PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Linda en Roos



Linda en Roos
13-07-08, 15:21
Hallo,

Wij willen 6 september 2008 voor 3 weken naar Florida. Eerst wilden we een geplande autovakantie via een reisbureau maar nu gaan we het zelf proberen. Onze wensen sloten namelijk niet geheel aan. Onze planning is miami-keywest-key largo, Everglades, clearwater, orlando, cape canaveral of Cocoa beach, fort lauderdale of fort pierce, miami, cruise bahama's.
Onze planning was de hotels niet vooraf te boeken, in alle boekjes staat dat er genoeg overnachting plekken zijn, toch vind ik het wel een beetje spannend. En bijvoorbeeld de Everglades, dat gebied is zo groot, waar moet je nou naar toe? Natuurlijk willen we met de airboat....
Het wegennet schijnt wel makkelijk te zijn, ik ben benieuwd. Toch zou ik een route op papier willen hebben van plaats naar plaats of is dat niet nodig bij zo'n GPS systeem.
Het is voor mij een onbekende site, dus ga nog even wat rond neuzen.
Reaties zijn welkom.......ik wil graag met een goed gevoel op vakantie (niet zo onzeker).

Gr Roos

HenkR
13-07-08, 18:33
Linda en Roos,
Ik weet niet bij welk reisburo jullie zijn geweest, maar er zijn er diverse daar geeft je zelf aan wat je ongeveer wilt en zij nmaken er iets leuks van en de auto, hotels enz zijn geregeld. Dit is natuurlijk ook spannend om daar alles nog te regelen. Ik zou zeggen ga de diverse subhoofdstukken van d it forum langs en je zult alles vinden wat je nog wilt weten.

senkermens
13-07-08, 19:57
Linda en Roos

ik weet zeker dat jullie veel plezier gaan hebben in september!!!
Lees veel op dit forum, en je kunt zelf beslissen wat het verstandigst is voor je (zelf hotels zoeken of toch vooraf boeken (kan zeker verschillen in prijs!!!)

succes met alles regelen

groetjes senkermens