PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: dam



dam
22-07-08, 17:28
Hallo,

Ik ben dam 39 jaar getrouwd en 2 kinderen 13 en 9.
Wij gaan op 2 augustus voor het eerst naar Florida al lange tijd in de planning, maar nu komt het er eindelijk dan toch van. :razz::razz:
Wij gaan 16 dagen naar een villa in kissimmee, we vliegen met united airlines met overstap in washington. De reis hebben we geboekt bij exit reizen.
Graag willen wij wat ervaringen delen over de reis de pretparken bereikbaarheid, de winkels (er zijn kortingspassen heb ik gehoord hoe wat waar) restaurants leuke plaatsen etc. etc..
We hebben er echt super veel zin in dus kom maar op met jullie ervaringen.
Alvast bedankt.
Groeten, dam

HenkR
22-07-08, 18:16
Hoi dam,
Ervaringen delen is heel mooi en hoop dan ook dat je als je terug bent de vraagstellers helpt en/of een reisverslag bijhoudt.
Volgens mij stel je eigenlijk vragen van help mij :oops:
(Graag willen wij wat ervaringen delen over de reis de pretparken bereikbaarheid, de winkels (er zijn kortingspassen heb ik gehoord hoe wat waar) restaurants leuke plaatsen etc. etc..)
Gebruik de zoekfunctie op dit forum en lees de al gemaakte reisverslagen en ik denk dat jouw vragen dan zijn beantwoord:razz:

Teleton
22-07-08, 18:18
dus kom maar op met jullie ervaringen.

Van harte welkom op dit zonnige Forum. Je vindt hier veel informatie maar.... je mag er ook zelf wel iets voor doen.:-\":-\" Zie ook jouw vraag over de vlucht. De zoekfunctie helpt enorm en in jouw geval zou ik zeker wat reisverslagen en blogs lezen.

Gerichte vragen worden altijd prompt beantwoord, maar vragen als "pretparken bereikbaarheid" hebben weinig zin als er al zoveel informatie over beschikbaar is. Heb je al een planning, wat gaan jullie zoal doen en wanneer? Weet je al waar de villa staat? Ga je winkelen? Zoek op Macy's voor de kortingpas. Ga je met de bus naar een outletcenter, neem dan het kortingbonnenboekje mee.

Over deze en nog veel meer onderwerpen kunnen we je vast nog wel wat tips geven. Maar zoals je zelf al zegt; "kom maar op". In dit geval ben je zelf aan zet lijkt mij. Kom maar op met je gericht vragen, dan helpen we je graag verder.

Je vertrekt al snel, dat zijn nog eens fijne vooruitzichten. Maar er is nog tijd genoeg om wat speurwerk op het Forum te doen. Veel succes en plezier met de info op dit Forum. En voor straks een hele fijne vakantie gewenst.

lucas
28-07-08, 20:23
ER r is zoooooveeel in kissimmee ik vind old town heel leuk dat is het eerste wat we altijd doen als we aankomen,op vrijdag en zaterdagavond oude autos en motoren.Verder hele leuke winkeltjes en een kermis die pas helemaal is uitgebreid en natuurlijk niet te vergeten de sky coaster werelds hoogste echt waanzinnig.Verder het eten vind ik het best bij colden corral ik vind ponderosa en las vegas tegen vallen de laatste tijd,maar dat is mischien persoonlijk.Qua pretparken vind ik busch garden in tampa de mooiste een combinatie van pretpark en dierentuin.En Discovery cove erg mooi met witte stranden en mooie omgeving en niet te vergeten met dolfijnen zwemmen,alleen wel duur 185 euro zonder dolfijnen zwemmen en 250 euro met.Maar wel heel de dag onbeperkt eten en drinken en niet druk want er mogen niet meer dan 1000 mensen in en van te voren bespreken.Verder hoop ik dat je wat aan de info hebt en wens ik jullie een fijne vakantie volgende week.
groetjes fam.lucas