PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fan



Fan
20-04-05, 13:47
Hoi allemaal,
Nou ik zal me eindelijk ook maar eens voorstellen. Heb al veel vragen gesteld en heel veel antwoorden gehad, fantastisch!
Wij zijn 2 dertigers met een zoontje van bijna 5 jaar. Vorig jaar Kerst zijn wij voor de eerste keer naar Florida geweest, en dat is zeker niet de laatste keer. Aankomende Kerst gaan we weer. Eerst een week orlando en dan nog 6 dagen een cruise vanaf Fort Lauderdale. We hebben er ontzettend veel zin in. En ja, Florida is heel verslavend want we zijn nu al een planning aan het maken voor zomer 2006. Dan willen we ook weer naar Orlando, dan de Key's, everglades en nog een paar dagen relaxen aan de golf van mexico. Dus vragen zullen er nog genoeg komen denk ik.
Verder lees ik heel veel mee.
Groetjes Fan

Michael66
21-04-05, 19:36
Hoi Fan,
Is dat leuk, zo'n cruise maken met een klein kind? Lijkt mij namelijk erg lastig in zo'n beperkte omgeving je kind energie te laten kwijtraken. En je kind bepaalt toch meestal de "kwaliteit" van je vakantie.

Ik hoor graag wat jouw ervaringen zijn.

Eric
21-04-05, 20:12
Ik denk, dat het een beetje van de cruise afhangt. De schepen van Carnival zijn berekend op kinderen, en hebben vaak een speciale kids club, en de Disney cruises zijn juist helemaal op kinderen gericht.
Eric

Michael66
21-04-05, 21:07
Ik denk, dat het een beetje van de cruise afhangt. De schepen van Carnival zijn berekend op kinderen, en hebben vaak een speciale kids club, en de Disney cruises zijn juist helemaal op kinderen gericht.
Eric

Wat bedoel je met "berekend op"?
En "op kinderen gericht"?

Dat zijn erg algemene opmerkingen, terwijl je waarschijnlijk veel meer info kunt geven. Met deze reactie help je me niet erg op weg om ook eens een cruise te boeken.

Graag wat meer details, dan kan ik daar wat meer mee.

Fan
21-04-05, 21:09
hoi,
Op je vraag of het leuk is cruisen met een kind kan ik nog geen antwoord geven. Maar de boot vaart voornamelijk 's nachts en overdag gaan we naar het strand van cozumel, Key west bekijken en een excursie in belize maken. (zijn de plannen hoor). En als we naar vorige keer florida kijken toen ging het hartstikke goed met thomas, ook dingen bezichtigen enzo. Dus ik verwacht niet echt veel problemen. Wij varen met de enchantment of the seas, van royal caribean en die schijnen ook kindvriendelijk te zijn. Dus tja, het is even afwachten maar ik ben er niet bang voor, anders zouden we het nooit geboekt hebben. Dus echt antwoord pas in januari 2006. pfffff lang nog zeg.
Fan

Eric
21-04-05, 22:39
Ik denk, dat het een beetje van de cruise afhangt. De schepen van Carnival zijn berekend op kinderen, en hebben vaak een speciale kids club, en de Disney cruises zijn juist helemaal op kinderen gericht.
Eric

Wat bedoel je met "berekend op"?
En "op kinderen gericht"?

Dat zijn erg algemene opmerkingen, terwijl je waarschijnlijk veel meer info kunt geven. Met deze reactie help je me niet erg op weg om ook eens een cruise te boeken.

Graag wat meer details, dan kan ik daar wat meer mee.

Helaas kan ik je niet echt helpen met details, ik weet dit door mijn werk, nl het rijden van (Amerikaanse) cruisepassagiers.
Maar ik weet zeker, dat als je op beide websites kijkt, je alle info kunt vinden, waar je wat aan hebt.
http://disneycruise.disney.go.com/disneycruiseline
http://www.carnival.com/
Eric