PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: robertbu



robertbu
24-07-08, 20:03
Hoi wij zijn Robert en Marion. We wonen in Alphen a/d Rijn. In mei van dit jaar zijn we getrouwd, en ja daar hoort natuurlijk een huwelijksreis bij. We hebben er voor gekozen om niet gelijk na het trouwen weg te gaan maar dit in het najaar te doen.
Op ons verlanglijstje stond nog steeds een reis maken naar America. Dus dit was dus een mooie gelegenheid om onze wens te laten uitkomen. Begin van dit jaar zijn we op internet gaan zoeken naar de verschillende mogelijkheden, en al snel kwamen we tot de conclusie dat we naar Florida zouden gaan.
Tijdens onze zoektocht op internet kwamen we dit leuke Forum tegen, dus hebben we ons maar aangemeld. We hebben inmiddels al vele leuke reisverslagen en foto's bekeken. Maar ook hebben we veel aan de overige informatie. We blijven zeker nog het Forum volgen voor ons vertrek.
Ik (Marion) ben een behoorlijke Disneyfan, ben al meerdere keren in Disneyland Parijs geweest (en terwijl ik dit schrijf staat mijn volgende bezoek alweer op de agenda). Robert daarin tegen heeft er niet zoveel mee. Maar hij wilde wel met me mee naar Orlando als er ook maar een bezoekje aan het Kennedy Space Center op het programma te staan. Nou je snapt wel dat ik daar geen nee tegen heb gezegd :lol:!
Voor ons is het de eerste keer dat we naar Florida gaan, dus best wel spannend. Maar als ik het zo lees in andere verslagen zullen we besmet raken met het "Florida virus", dus ik ben benieuwd. Heb dit wel meegemaakt na onze reis naar Zuid-Afrika van 2,5 jaar geleden, daar heb ik net zo'n virus van opgelopen, hahaha.
We zullen van 10 oktober t/m 26 oktober dus naar Florida afreizen. De eerste 5 dagen verblijven we in Disney's All Stars Movie hotel. Vanuit hier zullen we de 4 parken gaan bezoeken (we brengen geen bezoek aan de waterparken). Natuurlijk gaan we vanuit hier ook naar het Kennedy Space Center. En zeker zullen we ons gaan begeven in een de wereld die shoppen heet. Vanuit Orlando vertrekken we voor een overnachting naar St. Petersburg. Daarna reizen we door naar Naples voor nog een overnachting. Vanuit Naples reizen we via de Everglades door naar Miami waar we drie dagen zullen blijven, en zeker een bezoek zullen brengen aan Key Largo. Na deze 3 dagen gaan we nog 5 dagen een Bahama Cruise maken op de Majesty of the Seas. En als afsluiting nog 1 nachtje in Miami alvorens weer naar huis te gaan.
Inmiddels zijn we al druk aan het plannen geslagen, valt niet mee om voor de vele bezienswaardigheden een keuze te maken maar ik denk dat we het nu aardig op de rit hebben. Viel niet mee om onze voorkeuren te reserveren voor restaurants voor het Disney Dinning Plan, maar 1 van de 5 keuzes was nog te reserveren de rest was allemaal al vol. Dus nieuwe locaties uitgezocht en uit eindelijk toch gelukt!
We gaan zeker binnenkort ook ons voorlopige reisschema op het Forum zetten.
Maar voor nu is dit het weer even, mochten jullie nog leuke tips hebben dan horen we dit natuurlijk graag.

Groetjes,
Marion & Robert

Mickey99
24-07-08, 20:16
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Allereerst nog van harte met jullie huwelijk! Florida is een goede keus qua huwelijksreis.

Jullie hebben een mooie trip voor de boeg en hier op het forum kun je alvast helemaal in de stemming komen ;) Grappig dat jullie op 10 oktober naar Florida vertrekken want dan gaan we elkaar letterlijk aflossen. Wij vertrekken die datum namelijk weer naar Nederland :-D

Ik ben ook een Disney-liefhebber (en er zitten er hier op het forum nog een paar ;)) en je zult echt je ogen uitkijken in Walt Disneyworld!

Ik wens jullie heel veel plezier op het forum!

Groetjes,
Sonja

Njit
24-07-08, 22:17
Mooi uitgebreid voorgesteld. Dat zien we graag :)

BroWorld
24-07-08, 22:21
Welkom op dit leuke forum.

Leuke plannen hebben jullie en disney fan of niet Kennedy Space is ook zeer zeker de moeite waard.

Heel veel plezier met de voorbereidingen.

HenkR
24-07-08, 23:38
Welkom en gefeliciteerd.
Bezoek ook Epcot en eigenlijk ook Seaworld en je MAN is ook verslaafd. Veel plezier en laat merken dat het jullie huwelijksreis is. Moet leuke verrassingen opleveren

chantalm88
25-07-08, 19:27
Gefeliciteerd met jullie huwelijk en dat jullie een super huwelijksreis mogen hebben.. De dag dat jullie terug komen in Nederland, moeten we nog een kleine paar uur slapen.. en dan de dag erna is het aan ons de beurt om met jullie van plek te wisselen... Ik geniet van het blog en kijk vooral tijdens mijn werk naar de mensen die weg gaan van het forum.. ik heb een mooie locatie op mijn werkplek om de Passagies van United Airlines te zien, maar ook die van US Airways:) dus forum gangers ik hou jullie in de gaten en zal zo af en toe is zwaaien!!!

gr. Chantal

robertbu
25-07-08, 21:01
@Sonja, dank je wel voor de felicitaties. Jij in ieder geval straks heel veel plezier in Florida, misschien kunnen we nog wel naar elkaar zwaaien. Ik zal zeker via een reisverslag laten weten hoe het ons is bevallen.

@HenkR en chantalm88 ook jullie bedankt voor jullie felicitaties.

@HenkR: een bezoek aan Epcot staat ook al op ons programma, alleen weten we nog niet of we naar Sea World gaan. Maar dat zullen we ter plaatse wel beslissen.
En we hebben tijdens het boeken van de reis ook al aangegeven dat het om onze huwelijksreis gaat, en dat zouden ze door geven dus we zijn benieuwd.

Groetjes,
Marion & Robert