkt, de rest niet (of minder goed)
- Doe de shuffle (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=778)!

Lannie
09-03-11, 14:23
Vergeet je ANWB lidmaatschap niet, voor extra korting!

6foot6
09-03-11, 16:24
- koop een zaterdagkrant


waarom dat?

[verwijderd]
09-03-11, 17:00
Dan weet je wat er vrijdag allemaal gebeurt is. \\:D/

Njit
09-03-11, 19:17
En wat er zondag te doen is..

Ta2 Gerrit
09-03-11, 19:21
waarom dat?

Dat bericht stamt nog uit een andere tijd, n.l. 2005 ;)
Tegenwoordig is het; neem een laptop/Ipad/Itouch/Iphone or similar mee voor 't nieuws.

- Neem een Sunpass tol optie (bij verhuurder, Sunpass sticker, transponder).

Michael66
09-03-11, 23:55
Zaterdagkrant: Die staat/zit nog steeds vol met enorm veel aanbiedingen en coupons. Evenementen en leuke dingen om te doen staan er in. En een katern vol met strips :)

6foot6
10-03-11, 06:28
,,,,En een katern vol met strips :)

Is dat niet de zondagkrant?

rreedijk
12-03-11, 01:07
- ga voor de fun 's nachts in je pyama shoppen bij een Walmart die 24/7 open is (als je niet kunt slapen)
- neem een Cowboy Burger bij AppleBee's (mmmmmmm)
- neem zo min mogelijk mee heen, en ga los in de outlet centers. Koop eventueel op de fleamarket een extra koffer voor een prikkie (over prijzen valt daar te handelen)