PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maasjes



joanna
15-07-08, 20:23
Hallo forumgangers,

Ik kijk al een tijdje rond op diverse forums o.a. dus ook deze en vond de tijd rijp om me hier nu maar eens te registreren.
Wij - de Maasjes: pa, moe 2 teeners en 2 twintigers -gaan eind september op pad naar Florida om te beginnen in Miami. We hebben ons plan op de rit maar er zijn nog wat details in te vullen. En dan is het fijn van de ervaringen van anderen gebruik te kunnen maken. Wie weet kunnen wij anderen ook weer met onze ervaringen op weg helpen.
groetjes van de Maasjes (Ann)

Teleton
16-07-08, 11:39
We hebben ons plan op de rit maar er zijn nog wat details in te vullen.

Hey Maasjes,

hartelijk welkom op dit fleurige forum met jullie hele club! Gaan jullie voor het eerst? Pas dan maar op, want het virus waart rond en je komt er nooit meer van af. Geinig, met 6 man op stap, wordt wel een forse auto met al die koffers:? Mooie tijd, september. Over een dikke twee maanden is het al zover. Maarre...moeten die tieners niet naar school?:oops:

Hopelijk laten jullie je reisplan aan ons weten, zodra de details zijn ingevuld. weet je waar we hier ook gek op zijn? Reisverslagen! Veel plezier met de voorbereidingen.

joanna
17-07-08, 19:27
Ha Teleton en andere lezers,

Maak je niet druk om school, deze teeners zijn eind teeners (haha scrabble woord). Een is klaar met school en de ander heeft op de open dag van de vervolgopleiding en bij de nieuwe werkgever geinformeerd of dit akkoord was nog voor we de tickets hebben geboekt.
De auto is een 7 persoonsauto (ik hoop eigenlijk dat die er niet is en we een Toyota Sienna krijgen die is 8 persoons) en voor de heenweg heb ik wat restricties ingevoerd als akela zijnde (zo hebben ze me bestempeld) vwb de kofferinhoud. En gelukkig ze zijn groot genoeg om ze zelf te gaan dragen! We gaan zien hoe we deze uitdaging te lijf gaan.
Voor de kids is het de eerste keer en we zijn zelf al besmet met het virus geraakt. Zie onze trip van vorig jaar www.amerikatrip2007.blogspot.com (http://www.amerikatrip2007.blogspot.com) voor details. De route is aardig gelijk maar we gaan nu toch wel weer andere dingen doen op die route en we hebben wat meer tijd voor strand ingeruimd omdat iedereen hier hard gewerkt heeft. (nog aan t werk is deze zomer, die bankrekeningen moeten gespekt he). Ook vliegen we terug vanaf New York (was vorig jaar Philadelphia). We hebben voor deze trip ook een blog aangemaakt www.amerikatrip2008.blogspot.com (http://www.amerikatrip2008.blogspot.com) We gaan ons reisschema zeker plaatsen.
Groetjes,
Ann