PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mootje



mootje
22-07-08, 08:59
Hallo Florida lovers,

Gisteren ben ik lid geworden van het forum. Ik ben al een paar keer over de site gesurft en heb een aantal leuke reisverslagen gelezen. Mijn naam is Monique, getrouwd met Ruud en i.p.v. kinderen heb ik 2 katten. (Vaak nog erger dan kinderen want katten luisteren helemaal niet!) :^o
Ik ben nagelstyliste en parttime Jazz-zangeres (ik luister naar de naam Luna Silva) Wil je een foto van mij zien (Ik zit nu op mijn werk, dus heb hier geen foto voorhanden), dan kan je surfen naar www.lunasilva.nl (http://www.lunasilva.nl/)

Ik ga zaterdag 26 juli voor 2 weken (Ja ik weet het, veel te kort!) naar Florida met de hele familie (Mijn ouders, mijn zus, zwager en drie kinderen van 9, 14 en 17 en mijn man en ik). We verblijven 1 week in Orlando (Davenport) om de parken te bezoeken en vertrekken dan naar Cape Coral. We willen dan graag onderweg nog wat leuke plaatsen/bezienswaardigheden aandoen. Kan iemand mij wat ideetjes aan de hand doen?

Groetjes,

Monique

pascalbrouwers
22-07-08, 09:25
Welkom Mootje, Luna of Monique ;););)
Allereerst gebruik eens de zoekfunctie, hier zul je veel info vinden.

wat belangrijk is, wat willen jullie in Orlando allemaal doen.
Willen jullie alle parken bezoeken -->disney magic kingdom,animal kingdom,hollywood studios,epcot,( blizzard beach en of typhoon lagoon dit zijn de waterparken). vervolgens heb je nog Seaworld, aquatica, ( waterpark van seaworld), discovery cove dan nog Universal studios en universals island of adventure.

nou en dat in 1 week.
houden jullie van achtbanen, of gaan jullie voor een indruk te krijgen wat er allemaal te doen is

Persoonlijk zou ik mij richten op disney daar dit toch wel het grootste park in de buurt is en zooooveeeeeel te doen.
Afgelopen jaar zijn wij voor het eerst naar cirqeu du soleil geweest, in 1 woord fantastisch --> aanrader dus. maar volgens mij is deze gesloten in de zomer.heb je interesse effe op de site kijken.

Ga zeker shoppen in 1 vd grote malls in de buurt --> florida mall,primium outlets, millennium mall.

Wij gaan ook ieder jaar even kijken bij old town, leuk oude auto's kijken op vrijdag of zaterdag.is een leuk klein straatje met typische winkelstjes en een grote kermis.

er is zoveel te doen
overleg met de groep wat jullie allemaal willen.
stel je vragen op dit form en alle hulp komt aanwaaien...

succes
Groet,
Pascal

Njit
22-07-08, 09:40
i.p.v. kinderen heb ik 2 katten. (Vaak nog erger dan kinderen want katten luisteren helemaal niet!) :^o

Heel herkenbaar (wij hebben er ook twee - katten dus).

Veel plezier met de voorbereidingen. Lees je eerst een beetje in en als je gerichte vragen hebt horen we het graag.

mootje
22-07-08, 11:27
bedankt voor de tips. ik ben me al een paar dagen aan het inlezen en morgen gaan we met de familie een planning maken.

als ik vragen heb zal ik me zeker tot jullie wenden!

PS, ik heb reeds een vraag gesteld in mijn 'even voorstellen'.:D

Njit
22-07-08, 12:57
We verblijven 1 week in Orlando (Davenport) om de parken te bezoeken en vertrekken dan naar Cape Coral. We willen dan graag onderweg nog wat leuke plaatsen/bezienswaardigheden aandoen. Kan iemand mij wat ideetjes aan de hand doen?

Plaatsen om te bezoeken: Clearwater, Tampa, St. Petersburg, Bradenton, Sarasota, Fort Meyers.

Gooi ze eens door de zoekfunctie van het Forum en zie wat er over te vinden is..


http://img174.imageshack.us/img174/3848/orlccsy2.png (http://imageshack.us)

fatma30
22-07-08, 13:34
Leuk te lezen dat jullie ook op Davenport zitten. Wij vertrekken zondag voor een rechtstreekse vlucht vanaf Brussel naar Orlando (Sanford airport) We hebben een Townhouse in Legacy Park, Davenport. Als echte onderbreking gaan we 3 dagen naar New-york. (retour ticket a 145 euro pp, met vertrek uit MCO om 07:00 en vetrek uit JFK om 21:30 uur, dus geen tijdsverlies)
veel plezier
Fatma

mootje
23-07-08, 14:14
@Njit: Bedank voor je tips. Ik zal er zeker even op gaan zoeken en het vanavond meenemen in de familiebespreking!

@ Fatma: Leuk dat we bij elkaar in de buurt zitten Fatma! Wij verblijven in een Villa met 9 personen op de Polo Park Boulevard. Ik weet totaal niet waar het is en hoe het eruit ziet. Ik heb me nl niet met de behuizing bemoeid. Wij vliegen over Frankfurt met Lufthansa (eerst vanaf schiphol naar Frankfurt en dan door naar Orlando).
Ik hoop dat jullie mooi weer hebben.... Dan hebben wij het ook!

Ook jullie veel plezier in Orlando

Monique

fatma30
23-07-08, 16:48
Hallo Mootje. Ik heb even gechecked. We zitten ongeveer 2,0 km van elkaar af. Wij zitten iets meer (2,0 km) meer naar het zuiden. Aan Highway 27. Je weet nooit. misschien treffen we elkaar. Jullie met 9 personen! Wij met 3! Wij en onze dochter van 11 jaar!
veel plezier.
En ja, als wij mooi weer hebben, hebben jullie het ook. Reken echter op veel regen aangezien het nu regentijd is. Met name Juni, Juli en Augustus zijn de maanden waar de meeste regen valt. We waren er in Februari van dit jaar en toen was het echt lekker. Maar toch: Veeeeeel plezier!
Fatma30

HenkR
23-07-08, 19:39
Mootje,
Welkom en ik ben benieuwd wat er allemaal uit de familiebespreking komt.
Ik heb even op je site gekeken :oops: en jij mag mij persoonlijk vragen stellen:-#.
Gebruik de zoekfunctie en stel je vragen en we zullen je graag verder helpen.

marcelis10
23-07-08, 21:30
Hoi Monique,

Wij vertrekken morgen naar Orlando. Wij gaan eerst rondreizen en vanaf 30 juli hebben we een villa gehuurd ergens in de buurt van Orlando. Waar precies dat horen we daar pas. Misschien komen we elkaar wel ergens tegen. In ieder geval veel plezier en een goede vlucht. See you in de States.

Groetjes Monique

mootje
24-07-08, 13:54
@fatma: Helaas, ik weet het, we hebben al onze regencapes ingepakt. Maar.... dat mag de pret niet drukken!

@Marcellis/Monique en @fatma: Als jullie een heel druk groepje nederlanders door een park zien lopen en tel je 6 volwassenen en 3 kinderen (9, 14 en 17) Dan zijn wij het!

@HenkR: Thanks Henk (bloos) Ik zal het onthouden!