PDA

Bekijk Volledige Versie : Kinderkledingwinkel



valerie
10-07-08, 16:13
weet iemand of er specifiek kinderkleding winkel zijn in Kissimmee eo, Bradenton eo en Fort Lauderdale eo (ook merk RL,lacoste ed) of zit alles in de malls en oulltes store???

Ebelix
10-07-08, 17:20
Valerie,

Alles zit in malls en vooral in outlets. Carter's en Oshkosh zijn de kinderkledingzaken maar niet voor merken. RL en TH koop je in outletwinkels van RL en TH. Lacoste zou ik niet in Amerika kopen. Is een Europees merk en die zijn in Amerika veel duurder.

Verder heb je nog de GAP en Baby GAP.

Bij Macy's, Dillards, JC Penney, Nordstrom, Bloomingdales, Sears, Target, Walmart en nog meer warenhuizen kan je ook terecht voor kinderkleding.

Veel plezier.

RdP
10-07-08, 17:50
En Oilily ??? Is wel Nederlands, maar veel goedkoper in de VS....

Weet iemand dit??

/Rien

aeroxerel
10-07-08, 17:52
Er is een winkel die Oilily verkoopt in de Premium Outlet mall, vlak naast de foodcourt (winkel 1167) http://www.premiumoutlets.com/pdfs/Orlando.pdf

kentcourt
10-07-08, 19:37
Lacoste zou ik niet in Amerika kopen. Is een Europees merk en die zijn in Amerika veel duurder.Lacoste is in Amerika wel degelijk goedkoper dan in Europa, overigens zijn merken als Burberry en Adidas/Puma ook goedkoper als in Europa.

Michael66
10-07-08, 19:43
Carter's en Oshkosh zijn de kinderkledingzaken maar niet voor merken.OshKosh is een merk. In de VS zelfs een heel bekend merk, bestaat ook al heel erg lang. Aan het begin van de 20e eeuw droegen de machinisten van de stoomtreinen een gestreepte "tuinbroek" van dit merk. Kids wilden dezelfde broek als hun machinist-vader en zo is de kinderkleding van dit merk ontstaan.

In Europa is dit merk nog behoorlijk onbekend, maar ik las ergens dat er inmiddels een "europese" kledinglijn is ontwikkeld die hier aan de man/vrouw/kind wordt gebracht.

Lannie
10-07-08, 20:00
Onze favoriete (kinderkleding) winkel is de Old Navy, ook hier hebben ze leuke betaalbare kinderkleding. Als ik het nadat het gedragen is naar de 2e hands kinderkledingwinkel breng dan krijg ik er altijd het geld weer voor terug als wat ik ervoor betaald heb!! Een vriendin van ons is stewardes en als wij zelf niet richting usa gaan, dan winkel ik van te voren op de sites van Old Navy en de Gap, print de plaatjes uit en dan neemt zij het voor ons mee.... ideaal!

Marcelg
11-07-08, 02:10
Kijk ook eens in Ross, daar kopp je als ze het hebben de merk kleding heel erg goedkoop.
Soms koop je er een heleboel en soms hebben ze niks naar je zin maar als ze het hebben dan is het very very cheap.

Ross heeft een heleboel zaken, je zult er vast wel eentje tegenkomen.

Lannie
11-07-08, 09:12
en wat ik me ook nog bedenk; Dress for Less, daar heb ik ook wel eens een sweatvest van Calvin Klein gekocht voor mijn zoontje voor $ 3,-.

corrus
11-07-08, 10:10
Dress for Less = Ross

dutchcruisers
11-07-08, 12:57
Ik heb afgelopen vakantie voor mijn dochtertje hele leuke kleertjes van OshKosh gekocht. Heb er leuke reacties op gehad. Ze hebben inderdaad "eigen" winkels in de Outlets, maar Ross/Kohl's/Macy's/JC Penney enz. verkopen het ook.

Larie
11-07-08, 16:30
En Oilily ??? Is wel Nederlands, maar veel goedkoper in de VS....
Weet iemand dit??Ik heb geen Olilly in Florida gezien
Maar OshKosh is een merk met eigen winkels en dat is echt onverslijtbaar en heel goed betaalbaar.
In Europa is dit merk nog behoorlijk onbekend, maar ik las ergens dat er inmiddels een "europese" kledinglijn is ontwikkeld die hier aan de man/vrouw/kind wordt gebracht.Het enige wat je in nederland van Oshkosh kan kopen zijn de spijkerbroeken en dat kan via een internetwinkel. Het is echt onverslijtbaar. Ik koop het al 2 jaar voor mijn zoontje in Fl. en volgende week zaterdag gaan we weer met een lege koffer. Hij is 7 en dan kan je niet genoeg jeans hebben.

Michael66
11-07-08, 17:38
Het enige wat je in nederland van Oshkosh kan kopen zijn de spijkerbroeken ...En rokjes, en tuinbroeken, en jacks, en jeansshirts. Staat allemaal op de website (http://www.oshkosh.nl/).

cloggie68
11-07-08, 18:35
Oilily staat als merk aangegeven op de site van de Premium Outlets, daar wordt het dus verkocht. Ik vond Osh Kosh altijd helemaal geweldig maar helaas zijn ze gestopt met online verkoop dus nu wordt het wachten tot mei 2009.

Esther2013
15-02-13, 18:31
Wat ook een superleuke kinderkleding winkel is: Gymboree, vooral voor baby's en meisjes.
Heb daar al aardig wat $$$ uitgegeven...