PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Rubje: Miami-Orlando (12 dagen november 2008)



rubje
19-07-08, 00:19
Aangezien we tijdens onze eerste Floridareis al Miami en de oostkust hebben gezien, slaan we die nu dus bewust over. Ook hebben we toen de Universalparken gedaan, dus nu is het tijd voor de Muis!

De tijd is niet ruim, maar ik hoop toch ruim genoeg voor een relaxte vakantie.

15/11 Brussel-Miami (united airlines)
Overnachting Comfort Inn Airport hotel
16/11 Miami-Key West
Overnachting SouthernMost Hotel
17/11 Key West
Overnachting Southern Most Hotel
18/11 Key West-Shark Valley-Naples
Overnachting nog boeken
19/11 Naples - Sarasota - St. Petersburg
Overnachting nog boeken
20/11 St. Petersburg - Bush Gardens - Tampa
Overnachting nog boeken
21/11 Tampa - Orlando (shopdagje)
Overnachting nog boeken
22/11 Magic Kingdom
Overnachting nog boeken
23/11 Epcott
Overnachting nog boeken
24/11 Disovery Cove (gereserveerd)
Overnachting nog boeken
25/11 Animal Kingdom/Disney studios
Overnachting nog boeken
26/11 Orlando - Brussel (united airlines)

Verder een Chevy Pt Cruiser Cabrio via Herz voor rond te toeren. Van de vorige reis herinner ik me dat het toen heerlijk weer was en dat was in December... dus dakkie open he.

Als iemand nog tips heeft voor hotels of andere suggesties, ik hoor ze graag.

rubje
30-07-08, 00:01
Zo inmiddels heb ik het hotel in orlando ook al geboekt: Days Hotel Maingate. Lekker dicht bij Disney en vooral om de hoek bij een Denny's voor het ontbijt. :oops: Moon over my hammies... here we come again :p

skymaster
21-11-08, 14:07
Een lekkere nacht na een vliegreis van 10 uur lijkt me prettig. Lukt dat op Comfort Inn, of lig je de hele nacht naar vliegtuigen te luisteren. En ja, ik slaap normaal goed :D.
Ik hoor het wel als je terug bent. bedankt alvast, hoop dat je een leuke reis hebt gehad

corrus
21-11-08, 15:48
PT Cruiser is een Chrysler... (geen Chevrolet) :mrgreen:

tamaralemmens
24-11-08, 21:06
Met hoevelen gaan jullie, want een pt cruiser cabrio heeft erg weinig bagage ruimte.
Vonden wij. Of we hebben gewoon belachelijke grote koffers ;)

Dr. Phlox
25-11-08, 10:38
SouthernMost Hotel is een prima hotel. Ligt wel aan de andere kant van 'Mallory Square'. Maar dat vonden we juist fijn. Zo kon je een lekkere wandeling maken. Vergeet de zonsondergang niet en probeer ook de vlindertuin tegenover het hotel te bezoeken. Je ziet dan hele mooie vlinders. Denny's zit vlakbij in DuvalStr.
Grz
Ton