PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Remon: New York - Florida - Western Caribbean



remon
12-07-08, 09:24
Zo van de week maar ff de stoute schoenen aangedaan en de vakantie geboekt.
Deze vakantie wordt er vooral gerelaxed en geshopt (Ja ik als 'man' vind shoppen zo nu en dan ook wel leuk , behalve als vriendinlief de Honkemoller inloopt ;) )

6 november - vertrek Amsterdam naar New York
10 november - vertrek New York naar Orlando
11 , 12 , 13 - Orlando
14 & 15 november - Fort Lauderdale
16 november rijden we naar Miami om de auto in te leveren en een taxi te pakken naar de cruise terminal.
16 tot 23 november - Cruise langs Cozumel , Grand Cayman en Ocho Rios
23 november - auto ophalen en een dag of 4 in Miami blijven
27 , 28 & 29 november - Orlando (en misschien Daytona)
30 november - Weer terug naar Amsterdam #-o

Wat we precies gaan doen in New York , Orlando en Miami buiten en het shoppen om gaan doen weten we nog niet.
Misschien dat we nog wel een pretpark pakken , maar ja misschien ook wel niet 8-)

Teleton
12-07-08, 10:06
behalve als vriendinlief de Honkemoller inloopt ;)

Mooie reis Remon. Veel variatie, lekkere combi met New York en een cruise. Ik vroeg me alleen af: Mag je vriendin wel bij Victoria's Secret binnenlopen?:shock::shock:

HenkR
12-07-08, 11:23
Vroeger ging het verhuurbusje ook naar de haven. Scheelt een taxi.
Al was dat met ALamo. Ik weet dus niet of het nog zo is en of alle verhuurmaatschappijen het doen.

remon
12-07-08, 19:20
Mooie reis Remon. Veel variatie, lekkere combi met New York en een cruise. Ik vroeg me alleen af: Mag je vriendin wel bij Victoria's Secret binnenlopen?:shock::shock:

Als ze Victoria secret inloopt (waat ze overigens de vorige keer niet kon slagen :roll: ) of Everything but water (mijn vriendin heeft een bikini-tik) dan spreken we meestal een uur later ergens in de mall af , is beter voor m;n hart =;

Zal mooi zijn als Avis busjes heeft rijden naar de haven , anders wordt het gewoon een taxi

patrickreijnen
13-07-08, 21:25
Er zijn geen busjes van Avis naar de cruiseterminal. Wij hebben deze keer ook een auto gehuurd via Avis en nemen en taxi. Een leuke cruise hebben jullie trouwens geboekt. Wij hebben deze cruise een paar jaar geleden gedaan. Op Grand Cayman moet je beslist gaan zwemmen met roggen. Echt een geweldige belevenis. Wij hebben deze excursie ook gedaan en vonden het geweldig. En niet boeken via de cruisemaatschappij maar zelf bij Moby Dick Tours (dit is de website van het bedrijf http://www.mobydicktours.com/en dit zijn wat recensies http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g147365-d641547-Reviews-Moby_Dick_Tours-Grand_Cayman_Cayman_Islands.html) Moby Dick Tours is een absolute aanrader. ze zijn geodkoper en vooral ook beter dan via de cruisemaatschappij. De groepen zijn veel kleiner en het is daardoor persoonlijker en je hebt meer tijd. Als je vragen hebt kan je me mailen.

remon
14-07-08, 21:04
Bedankt voor de tip , ga er zeker ff naar kijken