PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peggy01



Peggy01
12-07-08, 21:17
Hoi,

Ik ben Peggy en ga over een kleine 2 weken voor het eerst op vakantie naar Florida. We hebben er erg veel zin in maar kunnen nog wel wat tips gebruiken (naast de normale leuke dingen die er volgens de boekjes te vinden zijn). Heb jij leuke tips over Florida? Geef het dan aub aan ons door!!

groetjes Peggy

HenkR
13-07-08, 18:29
Peggy, ipv dat wij ze zo aan jou doorgeven kun je ook in de diverse hoofdstukken kijken. Daar zul je zeker dingen ontdekken die niet in boekjes staan.
Kijk ook eens bij de reisverslagen.

Teleton
14-07-08, 11:14
Heb jij leuke tips over Florida? Geef het dan aub aan ons door!!

Hi Peggy, welkom op dit doorgaans vrij vrolijke Forum.

Zoals je de vraag stelt, ben ik bang dat je weinig reacties zult krijgen. Tips over Florida is wel een heel ruim begrip.....Als je wat meer over jezelf zou vertellen (wie zijn "ons" nog meer :-s) en bijvoorbeeld ook aan zou geven wat jullie zelf zo al van plan zijn in Florida te gaan doen, is de kans groot dat er een forumlid leuke tips of aanvullingen heeft. Naast de tip van HenkR wijs ik ook nog graag even op de handige zoekfunctie. Met een paar zoektopdrachten krijg je veel informatie en ervaringen onder ogen.

Doe er je voordeel mee, veel tijd heb je niet meer want je vertrekt al snel. Veel plezier in Florida!

Peggy67
15-07-08, 13:47
Hoi naamgenoot, :p

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar Florida. \\:D/Spannend\\:D/ Helaas moeten wij nog even geduld hebben tot 21 december!!

Ik hoor net dat een zakenrelatie van mijn man terug is van een rondreis Florida en dat hij brochures en boekjes op kantoor zal afleveren :grin:. Dus ik kan me nog meer inlezen, al vraag ik me af als je het halve forum hebt doorgenomen of je nog iets nieuws tegen zult komt?

Alvast een hele fijne vakantie, ik hoor graag hoe het is gegaan!